
Personalia
- Leeftijd
- 67 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een leuke baan waarin ik mezelf kan blijven ontplooien. Ik heb een brede belangstelling, dus ben niet heel erg gebonden aan een bepaalde branche.
Kernwoorden: Leergierig, zelfstandig, collegiaal, betrokken, oog voor detail. Een goed gevoel voor taal en cijfers.
Computerkennis: Word, Excel, Outlook, Exact, Account View, Micros, Google Sketchup
Hobby’s: lezen, dansen, koken, interieur – en tuininrichting
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Gemeente Kampen, Bestuurssecretaresse
Secretariële ondersteuning College van Burgemeester en wethouders en Directie
Gemeente Rheden, De Steeg, vanaf juli 2017 BVO De Connectie, Arnhem
Managementassistente/Bestuurssecretaresse
Secretariële ondersteuning College van Burgemeester en wethouders en Gemeentesecretaris gemeente Rheden
Secretariële ondersteuning Manager Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu van de gemeente Renkum.
Managementassistente Directeur Bedrijfsvoering, Gemeente Rheden, De Steeg,
Agendabeheer, telefoon-, mail en postafhandeling. Plannen, organiseren en notuleren van diverse overleggen. Opvolgen en afwikkelen van actiepunten in de ondersteunende en faciliterende sfeer. Eerste aanspreekpunt voor interne- en externe contacten van de directeur. Voorbereiden van presentaties, notities, memo’s, zowel inhoudelijk als organisatorisc. Ontvangst en begeleiding van externen.
Managementassistente burgemeester en wethouders, Gemeente Kampen
Ondersteunen burgemeester en wethouders bij agendabeheer, telefoon,- post- en mailafhandeling. Bestellen bloemen, fruitmanden e.d. bij huwelijksjubilea en verjaardagen 100+. Administratieve ondersteuning bij aanvragen lintjes. Bewaken en opvolgen acties.
Managementassistente teammanagers afd. Uitvoering Werken, Provincie Gelderland, Arnhem
Ondersteunen teammanagers: agendabeheer, telefoon,- post- en mailafhandeling. Vervangen Managementassistente Afdelingsmanager. Ziek- en herstelmeldingen. Administratieve handelingen in- en uitdiensttreding. Aanvragen inkoopordernummers. Voorbereiden en notuleren managementoverleggen. Bewaken en opvolgen acties. Boeken van reizen. Bestellen kantoorartikelen.
Teamsecretaresse Gemeente Deventer
Algemene secretaressewerkzaamheden als agendabeheer, uitwerken stukken, aannemen telefoon, aanvragen Mobilitycards en Green Wheels. Voorbereiden en notuleren diverse overleggen, waaronder wethouderoverleg. Bewaken en opvolgen acties.
Teams: Vastgoed, Toezicht, Ondernemen & Vergunningen, Milieu, Gegevensbeheer en Archeologie,
Managementassistente afd. Uitvoering Werken, Provincie Gelderland, Arnhem
Agendabeheer, telefoon,- post- en mailafhandeling. Voorbereiden en notuleren managementoverleg. Bewaken en opvolgen acties. Verwerken ziek- en herstelmeldingen. Verlofregistratie. Voorbereidende administratieve handelingen bij in- en uitdiensttreding.
Medewerker Backoffice Onderwijs Politieacademie, Apeldoorn
Medewerker nieuw opgezet kernteam om achterstanden in facturatie, contracten gastdocenten, e.d. weg te werken. Mede opzetten van een aanspreekpunt voor studenten, korpsen en docenten.
Medewerker Studentenadministratie Politieacademie, Apeldoorn
Inschrijven en uitnodigen studenten, verwerken examenresultaten, werkzaamheden op Blackboard (digitale leeromgeving). Inwerken nieuwe collega’s. In goede banen leiden onderlinge samenwerking. Opstellen van contracten voor gastdocenten en verwerken van P-flexdeclaraties.
Managementassistente Project Recherchemanagement Politieacademie Apeldoorn
Het opzetten van een goed secretarieel en administratief systeem voor een projectgroep voor het ontwikkelen van nieuwe leergangen op het gebied van Recherchemanagement. Ondersteuning van de Projectmanager. Afhandeling inkomende en uitgaande post en email, agendabeheer. Organiseren en voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten. Bewaken voortgang afspraken. Opzetten en bijhouden van dossiers, voorbereiden readers.
Diverse secretariele en administratieve functies bij bedrijven in verschillende sectoren, o.a.Stimulans, Octrooibureau Vriesendorp & Gaade B.V., Re-Max Nederland, Humarbo V.O.F., The Nut Company, Yokogawa, Kleinpaste Advies, CLM Holding BV.
Agendabeheer, telefoon, - post- en faxafhandeling. Verzorgen in- en uitgaande correspondentie in Nederlands, Engels en Duits. Bewaken uitgaande teksten wat betreft taalgebruik en lay-out. Uitwerken van gedicteerde bestanden zoals brieven, e-mails, beschrijvingen van uitvindingen. Aanbrengen van correcties in vertalingen.
Boeken facturen en bankafschriften, klaarzetten van betalingen. Verzorgen aangifte BTW. Voorraadbeheer kantoorartikelen, archiveren.
Personeelsadministratie. Opstellen van contracten. Uren- en verlofregistratie, regelen visa, boeken van reizen en hotels, regelen van catering. Organiseren van personeelsuitjes. Cursusadministratie studenten.
Opzetten van een secretarieel en financieel administratief systeem voor een stichting gericht op het re-integreren op de arbeidsmarkt van langdurig, moeilijk plaatsbare werklozen.
Oefentherapeut Cesar, waarvan zestien jaar als zelfstandig praktijkhoudster te Apeldoorn
Opleidingen
Opleidingen
Opleiding Lifestyleadviseur (Tuin- en interieurontwerp)
Opleiding Oefentherapie Cesar (HBO) te Den Dolder
Gymnasium B, Van der Waalsscholengemeenschap te Amsterdam
Cursussen
Micros RAS en KAS (studentenadministratiesysteem]
Diverse trainingen via Secretary+ (Werken in projecten, Timemanagement, Snellezen, Outlook voor secretaresses)
De secretaresse in topvorm – 3 daagse training IBK opleidingen
Diverse vakinhoudelijke bij- en nascholingen op het gebied van Oefentherapie Cesar
Diverse niet-vakinhoudelijke cursussen zoals Effectief presenteren, Intercollegiale Toetsing, Onderhandelen, Frans
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Dansen, skien, breien, haken, tekenen, lezen
Werkgebied


