Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jappie Berger

Jappie Berger

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een nieuwe en dynamische uitdaging.
Ik ben een ambitieus mens en hou er van om zelf en samen met medewerkers het onderste uit de kan te halen. Hierbij acteer ik graag organisatie en mensgericht, uiteindelijk ligt daar de basis van elk succes. Als people manager ondersteun en enthousiasmeer ik daarbij mijn medewerkers om tot een uitstekend gemotiveerd team te komen. Tijdens mijn jaren als supervisor heb ik veel financieel en beheermatig inzicht opgedaan en pas dit graag toe in elke voorkomende werkomgeving.

De laatste zeven jaar ben ik werkzaam geweest als supervisor. Tijdens deze periode droeg ik de verantwoordelijkheid voor de gehele commerciële, operationele, logistieke, personele en financiële gang van zaken op een afdeling van twintig medewerkers. Mijn dagelijkse werkzaamheden bestonden onder meer uit het aansturen, enthousiasmeren en motiveren van het team, het houden van planning en beoordelingsgesprekken, supervisie op alle financiële transacties zoals offertes, inkoop van materiaal, apparatuur en op de klant en leveranciers contacten. De werkzaamheden waren verdeeld over vier verschillende locaties die ik regelmatig bezocht voor overleg met de medewerkers en klant. Tijdens deze jaren heb ik veel leidinggevende ervaring opgedaan.

Graag zou ik snel weer aan de slag gaan in een goed bedrijf om daar een nuttige bijdrage aan het bedrijfsresultaat te geven.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

2005 – 2012 Ricoh Nederland / DS Heerenveen
Supervisor grafische afdeling document services Heerenveen
Verantwoordelijk voor de gehele operationele, personele en financiële gang van zaken op de reprografische afdeling.
Werkzaamheden o.a.

• Dagelijkse aansturing, coaching en motiveren van twintig medewerkers
• Het voeren van functioneringsgesprekken en het aansturen van leer en verbeteringstrajecten.
• Realisatie en verbetering van de vastgestelde doelen.
• Controle kwaliteit en kwantiteit
• Digitale archivering en documentmanagement
• Financiële analyses maken / Applicatie implementaties
• Commercieel en werkoverleg met klant, contract en projectteams
• Inkoop apparatuur en supplies.
• Opdrachtgevers o.a. Oranjewoud, Noorderpoort College, Antonius Ziekenhuis Sneek, Gemeente Almelo, Nassau College Assen, Ricoh Nederland, Installatie Desk Heerenveen


1976 – 2005 Ingenieursbureau Oranjewoud BV
Lichtdrukker / Kleinoffsetdrukker / planner / coördinator / drukwerk inkoper
De eerste jaren verantwoordelijk voor licht- en offsetdruk vanaf 1988 planning, inkoop en coördinatie.
Werkzaamheden o.a.

• Verzorgen van drukwerk ( brochures, enveloppen, folders enz. )
• Aansturing en planning van afdeling offset
• Druk en printwerk offertes maken
• Drukwerk en voorraad inkoop
• Functionering gesprekken
• Facturatie afhandeling en doorbelasting.
• Controle kwaliteit
• Opdrachtgevers o.a. Oranjewoud, diverse gemeentes en kleinere bedrijven in Heerenveen

Opleidingen

2011 - Competentiegericht Ontwikkelen
- Sharepoint ( internet applicatie )
- Coachend leidinggeven deel 2

2010 - Coachend leidinggeven deel 1

2008 - Ziekteverzuim / Wet verbetering Poortwachter / WIA

2007 - Workflow management
- Klant centraal

2006 - Teamontwikkeling

2001 - Internet ( open text live link )

2000 - MS Office incl. Excel, Word en PowerPoint

1998 - Basisvaardigheden ( leidinggevende communicatie )

1981 - Klein Offsetdrukker

1975 - Elektrotechniek

Meer over mij

Werkgebied

  • Joure 100km
Talentcard®