Personalia
- Leeftijd
- 58 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Curriculum Vitae
Persoonsprofiel:
Ik ben een betrouwbare, enthousiaste, flexibele teamplayer, die accuraat en proactief haar werk doet.
Administratieve werkzaamheden en daarbij mogelijk klantcontact zowel intern als extern zijn mij op het lijf geschreven. Geen klacht of vraag is mij te gek, ik zorg, dat het opgelost word met mijn eigen initiatief en verantwoordelijkheid, dan voel ik me als een vis in het water. Klanttevredenheid, ook van collega’s staat bij mij hoog in het vaandel, mijn kracht is plannen- en organiseren en blijven communiceren!
Werkervaring:
1984 – heden: KPN Telecom B.V, Den Haag.
2010 – heden: Medewerkster THD (Technische HelpDesk) Service Vaste Net en IPB (Internet Plus Bellen).
- Het aannemen- en analyseren van storingsmeldingen en gebruikersvragen van consumenten en deze correct oplossen en waar nodig uitzetten naar diverse achterliggende afdelingen en alle benodigde administratieve handelingen verrichten.
- Belangrijke eigenschappen hierbij zijn: goed luisteren, doorvragen en proactief handelen.
2006 – 2010: Medewerkster CHD (Consumenten HelpDesk) Service Vaste Net.
- Het aannemen- en analyseren van storingsmeldingen en gebruikersvragen van consumenten en deze meldingen correct uitzetten naar de oplossende achterliggende afdelingen.
2003 – 2006: Medewerkster BHD (Bedrijven HelpDesk) Service Vaste Net.
- Het aannemen- en analyseren van storingsmeldingen door Zakelijke klanten van KPN, met speciale servicecontracten en apparatuur, deze meldingen correct uitzetten naar de diverse achterliggende afdelingen.
- Troubleshooter, voor het nabellen van escalaties binnen de gehele KPN organisatie.
2002 – 2003: Medewerkster Support TAM-CA (Telefonisch Account Management Team).
- Het verwerken- en bewaken van telefoon, e-mail en het invoeren van orders in diverse systemen voor de Top 50
Klanten van KPN.
1999 – 2002: Medewerkster Sales Support Zakelijke Markt.
Administratieve ondersteuning voor de verkoopafdeling Zakelijke Markt.
- Deze afdeling mee opgezet.
- Verwerken– en invoeren van opdrachten en de inkomende- en uitgaande post.
- Afhandelen in– en externe telefoon.
- Bestellen kantoorartikelen en brochure materiaal.
1996 – 1999: Telefonisch Verkoopster.
Verkopen van KPN diensten / producten- en infrastructuur.
- Telefonisch klantencontact.
- Maken van offertes– en invoeren orders.
- Aftersales.
1984 – 1996: Administratief Medewerkster PTT / KPN Telecom B.V.
Voor diverse afdelingen telefonische– en administratieve werkzaamheden verricht waaronder:
- Invoeren verkoopresultaten.
- Managementrapportages.
- Maken van offertes.
- Administratieve afhandeling lease contracten.
- Telefonische verkoop Midden- en Kleinbedrijf.
Opleidingen:
1982 – 1984 KMBO Administratief Medewerkster A, diploma behaald.
1984 Middenstand, diploma behaald.
1978 – 1982 LEAO C-niveau, diploma behaald.
Cursussen:
2004 – 2005 Commercieel Medewerker Binnendienst, certificaat behaald.
1996 – 1999 Diverse interne opleidingen / cursussen gevolgd binnen KPN waaronder:
Verkoop – en Gesprekstechnieken verzorgd door Kenneth Smith en diverse Assortimentstrainingen verzorgd door KPN.
1984 Moderne Informatica Verwerking, certificaat behaald.
1983 Machineschrijven, certificaat behaald.
1983 Archivering, certificaat behaald.
PC vaardigheden:
Windows 95/98/NT/XP/7, Word Perfect, MS Word, Excel, Outlook en Internet op gebruikersniveau. Diverse KPN systemen.
Overige informatie:
Taalvaardigheid: Mondeling Schriftelijk
Nederlands Uitstekend Goed
Engels Basisvaardigheid Redelijk
Duits Basisvaardigheid Redelijk
Rijbewijs B.
Hobby’s:
Gezin, basketbal van onze zoon, puzzelen (woordzoekers), handwerken en tuinieren.
Referenties:
Op aanvraag.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1984 – heden: KPN Telecom B.V, Den Haag.
2010 – heden: Medewerkster THD (Technische HelpDesk) Service Vaste Net en IPB (Internet Plus Bellen).
- Het aannemen- en analyseren van storingsmeldingen en gebruikersvragen van consumenten en deze correct oplossen en waar nodig uitzetten naar diverse achterliggende afdelingen en alle benodigde administratieve handelingen verrichten.
- Belangrijke eigenschappen hierbij zijn: goed luisteren, doorvragen en proactief handelen.
2006 – 2010: Medewerkster CHD (Consumenten HelpDesk) Service Vaste Net.
- Het aannemen- en analyseren van storingsmeldingen en gebruikersvragen van consumenten en deze meldingen correct uitzetten naar de oplossende achterliggende afdelingen.
2003 – 2006: Medewerkster BHD (Bedrijven HelpDesk) Service Vaste Net.
- Het aannemen- en analyseren van storingsmeldingen door Zakelijke klanten van KPN, met speciale servicecontracten en apparatuur, deze meldingen correct uitzetten naar de diverse achterliggende afdelingen.
- Troubleshooter, voor het nabellen van escalaties binnen de gehele KPN organisatie.
2002 – 2003: Medewerkster Support TAM-CA (Telefonisch Account Management Team).
- Het verwerken- en bewaken van telefoon, e-mail en het invoeren van orders in diverse systemen voor de Top 50
Klanten van KPN.
1999 – 2002: Medewerkster Sales Support Zakelijke Markt.
Administratieve ondersteuning voor de verkoopafdeling Zakelijke Markt.
- Deze afdeling mee opgezet.
- Verwerken– en invoeren van opdrachten en de inkomende- en uitgaande post.
- Afhandelen in– en externe telefoon.
- Bestellen kantoorartikelen en brochure materiaal.
1996 – 1999: Telefonisch Verkoopster.
Verkopen van KPN diensten / producten- en infrastructuur.
- Telefonisch klantencontact.
- Maken van offertes– en invoeren orders.
- Aftersales.
1984 – 1996: Administratief Medewerkster PTT / KPN Telecom B.V.
Voor diverse afdelingen telefonische– en administratieve werkzaamheden verricht waaronder:
- Invoeren verkoopresultaten.
- Managementrapportages.
- Maken van offertes.
- Administratieve afhandeling lease contracten.
- Telefonische verkoop Midden- en Kleinbedrijf.
Opleidingen
Opleidingen:
1982 – 1984 KMBO Administratief Medewerkster A, diploma behaald.
1984 Middenstand, diploma behaald.
1978 – 1982 LEAO C-niveau, diploma behaald.
Cursussen:
2004 – 2005 Commercieel Medewerker Binnendienst, certificaat behaald.
1996 – 1999 Diverse interne opleidingen / cursussen gevolgd binnen KPN waaronder:
Verkoop – en Gesprekstechnieken verzorgd door Kenneth Smith en diverse Assortimentstrainingen verzorgd door KPN.
1984 Moderne Informatica Verwerking, certificaat behaald.
1983 Machineschrijven, certificaat behaald.
1983 Archivering, certificaat behaald.