Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Werkervaring
01-09-2009 / 01-07-2014 : SKB Group BV
Voor een groep van een vijftal BV’s voor alle bedrijven:
Administratie:
Facturering debiteuren, debiteuren bewaking, invoeren inkoop facturen, bank boekingen, post verwerking en back up hoofd administratie.
Werkvoorbereiding:
Projectadministratie, nacalculatie van projecten, realisaties van gebruikte materialen zowel vanaf schets als materiaallijsten.
Verkoop/inkoop:
Back up hoofd afdeling, plaatsen van bestellingen, bijhouden van twee artikelbestanden, verwerken van pakbonnen, invoeren inkoop facturen.
Inkoop:
Hoofd afdeling inkoop, leiding geven aan de afdeling en het magazijn, voorraadbeheer, jaarafsluiting, onderhandelen en afsluiten contracten met leveranciers, herstructureren van de afdeling, bewaking van het administratieve proces, waar nodig bijspringen in het administratieve proces, goedkeuring van facturen voor betaling.
01-01-2001 / 30-10-2010 : Classic Car Bodyshop
Eigen bedrijf voor het restaureren van klassieke auto’s met daarnaast een webwinkel en winkel aan huis waar onderhoudsproducten voor de auto werden verkocht.
Taken:
Boekhouding, BTW aangiftes, jaarafsluiting, uitvoeren van betalingen, personeelsadministratie, bijhouden en verzenden van bestellingen via de webwinkel, inkoop goederen voor de winkel en de werkplaats, voorbewerken van restauratie projecten, dagboeken bijhouden en het mede afleveren van projecten.
17-09-2002 / 31-05-2005 : N. Kraaijeveld BV
Administratief medewerkster; Invoeren inkoopfacturen, bankboekingen, facturering debiteuren, debiteuren bewaking, post verwerking, personeelsadministratie, project administratie, telefoniste, receptioniste.
14-09-1999 / 31-03-2002 : TV Techniek Tanghe BV
Administratief medewerkster; invoer volledige boekhouding, salarisadministratie, administratieve werkzaamheden, advisering en verkoop in de winkel.
04-09-1998 / 04-09-1999 : Renogroep BV
Administratief medewerkster; invoer volledige boekhouding, salarisadministratie en administratieve werkzaamheden, receptioniste, telefoniste.
Tot 1998 : Diverse administratieve/boekhoudkundige banen bij verschillende bedrijven.
Opleidingen / cursussen:
2012-2013 : Management training door Personal Coach (Pure Consultancy)
2006 : BHV cursus
2003 : Excel (in company cursus)
1992 – 1993 : Praktijk Diploma Boekhouden
1992 : WP 5.1 (Certificaat)
1992 : MS DOS (Certificaat)
1987 : Typen (Diploma)
1988 – 1989 : MDGO Intas (Diploma)
1984 – 1988 : MAVO-D (Diploma)
Talen / Overige vaardigheden:
Nederlands, Engels, Duits, Exact Globe, Microsoft Word, Microsoft Excel, King.
In het kort:
Self made, gedreven, accuraat, stress bestendig, nauwkeurig, zowel in een team als individueel kunnen werken, verantwoordelijk, resultaat gericht.
Referenties:
Sonja Vos 06-2905 1025
Jan Willem Taal 06-5183 0389
Jan Bruntink 06-1401 6210
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Zie mijn uitgebreide CV
Opleidingen
Zie mijn uitgebreide CV
Meer over mij
Werkgebied