Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Liesbeth Bracke

Liesbeth Bracke

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Competenties:
Klantvriendelijk en servicegericht
Teamspeler
Organisatorisch sterk
Stressbestendig
Leergierig en ondernemend
Breed inzetbaar
Flexibel en creatief
Communicatief vaardig

Computervaardigheden:
Microsoft office pakket: Word/ Excel/ Outlook
ERP programma’s: SAP R2, Aes32, Mecoms, CorDaptix, SAP R3 + crm, Eurekrea, Newyse,
Softpack/WMS.

Hobby/ vrije tijd:
Ik teken graag portretten en landschappen, maar schuif ook regelmatig met het meubilair in huis.
Ook ben ik vaak in mijn tuin te vinden; onderhoud of genieten.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Juni 2013 - april 2014
Kloosterboer, Vlissingen via Recruitment4Zeeland.
Functie: Medewerker balie/voorraadadministratie.
• Chauffeurs van de correcte laad of los opdracht voorzien volgens de aangeboden
referentie.
• Chauffeurs voorzien van routebeschrijving en een toegangspas volgens ISPS procedure
• Na laden of lossen vul je de vrachtbrief in en zorg voor eventuele bijbehorende
documenten.
• Je verwerkt de laad of los opdracht in het voorraadsysteem vóór vertrek ter controle van
douaneformaliteiten.
• Ten slotte zorg je voor de communicatie van in en uitslag documentatie aan de klant.

Maart 2011 - november 2011
Roompot Vakantieparken, Nieuwvliet - Breskens
Functie: receptioniste beide parken + manager receptie Pannenschuur
• Naast de basiswerkzaamheden aan de receptie ben je verantwoordelijk voor de uren
administratie, en het inroosteren van personeel volgens de openingstijden van het park.
• Administratief ben je bezig debiteuren/crediteuren/kas administratie en interne
doorbelasting.
• Bijhouden van de recentste park informatie ten behoeve van correcte info op de
website/intranet.
• Je beheert de kassa lade’s en contanten kluis voor alle afdelingen, en controleert de
sleuteluitgifte van de verhuurobjecten met name 2e en 3e sleutel sets.
• Voor je gasten en collega’s ben je een vraagbaak, en zorg je voor een correcte
afhandeling van klachten.

Maart 2010 - november 2010
Roompot Vakantieparken, Nieuwvliet - Breskens
Functie: receptioniste
• Basiswerkzaamheden receptie onder andere: reserveren van verhuurobjecten en
kampeerplaatsen, kas opmaken, in- en uitchecken van gasten, terreincontroles uitvoeren.

November 2010 - januari 2011
Xeicon International, Eede
Functie: medewerker orderadministratie
• Naast de werkzaamheden voor de klanten, regel je ook reizen voor technici, en
personeelsleden.
• Je bent verantwoordelijk voor een eigen regio met nationale en internationale klanten.
• Hiervoor verwerk je manuele orders, orderuitval, voorraad, en telefonische storingsdienst.
• Daarnaast controleer je de bestelbevoegdheid van klanten, adreswijzigingen, en
wijzigingen in productnummering, zodat de klanten de juiste producten aangeleverd
krijgen.
• Je controleert de logistieke planning, en zorgt dat spoedleveringen e.d. goed verloopt.

Oktober 2009 - januari 2010
Delta N.V. te Middelburg, via Startpeople
Functie: Medewerker debiteurenadministratie betalingsverkeer:
• Na controle van creditnota’s en betalingsregeling zorg je voor een correcte verwerking van
betalingen op de debiteuren.
• Incasso’s zet je door naar de betreffende afdeling.
• Je maakt service overeenkomsten aan voor incidentele kosten.
• Wijzigingen van bankgegevens, automatische incasso’s, en betaalwijze voer je door na
controle bij de klant zelf.
• Herinneringen en betalingsoverzichten worden verstuurd na controle van de laatste
betaaldata.

Mei 2009 - september 2009
Delta N.V. Middelburg, via Startpeople
Functie: Administratief medewerkster contract beheer.
• Je verwerkt binnengekomen meterstanden van verhuismeldingen (Delta verhuiskaart),
nieuwe klanten, en adreswijzigingen na controle.
• Administratief aan- of afsluiten van percelen verwerk je alleen na telefonische verificatie
met de klant.
• Je voert gegevens in voor de aanmaak/of afsluiten van contracten van: kabel-tv,
boiler/geisers, en c.v.-ketels.
• Bij vermoeden van fraude in de meterstanden, stem je een fysieke controle af met de
meterdienst.

September 2008 – maart 2009
Taxi deZwart / Diligence vervoer, Breskens
Functie: Telefoniste
• Je beantwoordt te telefoon, en verwerkt de aangevraagde ritten in taxys systeem.
• Ook voorzie je de klant van de reistijd en eventuele kosten.
• Naast de klantenservice bewaak je ook de certificering van de chauffeurs en papieren
• voor het wagenpark.

Maart 2007 - Oktober 2008
Beachparc Schoneveld, Breskens
Functie: Receptioniste/administratief medewerkster
• Basiswerkzaamheden receptie onder andere: reserveren van verhuurobjecten en
• kampeerplaatsen, kas opmaken, in- en uitchecken van gasten, terreincontroles uitvoeren.

Februari 2006 - augustus 2006
Doens Food Ingrediënts, Ijzendijke
Functie: Telefoniste en administratief assistent.
• Postverwerking en het beantwoorden van de telefoon
• Assisteren bij de debiteuren/crediteuren administratie en facturatie door controle van
• o.a.: offertes, prijsafspraken, vrachtbrieven, enz.
• Aanmaningen worden verstuurd via fax/email, en wanneer nodig neem je contact op met
• de klant voor nadere informatie.

1990 - 2006
Diverse functies, onder andere bij:
Giraffe huishoudartikelen,
Aannemersbedrijf van der Lee,
Neckermann Shopping,
Stichting Welzijn Terneuzen.

Opleidingen

Kort Beroeps Onderwijs - Administratief/Secretarieel. 2 Jarige opleiding, diploma behaald 1989.
Voortgezet onderwijs - Huishoudelijk. 4 Jarige opleiding, diploma behaald 1987.

Meer over mij

Werkgebied

  • Biervliet 50km
Talentcard®