Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Leendert de Ruiter

Leendert de Ruiter

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Fries
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben zelfbewust, op de man af en die de lat voor zich zelf hoog weet te leggen. Hulpvaardig en altijd bezig mijzelf verder te ontwikkelen.
Ik functioneer het best met mensen die weten wat ze moeten doen. Als een vis in het water voelen doe ik in een functie waarin ik anderen van dienst kan zijn of waarde kan toevoegen. Ik heb snel in de gaten wat de gezamenlijke belangen zijn en kan daardoor gemakkelijk totaaloverzicht vormen.
Ook niet onbelangrijk: ik beschik over een goede portie humor en heb nooit last van een ochtendhumeur!

Overige ervaringen

Van 2011 tot en met 2013 werkzaam geweest als lid van de Jeugdcommissie van een voetbalvereniging

Van 2008 tot 2011 Toeristische website opgezet en beheerd

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • inkoper
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2001-heden

Cendris Customer Contact BV
Branche: Zakelijke dienstverlening
Functie: Medewerker Inkoop & Facilities

Werkzaamheden:
Beleidsmatig:
Realiseren voor meerdere vestigingen en afdelingen de ondersteuning op het gebied van onderhoud aan gebouwen en terreinen, apparatuur, kantoorinventaris, huisvesting, schoonmaak, catering en overige facilitaire dienstverlening door externe partijen. Verstrekken van adviezen hierover aan directie en management. Opstellen van beleid voor het gebruik van gebouwen, terreinen, inventaris en bedrijfseigen middelen.
Opstellen facilitaire procedures. Inventariseren van mogelijkheden om aan interne wensen en klachten tegemoet te komen, alternatieve oplossingen tegen elkaar afzetten en hiervoor contact leggen met externe partijen. Er voor zorgen dat wordt voldaan aan de eisen die de wetgeving stelt aan facilitaire trajecten Uitvoering van beleid:
Verzorgen van RI&E trajecten en vanuit die rol een coördinerende taak en de rol van preventiemedewerker vervullen. Uitvoeren van het vastgestelde beleid, binnen de kaders van beleid van de organisatie en rekening houden met specifieke wetgeving op dat terrein. Ondersteuning van interne partijen bij de voorbereiding van verbouwingen en interne verhuizingen, zowel tijdens de voorbereiding als tijdens de uitvoering. Uitvoering alarmopvolging
Uitvoeren en controleren van maatregelen die voorvloeien uit de RI&E. Opstellen en bewaken van de uitvoering van meerjaren onderhoudsplannen.
Leveranciersmanagement:
Evalueren van leveranciersperformance, voeren van overleg en, in samenspraak met de leverancier, in gang zetten van verbetertrajecten en instandhouding van de goede relaties. Factuurcontrole met betrekking tot facilitaire leveranciers.
Controlerende werkzaamheden:
Controleren op het gebruik van gebouwen, inventaris en overige bedrijfsmiddelen en het nemen van maatregelen voor onderhoud of vervanging. Controle op veiligheid en beveiliging.
Administratieve werkzaamheden:
Energieregistratie in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen en treffen van energiebesparende maatregelen. Factuurcontrole facilitaire leveranciers
Beheer inkoopcontracten en signaleren op verval- en verlengingsdatum. Incidentregistratie en aanleveren van informatie ten behoeve van de afwikkeling daarvan


1986-2001

PostNL
Branche: Dienstverlening
Functie: Medewerker Algemene Zaken rayon Friesland
Periode: 1994-2001

Werkzaamheden:
Coördinatie onderhoud 25 locaties, opstellen meerjarenplannen, afhandeling storingsmeldingen, beheer postale
middelen, inkoop, leveranciersperformances.

Functie: Medewerker Personeel en Organisatie
Periode: 1990-1994

Werkzaamheden:
Controle personeel- en salarisadministratie, ziekteverzuim, kledingadministratie, ondersteuning organisatorische werkzaamheden, opzetten documentenbeheer ISO 9002

Functie: Verkoopadviseur bij het lokettenbedrijf
Periode: 1986-1990

Werkzaamheden:
Uitvoeren van geldtransacties, verkoop en adviseren van postproducten en diensten van derden


1975-1986

AC Restaurant Zurich
Branche: Horeca
Functie: Gestart als kok, vervolgens restaurant kelner.
De laatste 6 jaar Hoofd Zelfbediening

Werkzaamheden:
In de laatste functie als Hoofd Zelfbediening aansturing van ca. 35 personeelsleden. Verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken in het zelfbedieningsrestaurant, personeelsplanning, inkoop en hygiëne

Opleidingen

Opleidingen

2002-2003 Kwaliteitsmanagement voor het Middenkader, ISBW
1999 Kwaliteitsinspecteur schoonmaak, VSR
1996-1997 Facilitaire Dienstverlening deel I en II, IFDN
1993 Medewerker Personeelszaken, LOI
1983-1984 Algemene Handelskennis, Middenstandsdiploma
1979 Vakbekwaamheid Cafébedrijf, SVH
1970-1976 MAVO 4 Examenvakken: Nederlands, Engels, Wiskunde, Natuurkunde, Biologie, Geschiedenis.


Cursussen

2013 Basistraining Projectmanagement (PostNL)
2010 Basistraining Preventiemedewerker (PostNL)
2010 Milieu Opleiding, V.Kam Education
2009 Basismodule Preventie Medewerker, Etop
2005 Opgeleid Persoon, Lobeco Beveiligingen BV
2005 Risico inventarisatie en evaluatie & BHV, NIBHV
2002 Basisopleiding Auditing, KDI
2002 Oriëntatie Kwaliteitsmanagement, KDI
1998 Gebouwenbeheer, FMH
1986 Bedrijfsopleiding loketadviseur, PostNL

Meer over mij

Werkgebied

  • Leeuwarden 25km
Talentcard®