Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Hetty van Leeuwen

Hetty van Leeuwen

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel
Ik ben van nature een ‘mensen mens’, ik maak heel makkelijk contact met mensen, ik ben een doorzetter en geen van 9 tot 5 type. Ik heb een zeer goede telefoonstem, ik ben administratief heel goed onderlegd en maak me nieuwe zaken heel gauw eigen.
Ik heb ervaring met het aansturen en begeleiden van mensen en dan vooral op het gebied van de omgang met klanten, zowel aan de balie als aan de telefoon.
Ik ben op zoek naar een baan waarin ik mijn ervaring als administratief medewerker en hoofd van de receptie kan gebruiken .

De competenties die mij het best passen zijn:
- Sociabiliteit
- Klantoriëntatie
- Organisatie sensitiviteit
- Coachen van medewerkers
- Sensitiviteit
- Samenwerking

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring :
CAK/Ministerie van VWS
Functie: Medewerker klantenservice
Datum: 09/2014 - heden
Functieomschrijving: De hervorming van de wet langdurige zorg en de daarmee samenhangende wijzigingen
voor mensen met een AWBZ indicatie, geeft veel onduidelijkheden voor kwetsbare groepen.
Mijn taak is het geruststellen, informeren en eventueel doorverwijzen van mensen naar de juiste instanties.
SDW Beheergroep
Functie: Medewerker bedrijfsbureau bij het Leerwerkbedrijf
Datum: 06/2012 – 12/2012
Functieomschrijving
 telefonisch en via e-mail contacten met klanten onderhouden en hen informeren over te leveren diensten
en de prijzen hiervan
 het onderhouden van contacten met klanten m.b.t. de afwikkeling van administratieve afhandelingen en
afhandelen van klachten
 het maken van afspraken voor de desbetreffende adviseur(s)
 het uitwerken, verwerken en controleren van orders en offertes
 het in voorkomende gevallen begeleiden van assistent medewerkers bedrijfsbureau
 het vastleggen van gegevens in het geautomatiseerd systeem (AFAS) a.d.h.v. brondocumenten
(ik heb een handleiding geschreven over het werken met AFAS, bedoeld voor nieuwe medewerkers en
stagiaires)
 het volgens vastgestelde procedures controleren van gegevens op de juiste verwerking

SDW Beheergroep
Functie: Leidinggevende Secretariaat
Datum: 10/2008 – 06/2012
Functieomschrijving
 leidinggeven aan en begeleiding van 2 receptionistes (ID-baners), waarvan 1 met een verstandelijke
beperking (ik heb een handleiding geschreven over de omgang met klanten aan zowel de balie als
telefoon).
 zorg dragen voor de dagelijkse aansturing van het secretariaat en het oplossen van problemen binnen
receptie en secretariaat
 up-to-date houden van PR-materialen
 het uitvoeren van archiefwerkzaamheden
 beheer van de voorraad kantoorartikelen
 het op zorgvuldige wijze afhandelen van correspondentie en documentatie
 het voorbereiden en notuleren van bijeenkomsten/vergaderingen
 het fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten
 het waarnemen van de beleidsmedewerker bij afwezigheid
 het verrichten van overige werkzaamheden i.o.v. de directie en/of de beleidsmedewerker
 het oplossen van printerproblemen i.s.m. IT-beheerder

Kalverslachterij T. Boer & zn bv (detacheringsbasis ivm zwangerschapsvervanging)
Functie: Management assistente van algemeen directeur
Datum: 5/2008 – 10/2008
Functieomschrijving
 zelfstandig correspondentie behandelen (in Nederlands, Duits en Engels)
 e-mails uitlezen (3 mailboxen) en doorzetten naar de verantwoordelijke persoon c.q. afhandelen
 agenda en postbeheer
 debiteurenbewaking
 organiseren zakenreizen, afspraken en lunches/diners
 orders invoeren en prijslijsten aanpassen + versturen
 klachtenbeheer

Right Management (detacherings basis)
Functie: Projectsecretaresse bij Unilever, divisie Calve en Faberge i.v.m. outplacement personeel
Datum: 2/2008 – 25/7/2008

Thuiszorg Rotterdam
Proeftijd niet verlengd ivm auto ongeluk.
Functie: secretaresse/plaatsvervanger vestigingsmanager
Datum: 8/2006 - 9/2006

PriceWaterhouseCoopers
Functie: secretaresse voor directeur/partner
Datum: 8/2005 - 7/2006

Fagrom Farma (via uitzendbureau)
Functie: secretaresse
Datum: 7/2005 - 8/2005

ABN/AMRO
Functie: diverse functies o.a. secretaresse manager afd. relations, bij afd. pensioenen, bij MKB, automatiseringafdeling, daarnaast retail-adviseur, polisopmaker en administratief medewerkster
Datum: 1980 - 7/2005

Diverse werkgevers (via uitzendbureau)
Functie: telefoniste/receptioniste
Datum: 1976 - 1980

Opleidingen

Opleiding
MAVO-4 (diploma) in Schiedam
Assurantie B (diploma) bij ABN AMRO Verzekeringen in Rotterdam

Cursussen
MS Office XP, zakelijk formuleren, timemanagement, omgaan met cliënten, persoonlijke effectiviteit, trainee programma retail medewerkster, BHV- en EHBO-opleiding

Meer over mij

Werkgebied

  • Capelle aan den IJssel 25km
Talentcard®