Personalia
- Leeftijd
- 59 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik zoek:
een leuke fulltime functie met afwisselend werk en
veel contact met collega’s, opdrachtgevers, leveranciers.
Ik heb werkervaring als:
office manager / secretaresse / receptioniste / (financieel-)administratief medewerkster / werkvoorbereider.
Ik ben goed in de ondersteuning, ook op ‘sales’-gebied en ik kan goed
zelfstandig werken.
Hobby's
Griekenland, films kijken, sport kijken en meebeleven, foto’s verwerken.
Uit eten gaan met familie en vrienden.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Holland Integrity Group B.V. (via Randstad Uitzendbureau), Almere, van 02-12-2013 tot 26-03-2014.
Financieel-administratief medewerker/Office Manager.
Secretarieel: het notuleren van het wekelijkse managementoverleg, het bijhouden van de actiepunten en het bewaken van opvolging hiervan. Verwerking van de binnenkomende post, e-mail en telefoon.
Administratief: het verwerken van de in-/verkoopfacturen, de gewerkte uren en de bankafschriften in Twinfield. Het voorbereiden van de wekelijkse betalingen. Het uitvoeren van overige voorkomende administratieve werkzaamheden.
Facilitair: het onderhouden van het contact met leveranciers, het verzorgen van bestellingen en vergunningen en het beheer van de bedrijfsverzekeringen.
Breedveld & Schröder B.V., Almere, van 01-10-2006 tot 01-11-2013.
Office Secretaresse (spin in het web voor het hele bedrijf).
Het secretarieel en administratief ondersteunen van de directie, het MT en de projectleiders.
Het beheer van de receptie, inkomende e-mail en telefoon. Het op orde houden van het relatiebestand.
Het regelen van facilitaire zaken en bestellingen.
Het plannen en notuleren van de maandelijkse/tweewekelijkse vergaderingen, het verspreiden van het verslag en de actiepunten met de controle op de uitvoering hiervan.
Het uitvoeren van inkoop- verkoop- en controlewerkzaamheden.
Het bijhouden van de crediteurenadministratie: het onderhoud van contacten met de crediteuren, het klaarzetten van betalingen, het inboeken van inkoopfacturen ter ondersteuning van de administratie.
Het organiseren en begeleiden van het maken van de papieren en digitale kwartaaluitgaven van het bedrijfsblad.
Het bij afwezigheid van collega’s overnemen van werkzaamheden zoals planning, het inboeken van uren, ziektemeldingen en zaken omtrent het wagenpark.
Reden vertrek: Reorganisatie (opheffing functie) door bedrijfseconomische omstandigheden.
A.H. Elektrotechniek B.V., Almere, van 30-09-1996 tot 01-10-2006.
Secretaresse/duizendpoot.
Het secretarieel en administratief ondersteunen van de directeur met daarbij offerte- en opdrachtverwerking,
de planning van de monteurs, het regelen van bestellingen, het bijhouden van de magazijnvoorraden, het regelen van zaken omtrent de bedrijfsauto’s etc.
Reden vertrek: Overname van het bedrijf door Breedveld & Schröder B.V.
Renaultdealer Hans Mafait B.V., Almere, van 14-11-1994 tot 01-09-1996.
Receptioniste-telefoniste/administratief medewerkster.
Het beheer van de receptie. Het uitvoeren van de verkoopadministratie. Assistentie in de showroom (incidenteel).
Reden vertrek: Op economische gronden vanuit het bedrijf.
Flevoziekenhuis, Almere, van 25-07-1994 tot 25-10-1994.
Medewerkster patiëntenadministratie.
Het uitvoeren van administratieve controle- en invoerwerkzaamheden.
Reden vertrek: tijdelijk contract.
Transmark Industrial B.V., Almere, van 16-03-1988 tot 01-06-1994.
Secretaresse van een verkoopafdeling.
Het uitvoeren van secretaressewerkzaamheden ter ondersteuning van de verkoopafdeling.
Het secretarieel en administratief assisteren van diverse managers en de buitendienst.
Het regelen en uitvoeren van werkzaamheden t.b.v. P.R., bedrijfsblad en beurzen.
Het waarnemen van de receptie.
Reden vertrek: functie opgeheven i.v.m. inkrimping.
Vedior Holding B.V., Almere, van 03-08-1987 tot 01-02-1988.
Assistente-directiesecretaresse
Het secretarieel en administratief ondersteunen van de directiesecretaresse.
Reden vertrek: tijdelijk contract.
Hands & Brains B.V., Den Haag, van 01-05-1986 tot 01-07-1987 (verhuizing).
Operator tekstverwerking/Unitleidster.
Het uitvoeren van tekstverwerkings- en controlewerkzaamheden op kantoor en gedetacheerd bij opdrachtgevers.
Reden vertrek: verhuizing.
Dongelmans Business Services B.V., Den Haag, van 01-10-1984 tot 01-05-1986
Telexiste buitenland.
Het maken en vertalen van (standaard-)rapporten en verzending per telex.
Reden vertrek: verbetering.
ANWB-alarmcentrale, Den Haag, van 02-07-1984 tot 01-10-1984.
Medewerkster Radio-Oproepen.
Het verzamelen en verwerken van gegevens t.b.v. de dagelijkse Radio-oproepen in het buitenland.
Reden vertrek: tijdelijke (zomer-)baan.
Opleidingen
Dalton Scholengemeenschap Voorburg: V.W.O., diploma Atheneum, juni 1983,
Nederlands, Engels, Duits, Economie, Wiskunde, Aardrijkskunde, Biologie, Frans (achtste vak).
Schoevers Opleidingen Den Haag, diploma Receptioniste/Informatrice, juni 1984,
Nederlands, Engels, Duits, Frans, Machineschrijven, Kennis omgangsvormen, Toerisme, Administratie, Documentatie+Informatie, extra: Spaans, Tekstverwerking.
Gemeentelijke Avondschool Den Haag, Middenstand, diploma Algemene Handelskennis, juli 1987.
ROC Almere, Cursus Notuleren, afgerond met een 9, februari 1997.
Computerwerk, interne opleidingen, goed bekend met MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook),
Syntess Atrium (ERP software), Twinfield (online boekhouding), snel thuis in nieuwe programma’s.
IPD Almere, Cursus Basiskennis Boekhouden en Calculatie (gestart mei 2014).