Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Janneke Schoonbeek

Janneke Schoonbeek

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • MS Word
  • Adobe Photoshop
  • Html

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Flexibele, creatieve vrouw met een servicegerichte instelling. Sterk in support bieden, organiseren, administreren en begeleiden. Betrokkenheid bij de organisatie en haar klanten/cliënten zijn voor mij van grote waarde.
Behalve dat ik ervaring heb in diverse functies zoals software support- en administratief medewerker, ben ik thuis in automatisering, webdesign- en onderhoud.
Problemen op lossen, begeleiden en ondersteunen van klanten en/of medewerkers gaat me zeer goed af. Taken en softwareprogramma’s pak ik snel en goed op.

Competenties:
• Servicegerichte instelling
• Communicatief vaardig
• Gedreven, doorzetter en hardwerkend
• Goede computervaardigheden
• Accuraat en analytisch
• Creatief en goed kunnen organiseren
• Enthousiast en flexibel
• Kan zowel in teamverband als zelfstandig prima functioneren
• Goed in staat proactief op te treden en initiatieven te nemen

Computervaardigheden:
Intramed, (X)HTML, CSS, Dreamweaver, Adobe Photoshop, Microsoft Office, Microsoft Outlook, MS Powerpoint, Microsoft Windows 2000, Novell

Specialismen: Mijn kracht ligt in het begeleiden en ondersteunen van klanten en/of medewerkers. Ik zie het als een uitdaging om problemen op te lossen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Mijn sterke eigenschappen zijn: betrouwbaar, gestructureerd, goed in organiseren en coördineren, flexibel, oplossingsgericht en creatief.

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Beschikbaar voor werk
Functie(s):
  • administrateur
  • helpdeskmedewerker ict
  • secretaresse
  • commercieel medewerker binnendienst
Sector(en):
  • Bouw
  • Design
  • Facilitaire Dienstverlening
  • Finance
  • Zorg & welzijn
  • ICT
  • Kunst & Cultuur
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

28-3-2017 tot 15-9-2017: TU Delft, afdeling Online Learning – Medewerker Studentzaken

• Administratie m.b.t. inschrijvingen, betalingen en planningen van cursussen.
• Afhandelen van vragen van studenten, docenten en medewerkers (in Engels).
• Schrijven en actualiseren van procedures.


15-3-2015 tot 15-10-2016: Psychologenpraktijk AGO – Office manager: 12 medewerkers

• Ondersteuning van directie en medewerkers, uitvoeren secretariële taken, contractbeheer.
• Telefonisch en e-mail contact onderhouden met zorgverleners, cliënten en verzekeraars.
• Verzorgen van de zorgadministratie: Debiteuren-, crediteurenadministratie: Registreren, declareren, factureren DBC’s (naar verzekeraar en klant toe).
• Organiseren en structureren van diverse processen en (cliënten)dossiers, signaleren en oplossen van knelpunten. Kennis vergaren van wet- en regelgeving en veranderingen; deze implementeren.
• Administratie helpen herstellen en structureren. Dit resulteerde in herstel van de cashflow.
• Inwerken en coördineren collega’s.
• HR: urenoverzichten, vakantieplanning, functioneringsgesprekken plannen, etc.
• Afspraken inplannen, wijzigen en agenda beheer van de behandelend psychologen en directie.
• Verzorgen van facilitaire aangelegenheden, ICT aangelegenheden, archivering.


5-6-2007 tot heden
Webdesign Jansenzo

Ontwerp, realisatie en onderhoud van websites, fotografie en fotobewerking.

1-5-2011 tot 31-12-2014: Den Heijer administratieservice – administratief medewerkster; 6 medewerkers
• Verzorgen van de zorgadministratie voor GGZ praktijken: Debiteuren-, crediteurenadministratie: Registreren, declareren, factureren
• Ondersteuning bieden aan en adviseren van zorgverleners en klanten o.a. omtrent contracten.
• Kennis vergaren van wet- en regelgeving (o.a. NZA en DBC Onderhoud) en deze delen met collega's en klanten.
• Inwerken, instrueren en begeleiden van nieuwe collega’s.
• Telefonisch en e-mail contact onderhouden met zorgverleners, klanten en verzekeraars.

1-3-2008 tot 1-9-2010: Stichting 1NP - Medewerker software ondersteuning; 21 medewerkers

• Ondersteunen van de 1e lijns helpdesk en de professionals van Stichting 1nP: landelijk netwerk van 600 zorg professionals in de geestelijke gezondheidszorg.
• Verzorgen van werkzaamheden m.b.t. declareren DBC’s en secretariële handelingen.
• Het schrijven en actualiseren van handleidingen voor de applicaties van 1nP.
• Ondersteunen van medewerkers bij problemen op computer- en software gebied.


1-11-2005 tot 1-11-2007: ISC - Servicedeskmedewerker; ICT-Service Coöperatie politie, justitie en veiligheid, 20 medewerkers.

• Registratie, administratie en analyse van meldingen en incidenten van politiekorpsen.
• Loste binnen vaststaande afspraken en procedures systeemtechnische vragen en problemen inzake netwerk, hard- en software op.

1991 – 2004 Blauwhoed / Eurowoningen – Helpdeskmedewerker/Systeembeheerder
Vastgoed-Projectontwikkeling, 120 medewerkers

• Oplossen van (technische) problemen; installatie en onderhoud van hard- en software.
• Administratie van hard- en software en helpdeskregistratie.
• Novell netwerkbeheer; Alpha/VMS beheer; Beveiliging, backup en restore procedures.

Opleidingen

• Kunstzinnig Dynamisch Coachen bij De Kleine Tiki
• Cursus Incura; software voor zorgverleners
• Eduvision: Webdesign Professional Edition, certificaat behaald
• Issue-Citee, Novell Beheer; MS Windows 2000 beheer diverse certificaten
• Centrum Vakopleiding Schiedam, Praktijkdiploma Informatica
• Middenstandsdiploma
• HAVO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tekenen, schilderen, muziek, films, festivals, Photoshop, webdesign, fotografie, lezen, yoga.

Werkgebied

  • Delft 25km
Talentcard®