
Personalia
- Leeftijd
- 59 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik kan mezelf omschrijven als een ondernemend, verantwoordelijk en optimistisch persoon met een gezonde dosis humor. Zowel persoonlijk als functioneel hecht ik veel waarde aan het welzijn van mijn medemens en de sociale aspecten in de maatschappij. Het is voor mij belangrijk om verbinding te zoeken tussen talenten van medewerkers en de doelstellingen van de organisatie. Om accuraat en effectief te functioneren richt ik me op detailinformatie; ik zoek de ‘rode draad’ in situaties of thema's. Daarnaast ben ik integer, sensitief en zorgvuldig. Innovatief of vernieuwingsgerichtheid zijn woorden die ook op mij van toepassing zijn. Speerpunt voor mij is om draagvlak te creëren om met elkaar de missie en visie van de organisatie uit te dragen. Ik kan uitstekend zelfstandig werken, maar zoek ook graag de samenwerking met collega’s op.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Nevenactiviteiten
jan. 2014 tot heden, HR adviseur.
Adviseren en begeleiden van particulieren met betrekking tot arbeidsomstandigheden, arbeidsovereenkomsten en arbeidsongeschiktheid conform wet- en regelgeving.
de Woningstichting, van februari 2008 tot en met 31 december 2013 drie functies vervuld.
aug. 2011 - jan. 2014, personeelsfunctionaris/ coördinator Interne Ondersteuning voor 36 uur per week.
Naast de werkzaamheden als personeelsfunctionaris eindverantwoordelijk voor juiste, effectieve en efficiënte uitvoering van alle werkprocessen van Interne Ondersteuning. Coördineer het team, dat uit drie medewerkers bestaat. Vervang de bestuurssecretaresse bij afwezigheid.
Resultaatgebieden: postproces, bedrijfs- en kantoorartikelen, catering, beveiliging, regelen van attenties en het organiseren van bedrijfsaangelegenheden, integrale administratieve en secretariële ondersteuning.
sep. 2009 - jan 2014, personeelsfunctionaris voor 36 uur per week
Adviseren, opstellen van voorstellen, implementatie en uitvoering van het Organisatie & Personeelsbeleid (O&P), met inachtneming van organisatiedoelstellingen, wet- en regelgeving en CAO. Adviseer en participeer in het OR overleg met de directeur. Coördineer de werkzaamheden van de twee medewerkers die O&P ondersteuning verlenen. Bekleed de rol van vertrouwensconsulent.
Resultaatgebieden: arbo, werving & selectie, in-, door- en uitstroom, opleidingsbeleid, functiebeschrijvingen en classificaties, salarismutaties, processen, klachtenregistratie, correspondentie rapportages en jaarplannen.
feb. 2008 - sep. 2009, medewerker Directiesecretariaat voor 36 uur per week.
De werkzaamheden bestaan uit administratieve en secretariële werkzaamheden ten behoeve van de stafmedewerker P&O, B&O en directie.
Resultaatgebieden: het onderhouden van (telefonische) contacten met in- en externe instanties over aspecten van in behandeling zijnde onderwerpen, in- en uitgaande post (inschrijven, inboeken elektronisch archief, distributie), bedrijfs- en kantoorartikelen, drukwerk, het verzorgen van attenties bij verjaardagen etc. en het organiseren van bedrijfsaangelegenheden.
Projecten:
- actief betrokken geweest bij de inrichting en implementatie van het personeelsinformatiesysteem van ADP.
- ondersteuning verleend bij het opstellen van het organisatie- en personeelshandboek, zowel fysiek als op intranet.
- Toekennen van individuele ontwikkelingsbudgetten, conform CAO.
- Plannen, organiseren en coördineren van het Goed werkgeverschap onderzoek.
- Plannen, organiseren van het PMO onderzoek. Geparticipeerd in het project Klantvenster, een project ten behoeve van digitalisering.
In juli 2004 met partner en twee kinderen naar Tenerife geëmigreerd. Daar een cocktail/tapasbar opgericht met live muziek. Aangezien de kinderen niet konden wennen zijn wij in 2007 teruggekeerd naar Nederland.
Diverse werkgevers, voor mijn vertrek naar Tenerife heb ik secretariële en P&O werkzaamheden verricht bij:
- Wageningen UR, in de functie van directiesecretaresse voor twee directeuren.
- HSK, in de functie van directiesecretaresse voor de algemeen directeur en de professor.
- Computerij Onderwijs/Centipede Consultancy, in de functie van projectassistente, office manager.
- Baan, in de functie van receptioniste/telefoniste, secretaresse.
Opleidingen
Cursussen:
Spaans sep. 2013 - heden
Masterclass vertrouwenspersoon, mei 2012:
- perspectieven van het werk van de vertrouwenspersoon;
- vertrouwenspersoon en eigen positie;
- vertrouwenspersoon en organisatiestrategie;
- vertrouwenspersoon en casuïstiek;
- versterken van de effectiviteit en de positie van de vertrouwenspersoon.
Opleidingen
Management (hbo), mrt. 2011 - heden
Tijdens de bacheloropleiding HBO Management van LOI Hogeschool is er aandacht voor managementvaardigheden en worden verschillende vormen van management besproken. Onder meer Middle management komt aan bod, evenals specifieke aandachtsgebieden als: Projectmanagement, Verander- en innovatiemanagement en Personeelsmanagement. Aan het eind van de opleiding kan er gekozen worden uit drie minors: Hoger management, Internationaal management of Leiderschap en coaching.
Personeelsmanagement (hbo), sep. 2009 - aug. 2010
Onderzoek uitgevoerd en advies uitgebracht over de volgende thema's:
- binding en motivatie van personeel;
- arbeidsrecht en sociale zekerheid;
- personeelsmanagement en planning;
- leeftijdsbewust personeelsbeleid, samenwerking van medewerkers en organisatie.
Receptionist(e)/telefonist(e), sep. 1990 - dec. 1991,
Examen gedaan in de volgende vakken en behaald cijfer:
- Nederlandse taal en correspondentie, 8;
- Communicatietechnieken,10;
- Presentatie en representatie, 7;
- Kantoor- en algemene kennis, 9.
Ivo Mavo, aug. 1979 - jun. 1983
Diploma gehaald op d-niveau.
Meer over mij
Werkgebied


