 
    Personalia
- Leeftijd
- 41 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben momenteel als intercedent werkzaam bij Olympia Uitzendbureau te Nieuwegein. Vanwege de reisafstand en de tijdelijke aard van de functie, ben ik op zoek naar een vaste parttime baan voor circa 24 uur per week. Uiteraard zijn de werkdagen en/of werktijden in nader overleg te bepalen, hierin ben ik flexibel. 
De afgelopen jaren heb ik diverse functies binnen het uitzendwezen gehad. Hierdoor heb ik veel werkervaring opgedaan. Niet alleen op het gebied van arbeidsbemiddeling, maar ook met administratieve werkzaamheden, personeelszaken, commercie, personeelsplanningen, leidinggeven e.d.. Ik heb echter, anders dan mijn CV wellicht doet vermoeden, geen directe commerciële of leidinggevende ambities meer. Functies op het gebied van personeelszaken of administratieve ondersteuning zijn mij echter op het lijf geschreven. Daarnaast vind ik het schakelen tussen verschillende werkzaamheden erg plezierig en een fijne werksfeer van groot belang. 
Zoals mijn referentie kan beamen, werk ik zelfstandig en heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel en aanpassingsvermogen. Ik werk nauwkeurig en ik ben gestructureerd. Verder ben ik een teamplayer en iemand die het leuk vind om zaken te organiseren en te regelen. Ik ben flexibel in meerdere opzichten, communicatief vaardig, sociaal en behulpzaam.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
05/2009 – 09/2014 : Olympia Uitzendbureau BV
01/2013 – 09/2014 Intercedent (tijdelijke functie 0,6 FTE) vestiging Nieuwegein 
 Als intermediair zorgen voor de juiste match tussen opdrachtgever en uitzendkracht. 
 Het werven, selecteren en begeleiden van geschikte kandidaten
 Het beheren en (telefonisch) onderhouden van bestaande relaties
 Het werven van nieuwe relaties d.m.v. koude acquisitie
 Tariefberekening en opstellen van offertes
 Registeren van verlofaanvragen en ziekteverzuim
 Opmaken van arbeidscontracten
 Opstellen en invullen van vacatures
 Overige administratieve werkzaamheden
06/2013 – 12/2013 Vestigingsmanager (tijdelijke functie 0,6 FTE) vestiging Oosterhout (NB)
 Naast de werkzaamheden van intercedent, verantwoordelijk voor het realiseren van groei van zowel 
 het marktaandeel als de brutowinst. 
 Dagelijks aansturen en ondersteunen van 2 intercedenten
 Beheer van interne verlof- en vakantieplanning
 Voeren van beoordelings- en scholingsgesprekken
01/2012 – 06/2013 Inhouse Intercedent (0,6 FTE) vestiging Leerdam
 Ondersteunend bij de werkzaamheden op het kantoor gevestigd bij een grote klant. 
 Samenstellen wekelijkse / dagelijkse planningen (100-300 pers.)
 Uitvoeren van opkomstcontroles
 Het geven van rondleidingen
 Bijwonen en notuleren van diverse vergaderingen (wekelijks)
 Verwerken van urenregistratie en betalingen
 Opvolgen van ziekteverzuim 
 Het bijhouden van diverse management rapportages
 Het beantwoorden van vragen tijdens dagelijkse spreekuren
 De registratie van de uitgifte van badges, kluisjes en schoenen
12/2010 – 01/2012 Vestigingsmanager vestiging Leerdam & Vianen
 Naast de werkzaamheden van intercedent, verantwoordelijk voor het realiseren van groei van zowel het 
 marktaandeel als de brutowinst. 
 Dagelijks aansturen en ondersteunen van 7 intercedenten
 Opzetten van “inhouse locatie” bij grote klant met alle bijbehorende processen en procedures
 Aannemen en inwerken van nieuwe intercedenten
 Beheer van interne verlof- en vakantieplanning
 Voeren van beoordelings- en scholingsgesprekken
05/2009 – 12/2010 Intercedent vestiging Leerdam
 Als intermediair zorgen voor de juiste match tussen opdrachtgever en uitzendkracht. 
 Het werven, selecteren en begeleiden van geschikte kandidaten
 Het beheren en (telefonisch) onderhouden van bestaande relaties
 Het werven van nieuwe relaties d.m.v. koude acquisitie
 Tariefberekening en opstellen van offertes
 Opstellen en invullen van vacatures
 Wekelijkse urenverwerking
 Invullen van personeelsplanningen voor diverse klanten
 Overige administratieve werkzaamheden
04/2006 – 04/2009 : Evenementenhal Gorinchem te Gorinchem
Medewerker Boekingsbureau
 Het acquireren en begeleiden van evenementen zoals, beurzen, congressen, vergaderingen, seminars en 
 bedrijfsfeesten. 
 Relatie- en agendabeheer
 Opstellen offertes en samenwerkingsovereenkomsten
 Uitwerken interne draaiboeken voor diverse afdelingen
 Begeleiding bieden tijdens evenementen
 Telefonische acquisitie
01/2006 – 03/2006 : Multifunctioneel Centrum De Lockhorst te Sliedrecht 
Projectmedewerker
 Het acquireren en begeleiden van evenementen zoals vergaderingen, bruiloften en bedrijfsfeesten. 
 Relatie- en agendabeheer
 Opstellen offertes en samenwerkingsovereenkomsten
 Telefonische acquisitie
Opleidingen
2003 – 2005: Hospitalitymanagement Hogeschool TIO te Eindhoven, diploma behaald
2002 – 2003: Hotelmanagement Hogeschool TIO te ’s-Hertogenbosch, diploma behaald
2000 – 2002: HAVO Economie & Maatschappij C.S.G. Oude-Hoven te Gorinchem, diploma behaald
1996 – 2000: MAVO D Niveau C.S.G. Oude-Hoven te Hardinxveld-Giessendam, diploma behaald
- Interne Olympia Trainingen: Basis Training, Telefonische Acquisitie, Nieuwe klanten winnen, Prijs onderhandelen, Job marketing, Algemeen leidinggeven.
- ARTRA Diploma Basis Intercedent (2010)
- SVH Diploma Basis Vakbekwaamheid Cafébedrijf 
- SVH Diploma Horeca Ondernemersvaardigheden 
- SVH Certificaat Bedrijfshygiëne (HACCP)
- Diploma Typiste B
Meer over mij
Werkgebied
 
     
     
 
                    