Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Caroline van Kuijk

Caroline van Kuijk

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Pools
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Pools
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

PERSOONSPROFIEL

Creatief, vak -en ervaringsdeskundig, organiseren, analytisch luisteren, kansen zien en creëren, regelaar, snel schakelen, kunnen communiceren op diverse niveaus (direct en indirect), dienstverlenend, empathie, brede interesse, collega zijn en ook zelfstandige werker

WERKERVARING

2013 - heden Ervarings/budgetcoach bij wijkgebonden vrijwilligersproject
Als ervaringscoach ben ik betrokken bij een project dat is opgezet vanuit de participatiegedachte en gericht is op het herstellende en activerende vermogen vanuit onszelf als coach richting de wijkbewoners.

Nov. 2011 - 2013 Financieel administratief projectmanager bij Lukkien
te Ede
Mijn taak was gestructureerd inzicht geven aan de directeur en operational manager op het gebied van: projectfacturatie, inkoopfacturen, projecturenregistratie en inhuur van developers en art directors.

2007 – nov. 2011 Managementassistente bij een middelgroot bedrijfskundig adviesbureau en opleidingsbureau te Arnhem
Verantwoordelijk voor het ondersteunen in de breedste zin van de bedrijfskundige consultants en MT leden in de uitvoering van hun projecten. Tevens interne auditor, ondersteuner inkoop, marketing en planning en control. Oa. ondersteuning project Blik op Werk keurmerk

1997 tot 2007 Projectsecretaris, management assistente, directiesecretaresse, afdelingssecretaresse bij nationale en internationale organisaties en gemeentelijke en overheidsinstellingen.
Werkgevers op projectbasis (via detacheringcontract)
• Organiseren van marketing activiteiten (beurzen en congressen)
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor directie, management, P&O en leden van Raad van Bestuur
• Opzetten en financieel beheren van diverse disciplines binnen office afdelingen
• Actieve ondersteuning afdeling P&C (o.a. uitvoeren van zelfstandige audits)

1990 tot 1997 Bijbaan in horeca, verkoop

Hieronder enkele functies uitgelicht:

mei 2006 – dec. 2006 Projectassistent
Provincie Gelderland
Ter vervanging van zwangerschapsverlof ondersteuning bij de dienst Wegen, verkeer en Vervoer (project Valleilijn en diverse deelprojecten).
• Opzet en coördinatie van de opening van de Valleilijn op locatie (Cinemec Ede)
• Plannen, organiseren en begeleiden van bijeenkomsten intern en extern
• Secretarieel en administratief ondersteunen van de projectleider
• Ontvangen van bezoek
• Notuleren

sept. 2005 – mei 2006 Office manager
Woonzorgnet B.V. te Renkum
• Als office manager verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van diverse operationele onderdelen zoals back office, P&O en diverse procedures. Stagiairebegeleider en leidinggevende over 3 secretariaatsmedewerkers. Begeleidster van IRO traject

okt. 2004 – sept. 2005 Secretaresse en Office administrator
Stichting Gelders Landschap en Scia Software te Arnhem
• Office assistant eerste lijn klantencontact, verwerking en uitlevering van orders op het gebied van teken/reken software voor bouwbedrijven.
• Facturatie intern en extern en secretariële ondersteuning voor Sales.

juli 2003 – okt. 2004 Secretaresse Gedeputeerde Staten en Projectsecretaris Nieuw Streekplan Gelderland 2005 Provincie Gelderland
Naast de projectleider als projectsecretaris verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van alle werkzaamheden voortvloeiend uit het project, waaronder; planning, eerste aanspreekpunt voor intern en extern, notuleren bij kerngroepen, signaleren van problemen.
• Organiseren van bijeenkomsten
• Direct contact met Communicatie rondom pers en media
• Ontvangen van pers en politiek bezoek
• Complex agendabeheer en voorbereiden van vergaderstukken
• Boeken van dienstreizen

2000 – juli 2003 Secretaresse
Cryo Cell te Zutphen
Binnen deze internationale en nieuwe organisatie ondersteunende werkzaamheden voor de directie en office manager in de opzet van het hoofdkantoor en callcenter.
• Zelfstandig organiseren van stand op Negen Maandenbeurs in de Amsterdam RAI
• Telefonische helpdesk in de Engelse taal voor klanten, gynaecologen en verloskundigen.

OPLEIDINGEN

Bedrijfskunde Rijksuniversiteit Groningen (1994-1996), VWO Atheneum (1987-1994)

CURSUSSEN EN OVERIGE OPLEIDINGEN

Cursus budgetcoaching (2014), training ervaringscoach (2013), loopbaancoaching (2013-2014), interne auditorentraining (2011), diverse opleidingsprogramma’s gestuurd op verandermanagement en persoonlijke effectiviteit, Training voor projectassistenten (2004), praktijkcursus Ruimtelijke Ordening aan de Bestuursacademie Velp (2004), cursus Kort en krachtig notuleren (2003), training De coachende Supervisor: de rol van de supervisor in de organisatie (2000)

IT KENNIS EN VAARDIGHEDEN

• Office pakket, Lotus Notes, SAP, Perfect View, GroupWise, ACT, AFAS Profit , Exact, Informer, E-Synergy, Entourage
• Beheersing van de Poolse taal in woord en in geringe mate in geschrift, In basis goede spreekvaardigheid en schrijfvaardigheid van de Engelse en Duitse taal
• Ruime ervaring met middelgrote telefooncentrales, notuleren, archiveren en opzetten van planningen
• In bezit van rijbewijs B

INTERESSES EN AANVULLENDE INFORMATIE

• Interesses: psychologie, fotografie, lezen, koken, columns schrijven
• Referentie op aanvraag

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Projectsecretaris, management assistente, directiesecretaresse, afdelingssecretaresse bij nationale en internationale organisaties en gemeentelijke en overheidsinstellingen.
Werkgevers op projectbasis

PERSOONSPROFIEL

Creatief, vak -en ervaringsdeskundig, organiseren, analytisch luisteren, kansen zien en creëren, regelaar, snel schakelen, kunnen communiceren op diverse niveaus (direct en indirect), dienstverlenend, empathie, brede interesse, collega zijn en ook zelfstandige werker

Opleidingen

OPLEIDINGEN

Bedrijfskunde Rijksuniversiteit Groningen (1994-1996), VWO Atheneum (1987-1994)

CURSUSSEN EN OVERIGE OPLEIDINGEN

Cursus budgetcoaching (2014), training ervaringscoach (2013), loopbaancoaching (2013-2014), interne auditorentraining (2011), diverse opleidingsprogramma’s gestuurd op verandermanagement en persoonlijke effectiviteit, Training voor projectassistenten (2004), praktijkcursus Ruimtelijke Ordening aan de Bestuursacademie Velp (2004), cursus Kort en krachtig notuleren (2003), training De coachende Supervisor: de rol van de supervisor in de organisatie (2000)

Meer over mij

Werkgebied

  • Arnhem 25km
Talentcard®