Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Paulien Voogd

Paulien Voogd

Secretaresse/PA

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Word
  • Office 365
  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • Twitter

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik wil graag nieuwe uitdagingen aangaan en mezelf blijven ontwikkelen. Ik ben goed in regelen en organiseren. Daarnaast sta ik stevig in mijn schoenen en heb ik snel overzicht. Door middel van mijn oplossend vermogen en besluitvaardigheid kan ik goed omgaan met onverwachte omstandigheden.

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Dienstverband(en):
  • Vast
Salaris:
  • 2.500 - 3.500
Aantal uren:
  • 24-32 uur

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Zaanse Stichting Dierenzorg (vrijwilliger) april 2016 -
Ambtelijk secretaris van het bestuur/secretaresse

Mijn werkzaamheden bestaan uit:
• Agendabeheer
• Correspondentie, telefoon
• Voorbereiden en notuleren van bestuursvergaderingen
• Voorraadbeheer
• HR-werkzaamheden
• Verzorgen van katten het asiel
• Schoonmaken van kattenverblijven

Stichting Belbus Oostzaan (vrijwilliger) april 2016 -
Administratief Medewerkster ter ondersteuning van een team vrijwilligers
Mijn werkzaamheden bestaan uit:
• Telefoon aannemen
• Plannen en inroosteren van reserveringen n.a.v. telefonische verzoeken
• Rijschema's voor vrijwillige chauffeurs voorbereiden

Afdeling Informatietechnologie, Vrije Universiteit, Amsterdam juli 2015 - februari 2016
Secretaresse ter ondersteuning van twee teamleiders

Mijn werkzaamheden (in het Nederlands en Engels) bestonden o.a. uit:
• complex agendabeheer
• mailboxbewaking
• vergaderingen plannen
• voorbereiden vergaderingen en notuleren
• documenteren, archivering
• administratieve ondersteuning bij projecten
• voeren van correspondentie
• kantoorartikelen bestellen
• lunches, locaties, afdelingsbijeenkomsten, evenementen en kantooruitjes plannen/regelen
• reguliere ondersteunende secretariële werkzaamheden van algemene aard
• telefonische achtervang / eerste contactpersoon voor de teamleiders (zowel in- als extern)

BOOG study center (Borstkanker Onderzoeksgroep), Amsterdam oktober 2014 - juni 2015
Secretaresse ter ondersteuning van directeur en medewerkers

Mijn werkzaamheden (in het Nederlands en Engels) bestonden o.a. uit:
• post- en e-mailbehandeling
• correspondentie, telefoon (zonodig zelfstandig afhandelen)
• agendering en doen uitgaan van mailingen
• actualiseren m.b.t. informatie over BOOG Study Center en studies op website en in database
• het voeren van de (financiële) administratie
• plannen en (mede) organiseren van werkgroepvergaderingen en studiebijeenkomsten
• zorgdragen voor verslaglegging van interne besprekingen en vergaderingen
• het onderhouden van contacten met directeur, study manager, studieteams, het netwerk
en relatiebeheer

Medische Oncologie, VU medisch centrum, Amsterdam augustus 2002 - september 2014
Senior Stafsecretaresse ter ondersteuning van oncologen met bestuurlijke functies,
artsen in opleiding, research verpleegkundigen en datamanagers

Mijn werkzaamheden (in het Nederlands en Engels) bestonden uit:
• post- en e-mailbehandeling
• correspondentie, telefoon (zonodig zelfstandig afhandelen) van o.a. patiënten en collega's uit binnen- en buitenland
• complex agendabeheer
• maken van power point presentaties
• voorbereiden, notuleren en uitwerken van verschillende besprekingen

Daarnaast was ik verantwoordelijk voor:
• organiseren van (internationale) symposia en congressen
• organiseren van nascholingscursussen/jubilea/themadagen voor patiënten/jaarlijkse prijsuitreikingen
aan talentvolle studenten
• verzorgen van promotiemateriaal
• ondersteunen van oncologen met betrekking tot onderwijs
• organiseren van een interne verhuizing
• boeken van reizen en accommodatie
• opzetten van conference calls
• ziek- en betermelden van personeel, HR-zaken
• voorraadbeheer van de afdeling en het doen van bestellingen
• eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken
• regelen en verzorgen van catering
• ontvangen van patiënten, artsenbezoekers en gasten

Voorts bestond mijn functie uit specifiekere werkzaamheden zoals:
• voorbereidingen treffen m.b.t. indiening van klinische studies bij de Medisch Ethische
Toetsingscommissie
• maken, plannen en wijzigen van poliafspraken patiënten
• maken van afspraken voor patiënten m.b.t. andere afdelingen
• aanvragen gegevens in ziekenhuizen elders
• voorbereiden van videoconsulten met ziekenhuizen elders in Nederland

Kennedy Van der Laan Advocaten, Amsterdam augustus 2001 - juli 2002
Juridisch Secretaresse voor partners, medewerkers en stagiaires, afdeling Bouwrecht

Van Doorne Advocaten, Amsterdam juni 1994 - juli 2001
Juridisch Secretaresse voor partners, medewerkers en stagiaires, afdeling Ondernemingsrecht

Clifford Chance Advocaten, Amsterdam december 1988 - mei 1994
Juridisch Secretaresse voor partners, medewerkers en stagiaires, afdeling Banking & Financing

Algemene secretariële werkzaamheden (in het Nederlands en Engels) bestonden uit:
• post- en e-mailbehandeling,
• correspondentie, telefoon en zonodig zelfstandig behandelen
• agendabeheer
• archiveren

Voorts bestonden mijn werkzaamheden uit:
• betrokken zijn bij het oprichten van vennootschappen
• veelvuldig contact onderhouden met de Kamer van Koophandel
• secretariële ondersteuning bij overnames en fusies van partijen
• verzorgen van reproductie en bindwerk van documenten
• behandeling tijdregistratie advocaten
• factureren aan cliënten

Van der Graaf Uitgeversmaatschappij, Amsterdam september 1985 - november 1988
Secretaresse/Medewerkster Redactie

Algemene secretariële werkzaamheden (in het Nederlands en Engels) bestonden uit:
• post- en telefoonbehandeling en zonodig zelfstandig behandelen
• telefonisch contact met buitenlandse agenten die voor de acquisitie van advertenties
zorgdroegen
• agendabeheer
• archiveren
• voorbereidingen treffen m.b.t. het in elkaar zetten van een exporttijdschrift, waarbij veelvuldig contact
was met de drukkerij
• 1 x per maand naar de drukkerij voor afronding van het exporttijdschrift

Lohman Verbandstoffen, Beverwijk augustus 1985
Administratief Medewerkster

Algemene secretariële werkzaamheden bestonden uit:
• voorraadbeheer
• logistieke afhandeling aanvragen

Opleidingen

• The British Council: Cambridge Proficiency Course 1994 – 1995 (avonduren)
• The British Council: Cambridge First Certificate Course 1993 – 1994 (avonduren)
• Schoevers College: Receptioniste-informatrice 1984 – 1985
• HAVO-5 1981 – 1983
• MAVO-4 1977 – 1981

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Bioscoop, theater, musea, verzamelaars- en antiekbeurzenbezoek, reizen, fotograferen, kleding maken, hardlopen, operettekoor

Werkgebied

  • Koog aan de Zaan 50km
Talentcard®