Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Maaike Bouwmeesters

Maaike Bouwmeesters

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Facilitair servicedeskmedewerker met 3 jaar werkervaring in een PPS constructie. Ik wil graag een volgende stap maken in mijn carrière als facilitair coördinator of projectmanager. Ik heb een HBO Facility Management diploma en in mijn huidige functie heb ik brede ervaring opgedaan binnen het facilitair werkveld. Daarnaast heb ik ervaring opgedaan bij een verhuisproject. Ik ben creatief in het oplossen van problemen, ik houd van aanpakken, ik kan goed luisteren met het stellen van de juiste vragen snel de kern uit het verhaal halen. Verder ben ik een ster in plannen en organiseren.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • facilitair manager
  • facilitair medewerker
  • medewerker facilitaire dienst
Sector(en):
  • Facilitaire Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Servicedeskmedewerker | Facilicom; Trigion Services
Locatie Belastingdienst te Doetinchem
Februari 2011 - heden

Vanachter de balie aanspreekpunt voor de klant.
Storingen, klachten, aanvragen en vragen aannemen en verwerken in FMIS.
Op commerciële wijze bestellingen en extra dienstverlening voor de klant uitvoeren/opzetten.
Nieuwe medewerkers inwerken.
Opzetten procedures Servicedesk.
Opdrachten uitzetten naar externe dienstverleners.
Operationele aansturing klusjesman, medewerkers schoonmaak en catering.
Factuur opmaken voor de klant.
Beheer toegangssysteem.
Afsluiten en op alarm zetten gebouw.
Uitvoeren periodieke testen om de dienstverlening te meten.
Sturende rol bij ontruimingen.
EHBO.
Planning maken periodieke werkzaamheden.

Facility Operator | Facilicom; FFS
Locatie hoofdkantoor Belcompany te Veenendaal
Februari 2013 – Februari 2014

Operationeel verantwoordelijke voor het gebouwonderhoud, schoonmaak, receptie en kantine.
Organiseren opruimdag
Organiseren verhuisdag.
In goede banen leiden opslag en digitaliseren documenten.
In goede banen leiden oplevering gebouw aan verhuurder.
Opzeggen contracten externe dienstverleners.

Opleidingen

OPLEIDING
2003 – 2008
HBO Facility Management, Hogeschool Saxion IJselland te Deventer
Februari 2005 – juli 2005
Internationaal semester aan de Fachhochschule Münster met de Engelse voertaal
OVERIGE OPLEIDINGEN EN CURSUSSEN
Februari 2012
Diploma Eerste Hulp, Het Oranje Kruis
Mei 2011
Diploma brandmeldinstallatie beheerder, NIBHV
Februari 2011
Certificaat Training implementatie- Dagelijks beheer iProtect
1996 - 2002
HAVO, profiel economie en maatschappij, Katholieke Scholengemeenschap Marianum te Groenlo

Meer over mij

Werkgebied

  • Groenlo 100km
Talentcard®