Personalia
- Leeftijd
- 59 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Curriculum vitae:
Persoonlijke gegevens
Naam
Voornaam
Geboortedatum
Burgerlijke staat
Geslacht
Geboorteplaats
Nationaliteit
Adres
Postcode en Woonplaats
Telefoonnummer
Mobiel
E-mail
Opleiding: Diploma:
1983 - 1987 MEAO secretariële richting ja
1978 - 1983 MAVO-4 ja
Behaalde certificaten in 2011:
Training omgaan met lastig gedrag;
Training inefficiënte werkprocessen – how to bring your flow;
Training ontdek de flowmanager in jou.
Profiel:
Mijn naam is Chittra Jaipal, ik ben 49 jaar.
Ik werk sinds 1987 als secretaresse/managementassistente, ik kan goed plannen en organiseren met een
groot verantwoordelijkheidsgevoel. Bovendien ben ik leergierig, positief ingesteld en heel breed georiënteerd.
Werkervaring:
April 2012 tot 1 juli 2013 IGZ (Inspectie voor de Gezondheidszorg) als
managementassistente voor de Project Directeur, domein Curatieve
Gezondheidszorg en haar team van 45 medewerkers via uitzendbureau Start People.
De functie bestaat o.a. uit het verzorgen van de correspondentie,
het beheren van een complexe agenda, het beleggen van
vergaderingen, het organiseren van teamdagen, het bewaken van de
mailbox en het proactief afhandelen van e-mails, het
boeken van zalen, het verrichten van archiefwerkzaamheden en het
ontvangen van bezoekers.
Januari 2011 tot oktober 2011 CNV Vakmensen op het Bestuurssecretariaat en voor 1 manager van
het project ZZP ((Zelfstandige Zonder Personeel) via uitzendbureau
Secretary Plus.
Ter ondersteuning van de collega secretaresses deed ik de
voorkomende secretariële werkzaamheden o.a. het verzorgen van de
correspondentie, het beleggen van vergaderingen, het bewaken van de
mailbox van mijn manager, het proactief afhandelen van e-mails en
het ontvangen van bezoekers.
April 2010 tot november 2010 NS Poort als secretaresse via uitzendbureau Randstad.
Zowel voor de directeur als ook voor de projectontwikkelaars deed ik
alle voorkomende werkzaamheden. De functie bestond uit o.a. het
verzorgen van de correspondentie, het beleggen van vergaderingen, het
doornemen van de post en e-mails, het boeken van zalen,
het bijhouden van het archief en het ontvangen van bezoekers.
Juni 2009 tot november 2009 NS Poort als secretaresse via uitzendbureau Randstad.
Mijn werkzaamheden bestonden uit de behandeling van de
correspondentie, het doornemen van de post/e-mails van 10
adviseurs, het agendabeheer, het beleggen van vergaderingen, het
opstellen van de agenda voor de teamvergadering, het bijhouden
van het archief en het boeken van vergaderzalen en lunches.
Mei 2008 tot mei 2009 MOVISIE als managementassistent voor de manager en haar team.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het verzorgen van de
correspondentie, het redigeren van rapporten, beleggen van
vergaderingen.
December 2006 tot mei 2008 Schyns Advocaten als secretaresse
Ik verzorgde samen met mijn collega de secretariële ondersteuning van
4 advocaten. Tot mijn takenpakket behoorde o.a. het uittypen van
digitaal ingesproken verweerschriften en bezwaarschriften, het
bewaken van termijnen, het ontvangen van bezoekers en het beheren
van de agenda.
Augustus 2006 tot oktober 2006 Reclassering Nederland als managementassistente.
Ter ondersteuning van de manager deed ik alle voorkomende
werkzaamheden voor hem w.o. het verzorgen van de
correspondentie en het maken van afspraken.
Maart 2006 tot augustus 2006 Het Diakonessenhuis te Utrecht via uitzendbureau Secretary Plus als
secretaresse.
Juli 2005 tot november 2005 FORTIS als secretaresse via uitzendbureau START werkte ik op de
afdeling Schade. Ik werkte voor 3 MT-leden en 6 unitmanagers.
2000 tot februari 2005 Projectorganisatie Betuweroute als managementassistente.
Feb. 1999 – dec. 1999 Berenschot B.V. in de functie van secretaresse.
1997 - 1999 Ridam BV in De Meern als directie- en algemeen
secreta¬resse.
1995 - 1996 RIAGG Stad Utrecht als "vliegende keep".
1993 - 1995 Boekhoudkollektief ASU als secretares¬se.
1992 - 1993 Top Centre (Arbeidsvoorziening Utrecht) op de
administratie.
1989 - 1992 Adviesbureau D3BN als secretaresse.
1987 - 1989 AMEV op de afdeling Tekstverwer¬king
Talenkennis: Woord: Geschrift:
Nederlands goed goed
Engels goed goed
Duits voldoende goed
Spaans voldoende goed
Competenties: zelfstandig, prioriteitenstelling, voortgangsbewaking,
samenwerken, plannen en organiseren, accuratesse, positief ingesteld,
flexibiliteit, service gericht, gevoel voor humor, doorzettingsvermogen,
representatief, goede communicatieve vaardigheden,
leergierig en vooruitstrevend, proactief
Computervaardigheden: Microsoft Office applicaties: Word, Outlook, Excel, en Powerpoint
Vrije tijd en interesses: reizen, fotograferen en assisteren bij het organiseren van rondreizen in Azië
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Ik heb diverse banen gehad vanaf 1987 en noem o.a. mijn laatste 2. Voor mijn arbeidsverleden verwijs ik u naar mijn cv.
IGZ (Inspectie voor de Gezondheidszorg) in Utrecht als managementassistente voor de Project Directeur.
CNV Vakmensen op het Bestuurssecretariaat en voor 1 manager van
het project ZZP ((Zelfstandige Zonder Personeel) via uitzendbureau
Secretary Plus.
Opleidingen
MAVO-4 1978-1983
MEAO 1983-1987 Secretariële richting