Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Petra de Bruin-Mostert

Petra de Bruin-Mostert

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben momenteel als intercedent werkzaam bij Olympia Uitzendbureau te Nieuwegein. Vanwege de reisafstand en de tijdelijke aard van de functie, ben ik op zoek naar een vaste parttime baan voor circa 24 uur per week. Uiteraard zijn de werkdagen en/of werktijden in nader overleg te bepalen, hierin ben ik flexibel.

De afgelopen jaren heb ik diverse functies binnen het uitzendwezen gehad. Hierdoor heb ik veel werkervaring opgedaan. Niet alleen op het gebied van arbeidsbemiddeling, maar ook met administratieve werkzaamheden, personeelszaken, commercie, personeelsplanningen, leidinggeven e.d.. Ik heb echter, anders dan mijn CV wellicht doet vermoeden, geen directe commerciële of leidinggevende ambities meer. Functies op het gebied van personeelszaken of administratieve ondersteuning zijn mij echter op het lijf geschreven. Daarnaast vind ik het schakelen tussen verschillende werkzaamheden erg plezierig en een fijne werksfeer van groot belang.

Zoals mijn referentie kan beamen, werk ik zelfstandig en heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel en aanpassingsvermogen. Ik werk nauwkeurig en ik ben gestructureerd. Verder ben ik een teamplayer en iemand die het leuk vind om zaken te organiseren en te regelen. Ik ben flexibel in meerdere opzichten, communicatief vaardig, sociaal en behulpzaam.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

05/2009 – 09/2014 : Olympia Uitzendbureau BV

01/2013 – 09/2014 Intercedent (tijdelijke functie 0,6 FTE) vestiging Nieuwegein
Als intermediair zorgen voor de juiste match tussen opdrachtgever en uitzendkracht.
 Het werven, selecteren en begeleiden van geschikte kandidaten
 Het beheren en (telefonisch) onderhouden van bestaande relaties
 Het werven van nieuwe relaties d.m.v. koude acquisitie
 Tariefberekening en opstellen van offertes
 Registeren van verlofaanvragen en ziekteverzuim
 Opmaken van arbeidscontracten
 Opstellen en invullen van vacatures
 Overige administratieve werkzaamheden

06/2013 – 12/2013 Vestigingsmanager (tijdelijke functie 0,6 FTE) vestiging Oosterhout (NB)
Naast de werkzaamheden van intercedent, verantwoordelijk voor het realiseren van groei van zowel
het marktaandeel als de brutowinst.
 Dagelijks aansturen en ondersteunen van 2 intercedenten
 Beheer van interne verlof- en vakantieplanning
 Voeren van beoordelings- en scholingsgesprekken

01/2012 – 06/2013 Inhouse Intercedent (0,6 FTE) vestiging Leerdam
Ondersteunend bij de werkzaamheden op het kantoor gevestigd bij een grote klant.
 Samenstellen wekelijkse / dagelijkse planningen (100-300 pers.)
 Uitvoeren van opkomstcontroles
 Het geven van rondleidingen
 Bijwonen en notuleren van diverse vergaderingen (wekelijks)
 Verwerken van urenregistratie en betalingen
 Opvolgen van ziekteverzuim
 Het bijhouden van diverse management rapportages
 Het beantwoorden van vragen tijdens dagelijkse spreekuren
 De registratie van de uitgifte van badges, kluisjes en schoenen

12/2010 – 01/2012 Vestigingsmanager vestiging Leerdam & Vianen
Naast de werkzaamheden van intercedent, verantwoordelijk voor het realiseren van groei van zowel het
marktaandeel als de brutowinst.
 Dagelijks aansturen en ondersteunen van 7 intercedenten
 Opzetten van “inhouse locatie” bij grote klant met alle bijbehorende processen en procedures
 Aannemen en inwerken van nieuwe intercedenten
 Beheer van interne verlof- en vakantieplanning
 Voeren van beoordelings- en scholingsgesprekken

05/2009 – 12/2010 Intercedent vestiging Leerdam
Als intermediair zorgen voor de juiste match tussen opdrachtgever en uitzendkracht.
 Het werven, selecteren en begeleiden van geschikte kandidaten
 Het beheren en (telefonisch) onderhouden van bestaande relaties
 Het werven van nieuwe relaties d.m.v. koude acquisitie
 Tariefberekening en opstellen van offertes
 Opstellen en invullen van vacatures
 Wekelijkse urenverwerking
 Invullen van personeelsplanningen voor diverse klanten
 Overige administratieve werkzaamheden


04/2006 – 04/2009 : Evenementenhal Gorinchem te Gorinchem
Medewerker Boekingsbureau
Het acquireren en begeleiden van evenementen zoals, beurzen, congressen, vergaderingen, seminars en
bedrijfsfeesten.
 Relatie- en agendabeheer
 Opstellen offertes en samenwerkingsovereenkomsten
 Uitwerken interne draaiboeken voor diverse afdelingen
 Begeleiding bieden tijdens evenementen
 Telefonische acquisitie


01/2006 – 03/2006 : Multifunctioneel Centrum De Lockhorst te Sliedrecht
Projectmedewerker
Het acquireren en begeleiden van evenementen zoals vergaderingen, bruiloften en bedrijfsfeesten.
 Relatie- en agendabeheer
 Opstellen offertes en samenwerkingsovereenkomsten
 Telefonische acquisitie

Opleidingen

2003 – 2005: Hospitalitymanagement Hogeschool TIO te Eindhoven, diploma behaald
2002 – 2003: Hotelmanagement Hogeschool TIO te ’s-Hertogenbosch, diploma behaald
2000 – 2002: HAVO Economie & Maatschappij C.S.G. Oude-Hoven te Gorinchem, diploma behaald
1996 – 2000: MAVO D Niveau C.S.G. Oude-Hoven te Hardinxveld-Giessendam, diploma behaald

- Interne Olympia Trainingen: Basis Training, Telefonische Acquisitie, Nieuwe klanten winnen, Prijs onderhandelen, Job marketing, Algemeen leidinggeven.
- ARTRA Diploma Basis Intercedent (2010)
- SVH Diploma Basis Vakbekwaamheid Cafébedrijf
- SVH Diploma Horeca Ondernemersvaardigheden
- SVH Certificaat Bedrijfshygiëne (HACCP)
- Diploma Typiste B

Meer over mij

Werkgebied

  • Hardinxveld-Giessendam 25km
Talentcard®