Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Thea op den Dries

Thea op den Dries

Personalia

Leeftijd
71 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

opleidingen

2010 - 2011 secretaresse via de LSSO opleiding afgerond
8 vakken o.a.: zakelijk Nederlands, zakelijk Duits, notuleren, Engels
2009 - 2010 financieel - administratief medewerker via de LSSO opleiding afgerond
8 vakken o.a.: rekenvaardigheid, boekhouden, Excel en Exact Globe
1990 - 1996 Modevakschool Ensaid, 7 diploma’s
1981 - 1983 MAVO 4 d-niveau
1968 - 1971 Kinderverzorging Jeugdverzorging MBO niveau Enschede

vrijwilligerswerk / nevenactiviteiten

2014 - heden secretaresse TCOV oratoriumkoor met 100 leden
2011 - heden vrijwilligster bij natuurbad het Tuindorp in Hengelo
2005 - heden oppassen op mijn 2 kleinkinderen
2009 - heden secretaresse, werkgroep contacten Geithain (Duitsland) Hengelo
2006 - 2008 secretaresse van de Werkgroep Eredienst van de Hofkerk in Goor
2004 - 2007 kleding ontworpen en gemaakt voor verschillende musicals
2000 - 2006 bestuurslid (PR secretaris en notuliste) van Excelsior in Goor
1990 - 1994 bestuurslid Prins Constantijnschool in Goor


werkervaring

2013 klantenservice medewerker bij Cendris project Digid. Tijdelijk project

2010 – 2011 administratief medewerker salarisadministratie TSN Almelo. Half jaar project.
werkzaamheden o.a. telefonisch uitleg geven over salarissen, problemen rondom salarissen oplossen en daarbij behorende administratieve taken.

2008 - 2009 administratief medewerker inkoop bij Alliance Hengevelde
werkzaamheden o.a.: archivering, postverwerking, muteren van orderbevestigingen en leveranciergegevens, via telefoon en mail communiceren met leveranciers over openstaande orders. Na een half jaar is het bedrijf wegens bedrijfseconomische redenen gesloten.

2006 - 2008 medewerker P&O loket bij Defensie, 16 maand gewerkt.
werkzaamheden o.a.: telefonisch en via mail uitleg geven over regelingen, beantwoorden van vragen over pensioenen, salarisoverzichten en reiskosten.

2004 - 2005 klantenservice medewerker bij Menzis en Groene Land Achmea, 2 x 3 maand gewerkt, dit betrof eindejaarsprojecten.
Werkzaamheden o.a.: muteren klantgegevens, telefonisch adviseren over de diverse verzekeringspakketten en de meest uiteenlopende vragen beantwoorden van de klanten.

2001 - 2003 klantenservice medewerker notanavraag bij KPN, gewerkt van april 2001 tot 1 januari 2003
Werkzaamheden o.a.: bespreken en verbeteren van fouten op nota’s.
Advies geven over de diverse telefoonabonnementen, schade / coulance vergoedingen afspreken met de klanten voor bedragen onder de 500 gulden.

2003 – 2004 leidster in kinderdagverblijf de 7 Bergen te Hengelo

1993 - 1999 zelfstandig naailerares

1974 - 1976 telefoniste en baliemedewerkster bij ABN bank in Goor

1970 - 1974 groepsleidster bij Medische Kindertehuizen in Egmond aan Zee en Epe, stage en vast contract.




Talenkennis Engels en Duits
Computervaardigheden internet, Word, Excel, Exact Globe, Outlook, in bovengenoemde overheidsinstelling met diverse telefoonsystemen gewerkt
Hobby’s kleding maken, tuinieren, zingen, sporten, wandelen, fietsen en zwemmen

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

werkervaring

2013 klantenservice medewerker bij Cendris project Digid. Tijdelijk project

2010 – 2011 administratief medewerker salarisadministratie TSN Almelo. Half jaar project.
werkzaamheden o.a. telefonisch uitleg geven over salarissen, problemen rondom salarissen oplossen en daarbij behorende administratieve taken.

2008 - 2009 administratief medewerker inkoop bij Alliance Hengevelde
werkzaamheden o.a.: archivering, postverwerking, muteren van orderbevestigingen en leveranciergegevens, via telefoon en mail communiceren met leveranciers over openstaande orders. Na een half jaar is het bedrijf wegens bedrijfseconomische redenen gesloten.

2006 - 2008 medewerker P&O loket bij Defensie, 16 maand gewerkt.
werkzaamheden o.a.: telefonisch en via mail uitleg geven over regelingen, beantwoorden van vragen over pensioenen, salarisoverzichten en reiskosten.

2004 - 2005 klantenservice medewerker bij Menzis en Groene Land Achmea, 2 x 3 maand gewerkt, dit betrof eindejaarsprojecten.
Werkzaamheden o.a.: muteren klantgegevens, telefonisch adviseren over de diverse verzekeringspakketten en de meest uiteenlopende vragen beantwoorden van de klanten.

2001 - 2003 klantenservice medewerker notanavraag bij KPN, gewerkt van april 2001 tot 1 januari 2003
Werkzaamheden o.a.: bespreken en verbeteren van fouten op nota’s.
Advies geven over de diverse telefoonabonnementen, schade / coulance vergoedingen afspreken met de klanten voor bedragen onder de 500 gulden.

Opleidingen

2010 - 2011 secretaresse via de LSSO opleiding afgerond
8 vakken o.a.: zakelijk Nederlands, zakelijk Duits, notuleren, Engels
2009 - 2010 financieel - administratief medewerker via de LSSO opleiding afgerond
8 vakken o.a.: rekenvaardigheid, boekhouden, Excel en Exact Globe
1990 - 1996 Modevakschool Ensaid, 7 diploma’s
1981 - 1983 MAVO 4 d-niveau
1968 - 1971 Kinderverzorging Jeugdverzorging MBO niveau Enschede

Meer over mij

Werkgebied

  • Hengelo 50km
Talentcard®