Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Esther Tuin

Esther Tuin

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel:

In verband met een reorganisatie bij mijn laatste werkgever stopte mijn loopbaan daar helaas na bijna 9 jaar. Ik ben nu per direct beschikbaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging!

Ik ben 38 jaar, moeder van een zoon en een dochter en heb inmiddels ruim 18 jaar werkervaring. Door mijn lange werk- en brede praktijkervaring ben ik ruim inzetbaar, maar zeker niet vastgeroest in oude gewoontes. Ik ben van nature flexibel ingesteld en zie dus niet snel beren op de weg. Ik denk graag in mogelijkheden en oplossingen. Voor mij is niet alleen de inhoud van mijn werk van belang, maar ook de werkomgeving en collega's. Het geeft mij een goed gevoel als ik een werkdag kan afsluiten met het idee dat ik samen met mijn collega's de doelstellingen voor die dag heb kunnen waarmaken.

Sterke punten:
professioneel, betrouwbaar, discreet, stressbestendig, punctueel, representatief, zelfstandig, assertief, werken in teamverband, staat open voor vernieuwing c.q. verbetering, creatief, oplossingsgericht, meedenkend, organiseren, duizendpoot.


Werkervaring:

2005 – mei 2014
Management assistent (parttime)
Sensia B.V. (dochteronderneming ViVa! Zorggroep)
Taken:
Beheren van de agenda’s van de leidinggevenden en de vergaderruimten
Behandelen van inkomend telefoonverkeer bestemd voor leidinggevenden
Verzorgen van de uitwerking en redactie van allerhande documenten (bijv. beleidsstukken, presentaties, brieven, mailingen en memo’s)
Opmaken en versturen van financiële maandrapportages naar klant (Excel)
Beheren van het digitale handboekensysteem
Organiseren van bijeenkomsten
Notuleren van de daarvoor aangewezen overleggen en projecten en het bewaken van de gemaakte afspraken
Samenstellen en opmaken van digitale nieuwsbrieven
Samenstellen en opmaken van Sociale jaarverslagen
Plaatsen van nieuws op de website c.q. Medewerkerportal
Assisteren van de medewerker PR en communicatie


1996 – 2005
Commercieel binnendienst medewerkster (fulltime)
Brantjes Makelaars O.G. BV
Taken:
Telefoon/balie (eerste contact met de klant)
Directe ondersteuning van de makelaar
Coachen van de binnendienstmedewerksters
Voorbereiden verkoopdossiers, opmaken koopaktes, verwerken taxatierapporten, sluiten van aankoopopdrachten
Agendabeheer
Administratieve werkzaamheden bij voorbereiding en afhandeling nieuwbouwprojecten
Verzorgen van mailings en statistieken (Word en Excel)
Opmaak etalagepresentaties / advertenties / brochures
Inrichting en decoratie etalage


1995 – 1996
Administratief medewerkster (fulltime)
NOMAG Technische groothandel
Taken:
Telefoon
Postverwerking
Facturatie
Offertes opstellen


1995
Administratief medewerkster boekhouding (parttime)
Bowling Restaurant Dancing Uitgeest
Taken:
Telefoon
Facturen boeken (Exact)
Salarissen
Diverse administratieve werkzaamheden


1992 – 2002
Allround medewerker
Cinema Marquette (service bioscoop Heemskerk)
Taken:
Serveren tijdens de voorstelling
Kaartverkoop
Telefoon
Kascontrole
Voorraadbeheer


1992 – 1996
Cassière
Dekamarkt Beverwijk
Taken:
Kassa
Vakken vullen
Assistentie informatiebalie


Opleiding:
Workshop “schrijven voor Social Media” (2013)

Training “Weerbaarheid” (2008)

Vastgoedpraktijkopleiding
Studiecentrum Opleidingen Makelaardij te A'dam
(diploma mei 2003)
Makelaardijleer, Bouwkunde, Privaatrecht, Publiekrecht

MEAO
Alkwaard College te Alkmaar
(diploma mei 1994)
Nederlands, Engels, Duits, Privaatrecht, Tekstverwerken, secretariaatspraktijk

HAVO
Berlingh College te Beverwijk
(diploma mei 1992)
Nederlands, Engels, Duits, wiskunde A, economie, aardrijkskunde, geschiedenis


Nevenactiviteiten:
2002 – 2004
lid van recreatiecommissie tennisclub (organisatie toernooien en evenementen)

Vaardigheden en competenties:
Computervaardigheden
Zeer ervaren met MS office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)

Taalvaardigheden:
Nederlands mondeling/schriftelijk : uitstekend
Engels mondeling/schriftelijk : goed
Duits mondeling/schriftelijk : redelijk


Interesses en hobby's
Creatief bezig zijn (zelf dingen maken, meubelstukken opknappen), tennissen, wandelen, activiteiten met het gezin. Er op uit met vrienden/vriendinnen.


Referentie
Op aanvraag

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2005 – mei 2014
Management assistent (parttime)
Sensia B.V. (dochteronderneming ViVa! Zorggroep)

Taken:
Beheren van de agenda’s van de leidinggevenden en de vergaderruimten
Behandelen van inkomend telefoonverkeer bestemd voor leidinggevenden
Verzorgen van de uitwerking en redactie van allerhande documenten (bijv. beleidsstukken, presentaties, brieven, mailingen en memo’s)
Opmaken en versturen van financiële maandrapportages naar klant (Excel)
Beheren van het digitale handboekensysteem
Organiseren van bijeenkomsten
Notuleren van de daarvoor aangewezen overleggen en projecten en het bewaken van de gemaakte afspraken
Samenstellen en opmaken van digitale nieuwsbrieven
Samenstellen en opmaken van Sociale jaarverslagen
Plaatsen van nieuws op de website c.q. Medewerkerportal
Assisteren van de medewerker PR en communicatie


1996 – 2005
Commercieel binnendienst medewerkster (fulltime)
Brantjes Makelaars O.G. BV

Taken:
Telefoon/balie (eerste contact met de klant)
Directe ondersteuning van de makelaar
Coachen van de binnendienstmedewerksters
Voorbereiden verkoopdossiers, opmaken koopaktes, verwerken taxatierapporten, sluiten van aankoopopdrachten
Agendabeheer
Administratieve werkzaamheden bij voorbereiding en afhandeling nieuwbouwprojecten
Verzorgen van mailings en statistieken (Word en Excel)
Opmaak etalagepresentaties / advertenties / brochures
Inrichting en decoratie etalage


1995 – 1996
Administratief medewerkster (fulltime)
NOMAG Technische groothandel

Taken:
Telefoon
Postverwerking
Facturatie
Offertes opstellen

1995
Administratief medewerkster boekhouding (parttime)
Bowling Restaurant Dancing Uitgeest

Taken:
Telefoon
Facturen boeken (Exact)
Salarissen
Diverse administratieve werkzaamheden


1992 – 2002
Allround medewerker
Cinema Marquette (service bioscoop Heemskerk)

Taken:
Serveren tijdens de voorstelling
Kaartverkoop
Telefoon
Kascontrole
Voorraadbeheer


1992 – 1996
Cassière
Dekamarkt Beverwijk
Taken
Kassa
Vakken vullen
Assistentie informatiebalie

Opleidingen

Workshop “schrijven voor Social Media” (2013)

Training “Weerbaarheid” (2008)

Vastgoedpraktijkopleiding: Studiecentrum Opleidingen Makelaardij te A'dam (diploma mei 2003) Makelaardijleer, Bouwkunde, Privaatrecht, Publiekrecht

MEAO : Alkwaard College te Alkmaar
(diploma mei 1994) Nederlands, Engels, Duits, privaatrecht, tekstverwerken, secretariaatspraktijk

HAVO : Berlingh College te Beverwijk
(diploma mei 1992) Nederlands, Engels, Duits, wis A, economie, aardrijkskunde, geschiedenis

Meer over mij

Werkgebied

  • Beverwijk 25km
Talentcard®