
Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Flexibele, creatieve vrouw met een servicegerichte instelling. Sterk in support bieden, organiseren, administreren en begeleiden. Betrokkenheid bij de organisatie en haar klanten/cliënten zijn voor mij van grote waarde.
Behalve dat ik ervaring heb in diverse functies zoals software support- en administratief medewerker, ben ik thuis in automatisering, webdesign- en onderhoud.
Problemen op lossen, begeleiden en ondersteunen van klanten en/of medewerkers gaat me zeer goed af. Taken en softwareprogramma’s pak ik snel en goed op.
Competenties:
• Servicegerichte instelling
• Communicatief vaardig
• Gedreven, doorzetter en hardwerkend
• Goede computervaardigheden
• Accuraat en analytisch
• Creatief en goed kunnen organiseren
• Enthousiast en flexibel
• Kan zowel in teamverband als zelfstandig prima functioneren
• Goed in staat proactief op te treden en initiatieven te nemen
Computervaardigheden:
Intramed, (X)HTML, CSS, Dreamweaver, Adobe Photoshop, Microsoft Office, Microsoft Outlook, MS Powerpoint, Microsoft Windows 2000, Novell
Specialismen: Mijn kracht ligt in het begeleiden en ondersteunen van klanten en/of medewerkers. Ik zie het als een uitdaging om problemen op te lossen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mijn sterke eigenschappen zijn: betrouwbaar, gestructureerd, goed in organiseren en coördineren, flexibel, oplossingsgericht en creatief.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
28-3-2017 tot 15-9-2017: TU Delft, afdeling Online Learning – Medewerker Studentzaken
• Administratie m.b.t. inschrijvingen, betalingen en planningen van cursussen.
• Afhandelen van vragen van studenten, docenten en medewerkers (in Engels).
• Schrijven en actualiseren van procedures.
15-3-2015 tot 15-10-2016: Psychologenpraktijk AGO – Office manager: 12 medewerkers
• Ondersteuning van directie en medewerkers, uitvoeren secretariële taken, contractbeheer.
• Telefonisch en e-mail contact onderhouden met zorgverleners, cliënten en verzekeraars.
• Verzorgen van de zorgadministratie: Debiteuren-, crediteurenadministratie: Registreren, declareren, factureren DBC’s (naar verzekeraar en klant toe).
• Organiseren en structureren van diverse processen en (cliënten)dossiers, signaleren en oplossen van knelpunten. Kennis vergaren van wet- en regelgeving en veranderingen; deze implementeren.
• Administratie helpen herstellen en structureren. Dit resulteerde in herstel van de cashflow.
• Inwerken en coördineren collega’s.
• HR: urenoverzichten, vakantieplanning, functioneringsgesprekken plannen, etc.
• Afspraken inplannen, wijzigen en agenda beheer van de behandelend psychologen en directie.
• Verzorgen van facilitaire aangelegenheden, ICT aangelegenheden, archivering.
5-6-2007 tot heden
Webdesign Jansenzo
Ontwerp, realisatie en onderhoud van websites, fotografie en fotobewerking.
1-5-2011 tot 31-12-2014: Den Heijer administratieservice – administratief medewerkster; 6 medewerkers
• Verzorgen van de zorgadministratie voor GGZ praktijken: Debiteuren-, crediteurenadministratie: Registreren, declareren, factureren
• Ondersteuning bieden aan en adviseren van zorgverleners en klanten o.a. omtrent contracten.
• Kennis vergaren van wet- en regelgeving (o.a. NZA en DBC Onderhoud) en deze delen met collega's en klanten.
• Inwerken, instrueren en begeleiden van nieuwe collega’s.
• Telefonisch en e-mail contact onderhouden met zorgverleners, klanten en verzekeraars.
1-3-2008 tot 1-9-2010: Stichting 1NP - Medewerker software ondersteuning; 21 medewerkers
• Ondersteunen van de 1e lijns helpdesk en de professionals van Stichting 1nP: landelijk netwerk van 600 zorg professionals in de geestelijke gezondheidszorg.
• Verzorgen van werkzaamheden m.b.t. declareren DBC’s en secretariële handelingen.
• Het schrijven en actualiseren van handleidingen voor de applicaties van 1nP.
• Ondersteunen van medewerkers bij problemen op computer- en software gebied.
1-11-2005 tot 1-11-2007: ISC - Servicedeskmedewerker; ICT-Service Coöperatie politie, justitie en veiligheid, 20 medewerkers.
• Registratie, administratie en analyse van meldingen en incidenten van politiekorpsen.
• Loste binnen vaststaande afspraken en procedures systeemtechnische vragen en problemen inzake netwerk, hard- en software op.
1991 – 2004 Blauwhoed / Eurowoningen – Helpdeskmedewerker/Systeembeheerder
Vastgoed-Projectontwikkeling, 120 medewerkers
• Oplossen van (technische) problemen; installatie en onderhoud van hard- en software.
• Administratie van hard- en software en helpdeskregistratie.
• Novell netwerkbeheer; Alpha/VMS beheer; Beveiliging, backup en restore procedures.
Opleidingen
• Kunstzinnig Dynamisch Coachen bij De Kleine Tiki
• Cursus Incura; software voor zorgverleners
• Eduvision: Webdesign Professional Edition, certificaat behaald
• Issue-Citee, Novell Beheer; MS Windows 2000 beheer diverse certificaten
• Centrum Vakopleiding Schiedam, Praktijkdiploma Informatica
• Middenstandsdiploma
• HAVO
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Tekenen, schilderen, muziek, films, festivals, Photoshop, webdesign, fotografie, lezen, yoga.
Werkgebied


