Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ankie de Kort

Ankie de Kort

Personalia

Leeftijd
61 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Geachte heer, mevrouw,

Ik kom uw probleem oplossen, U zoekt een enthousiaste medewerker die ondersteund bij tal van administratieve, secretariële, facilitaire en organisatorische werkzaamheden. In deze brief vertel ik u graag waarom ik denk dat ik die kandidaat ben waarnaar u zoekt.

Bij mijn laatste werkgever King Cuisine BV te Tilburg had ik een breed takenpakket en ondersteunde meerdere afdelingen en directie. Via administratie en het secretariaat heb ik de afdeling personeelszaken ondersteund met de urenadministratie dossier vorming en diverse bijkomende administratieve zaken. Mede door mijn organisatorische kwaliteiten en door mijn betrokkenheid bij het bedrijf en mijn collega’s, heb ik de rol van vertrouwenspersoon vervuld. Mijn collega's waarderen mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op tactvolle wijze feedback geef op hun werk.

Het combineren van administratieve/secretariele- en management werkzaamheden trekt me zeer, omdat
ik me graag profileer op het gebied van facilitaire en menselijke/persoonlijke dienstverlening. Daarbij voel ik me het best op de werkplek waarbij ik deze rol kan vertolken als: administrator, organisator, ondersteuner/voorbereider. Ik ben graag de spin in het web die uiteindelijk een bijdrage levert aan de kwaliteit van de organisatie. Dit blijkt uit de integratie van productiebedrijf Udenhout naar Tilburg in 2011. Hierin heb ik de verhuizing van het gehele kantoor en de werkplekken voor 30 medewerkers, voorbereid en in kaart gebracht. Hierin de belangen van de onderneming en de wensen van collega’s aangevoeld en behartigd tot een tevreden resultaat.

Ik ben van mening dat ik met mijn ervaring, kwaliteiten en inzet al direct een waardevolle bijdrage kan leveren aan uw bedrijf. Ik zie uit naar een persoonlijk gesprek waarin ik mijn sollicitatie graag toelicht.


Met vriendelijke groet,

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Bouw
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring
2008-2013 King Cuisine BV Tilburg, Productiebedrijf, Office Manager / Secretarieel / HRM
60 medewerkers, 50 uitzendkrachten.
- Secretariële werkzaamheden; klantencontact, agenda beheer,facilitaire zaken,
inkoop kantoor en kantine artikelen.
- Ondersteuning directie en management.
- Ondersteuning afdeling personeelszaken met het verwerken van uren,
onderhouden van personeelsdossiers, aanmeldingen en contact met diverse instanties, verzuimbegeleiding, begeleiding leidinggevende bij werving en selectie.
- Ondersteuning afdeling administratie; crediteuren, kasgeld, loonadministratie.
- Verwerken van offertes en opdrachtbevestigingen voor diverse afdelingen.
- Ondersteunen kwaliteitsdienst met het RI&E reglement.
- Interne communicatie: redactie personeelsmagazine, organisatie personeelsbijeenkomsten.
Projecten:
- Twee en een half jaar de rol van vertrouwenspersoon vervult.
- Introductie en opzet van de Ondernemingsraad binnen het bedrijf.
- Begeleiden en adviseren bij reorganisatie in 2012.
- Opzetten en coördineren Nederlandsentaal cursus voor Poolse medewerkers in 2012.
- facilitaire ondersteuning integratie productie en kantoor afdelingen van Udenhout naar Tilburg in 2011.

2007-2008 Manders Architecten BNA Oisterwijk, Office Manager / Secretarieel
8 medewerkers.
- Ondersteuning directie en architecten.
- Verwerken van uren administratie.
- Secretariële werkzaamheden; klanten contact, agenda beheer, facilitaire zaken.
- Voorbereiding voor de verwerking van de financiële administratie.
- Uitwerken van offertes en opdrachtbevestigingen.
- Verzorging facturatie en debiteuren bewaking

Opleidingen

2014 Coachingtraject
- Onderzoek naar eigen "Brand" als mens/professional.
- Communicatie vanuit mijn Brand op Social Media.
2014 Workshop Werk en Zekerheid (Advocaten kantoor Kamerbeek Tilburg)
- Achtergrond en doelstellingen wetsvoorstel.
- De nieuwe flexwerk-regels.
- Het komende ontslagrecht.
- De veranderingen in de WW.
20010/2011 Interne opleiding CSB
- Censor training slimmer werken/produceren.
sept. 2010 Keur Company
- Update training vertrouwenspersoon.
Okt. 2009 Keur Company
- Training vertrouwenspersoon.
2000 Studieplan te Oisterwijk
- Cursus Spreekvaardigheid Engels.
1996 ROVC
- Opleiding algemene techniek.
1994 Annie van Dierenschool Tilburg
- Organisatie en Management.

Studie
2010/2011 NCOI Utrecht
MBO medewerker personeelszaken.
2009/2010 NCOI Utrecht
MBO personeelsadministratie.
1975/1980 2College Oisterwijk
MAVO IV.

Meer over mij

Werkgebied

  • Oisterwijk 50km
Talentcard®