Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Bianca Haarbosch

Bianca Haarbosch

Personalia

Leeftijd
45 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE

- Profiel -

Enthousiaste en (maatschappelijk) betrokken professional met passie voor het (verder) helpen dan wel ondersteunen van mensen die dat door omstandigheden of beperkingen nodig hebben.
Een resultaatgerichte doorzetter die gaat voor kwaliteit en vanuit het hart haar toegevoegde waarde wil leveren in welzijn. Gedreven vanuit een visie gericht op het versterken van de eigen kracht van mensen door te stimuleren en te motiveren. Van nature empathisch en mensgericht. Gewend te werken vanuit een klant- en vraaggerichte benadering.

- Werkervaring en nevenactiviteiten -

Mei 2014 – heden : Vrijwilliger in project Thuisadministratie gemeente Tilburg (project van Humanitas in samenwerking met Contour De Twern)
• Hulp bieden bij het op orde krijgen en houden van de administratie en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven. Gericht op zelfredzaamheid en terug krijgen van regie in eigen leven.
• Voor alle inwoners die een probleem ervaren in hun administratie.

Dec 2012 – heden : Vrijwilliger in project Schuldhulpmaatje gemeente Tilburg
• Ondersteuning bieden aan mensen met financiële problemen tijdens en na hun traject van schuldhulp of schuldsanering
• Versterking van en aanvulling op de professionele hulpverlening in samenwerking met de lokale gemeente

Aug 2012 – Okt 2013 : Instituut voor Maatschappelijk Werk te Tilburg
Teammanager Ondersteunende Diensten:
• Portefeuille (eindverantwoordelijkheid onder directie): financiële en salarisadministratie, backoffice Stichting Blut, personeelszaken, ICT, secretariaat en receptiefuncties, facilitaire zaken
• Leidinggevende team Ondersteunende Diensten (ca. 25 medewerkers)
• Lid van Management Team

Okt 2011 – Aug 2012 : Heroriëntatie loopbaan, bewuste periode van zelfreflectie en coaching op persoonlijke en professionele ontwikkeling gericht op het vinden van werk waar het hart naar uitgaat

Okt 2009 – heden : Meewerkend partner van zelfstandig ondernemer Van Gils Bouwadvies (eenmanszaak in bouwkostenadvies):
• Taken op gebied van algemene bedrijfsvoering, (financiële) administratie, sparringpartner van de ondernemer, correspondentie en overige ondersteunende diensten

2007 – heden : Bestuurslid en begeleider van gehandicapten op vrijwillige basis Stichting scouting De Stormvogels te Dongen:
• Begeleiden van mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking bij aangepaste vrijetijdsbesteding
• Organiseren van activiteiten, uitstapjes, kampeerweekenden
• Penningmeester en overige bestuurstaken (beleid/organisatie)

Sept 1997 – Okt 2011 : KPMG Accountants N.V. te ‘s-Hertogenbosch

Naast reguliere accountantswerkzaamheden organisaties adviseren en begeleiden op bestuurlijk vlak en op gebied van interne organisatie/ processen. Als manager ruime ervaring opgedaan in het bewaken en aansturen van projecten en werkprocessen, het coachen en opleiden van medewerkers, fungeren als gesprekspartner/aanspreekpunt voor klanten en
medewerkers in verschillende lagen van organisaties.

Korte samenvatting van taken/rollen:
• Uitvoering en praktische eindverantwoordelijkheid voor controle- en adviesopdrachten bij MKB en beursgenoteerde organisaties
• Opbouwen en onderhouden van klantcontacten: verantwoordelijk voor relatie- en financieel accountbeheer
• Gelijktijdige aansturing van meerdere (controle)teams
• Opstellen en bespreken van (advies)rapportages en jaarrekeningen
• Opleiding en begeleiding (beoordeling/coaching) van medewerkers
• Ontwikkeling en verzorgen van interne cursussen
• Stagemeester van RA-studenten en stagecoördinator voor landelijk stagebureau KPMG (RA praktijkopleiding)
• Extern deskundige bij afstudeerzittingen Avans Hogeschool
• Combineren van studie en werk
• Loopbaan van trainee tot manager:

 2006 – okt 2011: Manager controlepraktijk
 1997 – 2006: Trainee – Supervisor

- Opleidingen -

2004 : Afronding praktijkopleiding Registeraccountant, inschrijving register

1997 - 2003 : Academische opleiding tot Registeraccountant, NIVRA-Nijenrode

1993 - 1997 : Bedrijfseconomie, HEAO Breda, afstudeervariant Midden- en kleinbedrijf

1987 - 1993 : VWO, Dr. Schaepmancollege, Dongen (8 vakken)

- Cursussen en trainingen -

• Training project Thuisadministratie Humanitas - Contour de Twern (mei – juni 2014)

• Training inkomensondersteunende regelingen en voorzieningen Gemeente Tilburg (feb 2014)

• Oplossingsgericht Leidinggeven (NOAM) (jan – feb 2013)

• Opleiding tot gecertificeerd Schuldhulpmaatje: professionele training gericht op kennis van schuldenproblematiek en het traject van schuldhulp en –sanering, inzicht in de psychologische aspecten rondom schulden en het leren van vaardigheden om iemand op juiste wijze te begeleiden (Landelijk Platform Christelijke Schuldhulp) (sept 2012 – nov 2012)

• Loopbaancoachingstraject, Loopbaankamer Tilburg (okt 2011 – nov 2012)

• Management Development training: leiderschap, persoonlijke ontwikkeling en zelfsturing, Winner Real Life Leadership Waardenburg (2009 – 2011)

• Social skills, persoonlijke effectiviteit (KPMG Accountants)

• Jaarlijkse vaktechnische updates, belastingupdates (KPMG Accountants)

- Competenties en persoonlijkheid -

• Betrokken en mensgericht
• Gedreven, gemotiveerd en leergierig
• Empathisch vermogen en sociaal voelend, oprechte interesse in de mens!
• Resultaatgericht en groot doorzettingsvermogen
• Betrouwbare en integere professional met financiële deskundigheid
• Kritisch en nauwgezet, georganiseerd en gestructureerd
• Gericht op kwaliteit en analytisch sterk

- Interesses -

• Vrijwilligerswerk, schuldhulpverlening, zingen, taal en lezen, cultuur/reizen, honden

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Dienstverband(en):
  • Vast
  • Tijdelijk
  • Zelfstandig/Franchise
Salaris:
  • Nader overeen te komen
Aantal uren:
  • 16-24 uur
  • 24-32 uur
  • 32-40 uur

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • financieel adviseur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Zie CV

Opleidingen

Zie CV

Meer over mij

Werkgebied

  • Dongen 100km
Talentcard®