Personalia
- Leeftijd
- 51 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben algemeen inzetbaar, geschikt voor meerdere functies. De afgelopen jaren heb ik steeds gewerkt als secretaresse/management assistente, maar ik vind een andere administratieve functie ook geen probleem. Daarbij zou ik het liefst op HBO niveau functioneren. Ik heb diverse kwaliteiten: ik ben rustig, geduldig, kan goed luisteren, ik ben behulpzaam. Ik voel me verantwoordelijk voor mijn werk en kan problemen vanuit diverse invalshoeken bekijken en hierdoor oplossen. Ik kan goed organiseren en ben makkelijk in de omgang. Ik kan hoofd- van bijzaken onderscheiden, kan goed notuleren. Ik vind het het leukst om met mensen te werken, ze te helpen met dingen waar ze niet uitkomen, ze adviseren over bepaalde zaken. Ik ben organisatiebewust en heb vrij snel de onderlinge verhoudingen in het vizier. Ik pik dingen snel op. Ik voel mij het meest thuis bij organisaties met een maatschappelijk doel. Ik kan goed in een team werken, maar zelfstandig werken is ook geen probleem.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Goed luisteren, behulpzaam, betrouwbaar, meelevend, inlevend, doorzettingsvermogen, verantwoordelijk, oplossend vermogen, organiseren, makkelijk in de omgang, feeling met computerprogramma’s.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Febr 2016 - heden
Afdelingssecretaresse Koninklijke Kentalis Amsterdam-Zaanstreek
nov 2014 – febr 2016 Afdelingssecretaresse UWV Gegevensdiensten
• voorbereiden en notuleren van vergaderingen
• maken en agenderen afspraken 3 managers
• verwerken en prioriteren in- en uitgaande post
• personeelsadministratie
• voorraadbeheer, bestellen kantoorartikelen
• Verwerken systeemmutaties medewerkers
• Administratieve ondersteuning bij reorganisatie afdeling (brieven versturen, mutaties verwerken)
mrt 2013 – jan 2014 Managementassistente, Stichting Maatschappelijke Dienstverlening Zaanstreek-Waterland
• Agendabeheer van directeur en adjunct-directeur
• Organiseren, plannen en notuleren van diverse vergaderingen zowel in- als extern
• Redigeren en opstellen van o.a. brieven en subsidieaanvragen
• Archiveren
• Diverse administratieve werkzaamheden
sept 2011 – mrt 2013 Medewerker Peuterspeelzaaladministratie, Personeelsbeheer en Secretariaat
Stichting Welsaen
Secretariaat:
• agendabeheer van leidinggevenden
• redigeren en opstellen van o.a. brieven en subsidieaanvragen
• plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen leidinggevenden
• assisteren bij aanvragen diverse vergunningen
• verwerken in- en uitgaande post
• diverse administratieve werkzaamheden
Personeelsbeheer:
• verwerken mutaties
• opstellen div. arbeidsovereenkomsten
• ziek- en betermeldingen en grenzen bewaken inzake Wet Verbetering Poortwachter
• verwerken terugkoppeling van de bedrijfsarts
• aanleveren van overzichten uit Beaufort
• diverse administratieve werkzaamheden
Medewerker Peuterspeelzaaladministratie
• inplannen van kinderen bij 25 peuterspeelzalen
• kinderen inschrijven nav inschrijfformulieren
• aanspreekpunt voor ouders en peuterleidsters
mrt 2011 – sept 2011 WW-periode
jun 2009 – mrt 2011 Medewerker Bureau Onderwijs Ondersteuning, Regio College Zaandam
Verzuimregistratie
• administratie en registratie rondom de Beroepspraktijk vorming (stages)
• ondersteuning afdelingsmanager Toerisme, Recreatie en Sport (o.a. agendabeheer, brieven versturen, stukken redigeren)
• controle aanwezigheid toetsen en uitreiken/innemen toetsen van surveillanten
• administratie rond aanmelden, inschrijving of uitschrijving
• controleren en archiveren van gegevens voor/door/over deelnemers
• Alle voorkomende administratieve en organisatorische werkzaamheden
dec 2007 - jun 2009 Zorg voor mijn twee kinderen (geboren 28 nov 2006 en 29 mei 2008)
2005 – dec 2007 Intercedente, PDZ Uitzendbureau
• Het werven, selecteren en bemiddelen van uitzendkrachten.
• Begeleiden van uitzendkrachten.
• Contacten onderhouden met bestaande klanten.
• werven van nieuwe klanten.
• Administratieve taken.
• beoordelen van het functioneren van flexkrachten en inleners, in de gaten houden of alle partijen zich aan de gestelde regels houden.
2003 - 2005 Adviseur Werk en Inkomen, CWI Zaanstreek (nu UWV Werkbedrijf)
• Voeren van intakegesprekken over werk en inkomen met WW en WWB cliënten.
• Voeren van bemiddelings- en reïntegratiegesprekken met WW en WWB cliënten.
• Administratieve werkzaamheden rondom cliënten zoals matchen op vacatures, uitnodigen van cliënten voor gesprekken, schrijven van reïntegratieadviezen naar gemeenten en UWV’s.
• Extra taak: begeleiding en aanspreekpunt voor de vestiging bij implementatie landelijk nieuw computerprogramma Sonar en training/coaching van medewerkers voor dit programma.
1997 - 2003 Stafmedewerkster, ZSgroep trainings- en adviesbureau
• verzorgen en verwerken van trainingsmateriaal.
• administratieve ondersteuning bij projecten.
• secretariële werkzaamheden.
• automatiseringscoördinatie
• voorraadbeheer, aanschaf apparatuur
• aansturen van parttime stafmedewerkers en stagiaires
• externe projecten:
- assistente voorzitter Interne Bezwaren Commissie voor functieprofielen bij een zorginstelling.
- begeleiding van een klant met als doel zijn weerstand tegen computers te verminderen
1996-1997 Stage,Aktiva Bedrijfscursussen te Zaandam,
project scholing & Stage (project voor laag-opgeleide herintredende vrouwen)
Opleidingen
1993-1997 HBO Training en Opleiding, Hogeschool Holland Diemen
Studie tot opleidings-/organisatiekundige, diploma behaald 1997
1991-1993 MEAO, Economisch College Zaanstreek-Waterland, Zaandam
Secretariële richting, diploma behaald 1993
1985-1991 HAVO, Reformatorisch College Blaise Pascal, Zaandam
diploma behaald 1991
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen, (moes)tuinieren, adventure-games, muziek luisteren, filmhuis-films, haken