Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Harrie Kepser

Harrie Kepser

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonlijk Profiel

Mijn interesses liggen bij het overtuigen en begeleiden van toekomstige en of huidige klanten. Ik ben een echte doener; zelfstandig, stressbestendig, doortastend en klant- en resultaatgericht. Mijn klanten zijn van mij overtuigd omdat ik veel kennis heb over de producten die ik verkoop. Tevreden ben ik pas als mijn klanten dat ook zijn. Verder ben ik eerlijk en weet men precies wat men aan mij heeft. Bovendien ben ik heel flexibel en is het voor mij geen probleem te reizen of in de weekeinden en of 's avonds te werken. Ik krijg vaak als feedback; empathisch met een hoge gunfactor.

Overige vaardigheden

- Uitstekende kennis van; Windows, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook en Acces
- Uitstekende kennis van Visual Basic voor het programmeren van Microsoft Office toepassingen zoals Excel en Acces,
- Zeer goede kennis van het CMS pakket Joomla voor het ontwikkelen en onderhouden van websites
- Bekend met reserveringsprogramma Eurecrea, reserveringsprogramma Macro+
- Bekend met diverse Management Information Systems zoals SAP.
- Zeer snel in het toe-eigenen van nieuwe software !

Hobby & Interesses

- Muziek maken
- Tuinieren
- Reizen

Referenties & Getuigschriften

Voor mijn referenties verwijs ik u graag naar mijn LinkedIn pagina nl.linkedin.com/in/harriekepser/
Getuigschriften en contactgegevens zijn op aanvraag verkrijgbaar.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • programmeur internet
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Accountmanager B2B
Scaldis Telecom BV, Venlo
September 2013 tot juli 2014

Competenties; Flexibel en Stressbestendig, Commercieel- en Resultaatgericht, Klantgericht, Luisteren, Marktgericht, Plannen en Organiseren, Creatief en Communicatief vaardig

Algemene werkzaamheden

- Acquisitie op basis van bestaande productportfolio
- Onderhouden en uitdiepen van reeds bestaande relaties
- Opbouwen en onderhouden van een regionaal netwerk
- Signaleren van concurrentieactiviteiten
- Organiseren van relatiegerichte activiteiten
- Realiseren van omzet- en acquisitie targets
- Deelname aan netwerkactiviteiten als ook vakbeurzen
- Leveranciersmanagement
- Opzetten en onderhouden van company website www.scaldistelecom.nl
- Opzetten van marketingactiviteiten
- Opzetten en onderhouden van social media
- Ontwikkelen en onderhouden van maandelijkse nieuwsbrief
- Ontwikkelen van een offertetool in Excel (VBA)
- Organiseren van beursdeelname

Acquisitie

- Verrichten van acquisitie door potentiële klanten te benaderen
- Bezoekafspraken maken
- Bezoeken afleggen
- Scaldis Telecom als geheel presenteren
- Productfolio onder de aandacht brengen
- Analyseren van specifieke productbehoeften en afzetmogelijkheden van de klant
- Informatie verwerken in CRM systeem
- Tijdig uitbrengen van passende offertes of afsluiten van opdrachten
- Follow-up van de binnen- en technische dienst bewaken

Bestaande klanten

- Bezoekafspraken maken
- Bezoeken afleggen
- Analyseren van de klanttevredenheid en aanvullende aftersales mogelijkheden
- Informatie verwerken in CRM systeem
- Tijdig uitbrengen van passende offertes of afsluiten van nieuwe opdrachten
- Follow-up van de verkoop bij de binnen- en technische dienst bewaken

Orderverwerking

- Orderbevestiging uitbrengen
- Levertijd en communicatie naar de klant verzorgen
- Installatie van apparatuur en training van de gebruikers
- Facturatie verzorgen en betaling bewaken
- Bewaken van marges volgens richtlijnen
- Up-to-date houden van het klantendossier
- Invoeren van te verwachten toekomstige orders in de forecast

Product- / Marktkennis

- Zorgdragen van een juiste en up-to-date kennis van de producten
- Bijwonen van Sales meetings
- Voeren van intern overleg waar vereist of gewenst
- Bijwonen van relevante trainingen of vakbeurzen
- Op peil houden van kennis
- Uitbreiden van het eigen zakelijk netwerk
- Bijhouden van vakliteratuur


Accountmanager B2B
T-Mobile Retail BV, area Limburg
Januari 2009 tot januari 2010

Competenties; Flexibel en Stressbestendig, Commercieel- en Resultaatgericht, Klantgericht, Luisteren, Marktgericht, Plannen en Organiseren, Creatief en Communicatief vaardig

Algemene werkzaamheden

- Acquisitie op basis van bestaande productportfolio
- Onderhouden en uitdiepen van reeds bestaande relaties
- Opbouwen en onderhouden van een regionaal netwerk
- Signaleren van concurrentieactiviteiten
- Organiseren van relatiegerichte activiteiten
- Realiseren van omzet en acquisitie targets
- Deelname aan netwerkactiviteiten als ook vakbeurzen


Shopmanager / Trainer
T-Mobile Retail BV , Weert, Venlo en Nijmegen
Juni 2005 tot januari 2013

1. Shopmanager

Competenties; Flexibel gedrag, Klantgericht, Leidinggeven, Luisteren, Marktgericht, Resultaatgericht, Plannen en Organiseren en Ondernemerschap

Algemene werkzaamheden

- Personeelsadministratie; maken van personeelsplanning en invoeren/bijhouden in het urenregistratiesysteem
- Winkeladministratie; zorgen voor de juiste goederenstroom, bestellingen, inboeken, geldstromen verwerken,
huishoudelijke voorraad, kantoorartikelen etc.
- Veiligheidsbeleid
- Algemeen winkelbeeld; zorgen voor een correcte en verzorgde uitstraling van de winkelvloer en de
BackOffice, conform de voorgeschreven richtlijnen

Leiding geven aan een groep van 10 FTE

- Grenzen/ kaders aangeven waarbinnen iemand dient te functioneren
- Op voor de ander begrijpelijke wijze aangeven welke resultaten van hem/haar verwacht worden in zijn/haar
functie/rol
- Periodiek prestatie-indicatoren met de individuele medewerkers bespreken
- Tussentijds bijsturen wanneer de prestaties van medewerkers achterblijven
- Aangeven aan medewerkers waar welke prioriteiten liggen
- Grenzen aangeven

Coachen

- Start the day met een sales kick off
- Coachen on the job, door actief aanwezig te zijn op de verkoopvloer.
- Actief meeluisteren en bijsturen van verkoopgesprekken
- Motiveren
- Wekelijks 10 minuten gesprekken voeren en de resultaten bespreken
- Dagelijks resultaten van de klantbeoordelingen met medewerkers bespreken
- Opzetten van een persoonlijk ontwikkelplan met medewerker

2. Trainer Performance Management voor shop managers

Voor T-Mobile heb ik succesvol een training inzake het Performance Management systeem voor shop managers opgezet en uitgevoerd. Dit systeem zorgt voor een beoordelingscyclus van medewerkers en helpt bij het managen van hun persoonlijke ontwikkeling.


Algemeen Manager
Marina Oolderhuuske Recreatie BV, Roermond
Februari 2004 tot maart 2005

- Afdelingshoofd Front Office
- Afdelingshoofd Marketing & Sales
- Afdelingshoofd Huishoudelijk Beheer


Medewerker Animatieteam
BuenaVentura, Playa del Inglés Gran Canaria Spanje
Oktober tot november 2002

Assistent Bedrijfsleider
Camping de Schans BV, Hotel Restaurant & Partycentrum De
Oude Hoeve BV en VOF Resort Arcen, Arcen
januari 1985 tot juli 2002

Het betrof hier één familiebedrijf met drie bedrijven. Ik ben tevens werkzaam geweest als Afdelingshoofd
- Marketing
- IT
- Office
- Call center
- Huishoudelijke Dienst
- Entertainment en Parkcentrum

Opleidingen

Opleidingen

1983 – 1987 Mavo, scholengemeenschap de Hamert, te Wellerlooi.
1987 – 1991 Middelbare detailhandelsschool, te Nijmegen;
2004 Sociale Hygiëne;
2012 Bedrijfshulpverlener (BHV);

Trainingen

2013 Sales training VOIP Telefonie, OneXS;
2011 Bewegen naar de toekomst, Focus Nederland;
2010 Communicatiestijlen, Persona International;
2006 Ik & de ander, IBS;
2005 Coachend Leiding geven, Gooi Consult;
2005 Performance Management, Gooi Consult/T-Mobile;
2005 Commerciële verkoop, Topscore;
1997 Zilverberk Academy, “Timemanagement”, “gastegericht &
commercieel denken en handelen”, DWC Europe;
1996 Resort Arcen, “Management en Organisatie”, Kenneth Smit
communicatietrainingen;
1996 Zilverberk Academy, “Train The Trainer”, Kenneth Smit
Communicatietrainingen;
1995 Zilverberk Academy, “Effectief leiding geven”, DWC Europe;
1994 Zilverberk Academy, “Communicatietraining”, Kenneth Smit
communicatietrainingen.

Meer over mij

Werkgebied

  • Velden 50km
Talentcard®