Personalia
- Leeftijd
- 64 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
OVERIG
Informatica Word en Excel
Hobby’s Lezen, reizen, het culinaire, muziek en dans
Profiel Nauwkeurigheid, kan goed organiseren en plannen, goede contactuele eigenschappen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Sociale en dienstverlenende instelling. Collegiaal en stressbestendig.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
WERKERVARING
Nov. 2011 - heden Welzijnsmedewerker en gezinsondersteuner
Stichting Humanitas en Home-Start Amsterdam
- Activiteitenbegeleiding en ondersteuning van gezinnen.
Nov. 2008 - nov. 2009 Medewerker zorgadministratie
De Bascule
- Het administratieve proces van cliënten van aanmelding tot ontslag.
- Agendabeheer voor kinderpsychologen.
- Notuleren van vergaderingen, weekoverleg en instroomoverleg
- Mail, correspondentie, post afhandeling.
- Telefoonafhandeling, contactpersoon zowel in- als extern (o.a. cliënten, instanties en behandelaars).
- Beheer en bestelling van kantoorartikelen.
- Ontvangen van cliënten met hun ouders en/of verzorgers.
Aug. 2008 - okt. 2008 Management assistent
Reclassering
- Agenda beheer, afspraken plannen, correspondentie en post afhandeling.
- Contactpersoon derden, bezoekers ontvangen.
- Organiseren en notuleren van management teamvergaderingen.
Sept. 2007 - mrt. 2008 Notarieel secretaresse
Holland van Gijzen advocaten en notarissen
- Het aanmaken en completeren van de dossiers.
- Raadplegen van registers o.a. Kamer van Koophandel, kadaster
- Invullen formulieren ten behoeve van de Kamer van Koophandel.
- Aanvragen verklaring van geen bezwaar bij ministerie.
- Opstellen van aktes, en aktes passeer klaar maken.
- Aktes aan de Kamer van Koophandel aanbieden voor inschrijving
- Bijhouden van de aandeelhouders registers.
- Actief contact onderhouden met cliënt(en), intermediairs, banken en makelaars.
- Stukken versturen naar betrokken partijen, mail, correspondentie post afhandeling.
Mrt. 2007 – aug. 2007 Management Assistent
Anthony Fokker Business Park Management
- Agendabeheer, contactpersoon derden.
- Notuleren van vergaderingen en beheer contracten.
- Correspondentie en postafhandeling met registratie in Excel.
- Het regelen van alle facilitaire zaken ten behoeve van de huurders.
- Beheer en bestelling van kantoorbenodigdheden.
Mrt. 2004 - dec. 2006 (Administratief) juridisch secretaresse bij advocaten en notariskantoor, en Dexia Bank
Via uitzendbureau
- Aanmaken elektronische dossiers.
- Middels dictafoon vervaardigen van brieven en juridische stukken.
- Agendabeheer, termijn bewaking en postafhandeling.
- Contactpersoon aan derden.
Jan. 2002 - dec. 2003 Allround administratief medewerker, griffier
Gerechtshof Amsterdam binnen de familie- en handelssector
- Het toetsen van binnengekomen zaken op formele vereisten en ontvankelijkheid.
- Beoordelen van de zaken op juistheid en volledigheid van stukken en zorg dragen voor de completering.
- Registratie van nieuwe zaken in het computersysteem.
- Verzorgen van de elektronische en fysieke dossiervorming.
- Agendabeheer, termijnbewaking, correspondentie met belanghebbenden.
- Afhandelen en archiveren van afgedane zaken.
- Griffier ter zitting bij pleidooi, opmaken proces-verbaal van de zitting.
Jul. 2001 - dec. 2001 Secretarieel medewerker/ telefoniste en receptioniste
Een vastgoedfonds woningcorporaties te Amsterdam
Dec. 2000 - mei 2001 Regelingdeskundige
Laser Noord West te Diemen (onderdeel van ministerie van LNV)
- Het op volledigheid controleren van subsidieaanvragen.
- Beoordelen van subsidieaanvragen aan de hand van de RBV regeling.
- Controleren van de gemeentelijke beschikkingen voordat de aangevraagde subsidies worden toe- of afgewezen.
Jun. 1980 - jun. 2000 Administratief medewerker bij de civiele griffie
Gemeenschappelijk Hof van Justitie Nederlandse Antillen en Aruba
1980: afdeling Extra Judiciële Zaken
- Administratieve afhandeling van verzoekschriften in extra judiciële zaken (kanton zaken).
- Het toetsen van binnengekomen verzoekschriften op formele vereisten en ontvankelijkheid.
- Beoordelen van verzoekschriften op juistheid en volledigheid van stukken en zorg dragen voor de completering.
- Agendabeheer, inplannen van zittingen, termijnbewaking, correspondentie.
- Verzorgen van de zittingslijsten, afhandelen van de afgedane dossiers en archiveren.
- Contactpersoon naar advocaten, notarissen, taxateurs, beëdigd vertalers en justitiabelen.
1983: afdeling Algemene Zaken
- Het toetsten van binnengekomen dagvaardingen op formele vereisten en ontvankelijkheid.
- Beoordelen binnengekomen dagvaardingen op juistheid en volledigheid van stukken en zorg dragen voor de completering.
- Registratie van nieuwe zaken in het computersysteem.
- Agendabeheer en inplannen van zittingen, termijnbewaking en correspondentie.
- Verstekvonnissen concipiëren, evenals berekening van de kostenveroordeling.
- Contactpersoon naar derden (advocaten, justitiabelen, notarissen, overheidsinstellingen) zowel telefonisch als aan de balie.
1 juni 1992: benoemd als substituut-griffier eerste aanleg
- Voorbereiden en assisteren van de Rechter bij de civiele terechtzittingen alsmede bij de enquêtes, comparities en descente.
- verslaglegging van hoorzittingen in een proces-verbaal en concipiëren van kostenveroordeling.
Opleidingen
OPLEIDINGEN
2005 - 2007 HBO Legal Assistant Notariaat
Hogeschool Windesheim en Casta Juridische opleidingen diploma
1996 - 1998 HBO Legal Assistant Gerechtssecretaris
St. Juridische Beroepsopleidingen diploma
1986 - 1992 MBO Bestuursambtenaar juridisch diploma
1979 - 1982 HAVO V geen
1974 - 1979 MAVO IV diploma
Cursussen 2012 Training signaleren bespreken en het certificaat melden kindermishandeling
2011 KOPP training omgaan met ouders certificaat met psychiatrische problemen
2011 Training ondersteuning gezinnen certificaat met jonge kinderen
2010 Excel en Word voor gevorderden, certificaat
2009 Training effectief werken, certificaat
2003 Recht en rechterlijke organisatie, De gerechten Gericht werken met wetteksten SSR Opleidingen certificaten
1999 MS Word 2000, certificaat
1992 Notuleren, certificaat