
Personalia
- Leeftijd
- 44 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als medewerker P&O of office-manager. Door mijn werkervaring ben ik breed inzetbaar en een echte aanwinst voor uw bedrijf!
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-10-998 tot 01-09-2000
The Cakewalk Company Alkmaar
Administratief medewerker
Taken: administratief medewerker op de boekhouding, telefoon beantwoorden, ontvangen van klanten, begeleiden van uitzendkrachten
01-10-2001 tot 31-03-2006
Leen Bakker B.V. te Alkmaar
Verkoopmedewerkster
01-09-2006 tot 31-03-2008
Manpower Uitzendorganisatie, Alkmaar
Consultant
Taken: o.a. het voeren van intake gesprekken en het afnemen van competentietesten.
Het plaatsen van kandidaten bij opdrachtgevers, het doen van werkbezoeken en het voeren van beoordelingsgesprekken. De verwerking van de uren en alle bijkomende administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van overeenkomsten en contracten.
01-04-2009
Take Off, Alkmaar
Office-manager / jobcoach / projectleider
Taken: het voeren van wervingsgesprekken, het begeleiden en coachen van Wajongeren en bijstandskandidaten.
Het opzetten en uitvoeren van promotie-campagnes.
Het onderhouden van contacten met o.a. het UWV, gemeenten, scholen en kandidaten. Het zoeken naar geschikte vacatures/werkplekken en het koppelen van kandidaten aan de vacatures.
Het voorbereiden van sollicitatiegesprekken, ondersteuning bieden bij het schrijven van sollicitatiebrieven en het voeren van contractonderhandelingen.
Het controleren en uitvoeren van het jobcoach-protocol.
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
01-04-2008 tot 31-03-2009
Reaal Verzekeringen, Alkmaar
Acceptant Leven
Taken: o.a. het vastleggen, beheren en bewaken van administratie omtrent klant, contracten en producten ter ondersteuning van de verwerking.
Documenteren en archiveren en onderhouden van informatie. Beoordelen, verwerken en afhandelen van mutaties in beheerde dossiers, documenten en producten.
Verzorgen van schriftelijke en mondelinge informatie aan klanten en tussenpersonen.
01-03-1999 tot 01-10-2001
Frans Stokman B.V. te Heerhugowaard
Gastvrouw
Taken: o.a. ontvangen van klanten, telefoon beantwoorden, licht administratief werk.
Opleidingen
01-09-2002 tot 01-09-2006
HBO Commerciële Economie
Hogeschool INHOLLAND Alkmaar
Diploma behaald in juni 2006
Vakkenpakket: Spaans, Engels, Management, Bedrijfseconomie, Recht Informatica (o.a. Word, Excel, Access, Power Point )
Diverse cursussen: vergaderen & notuleren, marketingcommunicatie, direct marketing, inkoop, sales, merkenmanagement, logistiek.
01-09-2000 tot 01-09-2002
MBO+ Internationaal Directiesecretaresse/
Management Assistent
Horizon College te Alkmaar
Diploma behaald in 2002
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Management, Planning & Organisatie, Economie, Informatica (o.a. Word, Excel, Windows en Access)
01-09-1993 tot 01-09-1999
HAVO
Han Fortmann College te Heerhugowaard
Diploma behaald in 1999
Vakkenpakket: Nederlands, Frans, Engels, Aardrijkskunde, Biologie, Economie
01-08-2010 tot 31-12-2010
Jobcoach, via ProWerk
Certificaat behaald
Meer over mij
Werkgebied


