Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ieke Spijker

Ieke Spijker

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als medewerker P&O of office-manager. Door mijn werkervaring ben ik breed inzetbaar en een echte aanwinst voor uw bedrijf!

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-10-998 tot 01-09-2000
The Cakewalk Company Alkmaar
Administratief medewerker

Taken: administratief medewerker op de boekhouding, telefoon beantwoorden, ontvangen van klanten, begeleiden van uitzendkrachten

01-10-2001 tot 31-03-2006
Leen Bakker B.V. te Alkmaar
Verkoopmedewerkster

01-09-2006 tot 31-03-2008
Manpower Uitzendorganisatie, Alkmaar
Consultant

Taken: o.a. het voeren van intake gesprekken en het afnemen van competentietesten.

Het plaatsen van kandidaten bij opdrachtgevers, het doen van werkbezoeken en het voeren van beoordelingsgesprekken. De verwerking van de uren en alle bijkomende administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van overeenkomsten en contracten.

01-04-2009
Take Off, Alkmaar
Office-manager / jobcoach / projectleider

Taken: het voeren van wervingsgesprekken, het begeleiden en coachen van Wajongeren en bijstandskandidaten.

Het opzetten en uitvoeren van promotie-campagnes.

Het onderhouden van contacten met o.a. het UWV, gemeenten, scholen en kandidaten. Het zoeken naar geschikte vacatures/werkplekken en het koppelen van kandidaten aan de vacatures.

Het voorbereiden van sollicitatiegesprekken, ondersteuning bieden bij het schrijven van sollicitatiebrieven en het voeren van contractonderhandelingen.

Het controleren en uitvoeren van het jobcoach-protocol.

Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

01-04-2008 tot 31-03-2009
Reaal Verzekeringen, Alkmaar
Acceptant Leven

Taken: o.a. het vastleggen, beheren en bewaken van administratie omtrent klant, contracten en producten ter ondersteuning van de verwerking.

Documenteren en archiveren en onderhouden van informatie. Beoordelen, verwerken en afhandelen van mutaties in beheerde dossiers, documenten en producten.

Verzorgen van schriftelijke en mondelinge informatie aan klanten en tussenpersonen.

01-03-1999 tot 01-10-2001
Frans Stokman B.V. te Heerhugowaard
Gastvrouw

Taken: o.a. ontvangen van klanten, telefoon beantwoorden, licht administratief werk.

Opleidingen

01-09-2002 tot 01-09-2006
HBO Commerciële Economie
Hogeschool INHOLLAND Alkmaar
Diploma behaald in juni 2006

Vakkenpakket: Spaans, Engels, Management, Bedrijfseconomie, Recht Informatica (o.a. Word, Excel, Access, Power Point )

Diverse cursussen: vergaderen & notuleren, marketingcommunicatie, direct marketing, inkoop, sales, merkenmanagement, logistiek.

01-09-2000 tot 01-09-2002
MBO+ Internationaal Directiesecretaresse/
Management Assistent
Horizon College te Alkmaar
Diploma behaald in 2002

Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Management, Planning & Organisatie, Economie, Informatica (o.a. Word, Excel, Windows en Access)

01-09-1993 tot 01-09-1999
HAVO
Han Fortmann College te Heerhugowaard
Diploma behaald in 1999

Vakkenpakket: Nederlands, Frans, Engels, Aardrijkskunde, Biologie, Economie

01-08-2010 tot 31-12-2010
Jobcoach, via ProWerk
Certificaat behaald

Meer over mij

Werkgebied

  • Alkmaar 10km
Talentcard®