Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Lita Vinju

Lita Vinju

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, omdat de gemeente Amsterdam wegens bezuinigingen mijn uitzendcontract niet verlengd heeft.

Werkervaring
10-2013 t/m 04-2014 Assistent teamleider Samen Doen Zuidoost, Stadsdeel Zuidoost
• Innemen, controleren, registreren en beheren van aanmeldingen voor SD incl. de (financiële) administratie en
informatieverzoeken (incl. programmateam)
• Toepassen en bewaken van protocollen Samen Doen
• Opstellen planningen incl. voortgangsbewaking (caseload- en sturingsgesprekken)
• Voorbereiden, plannen, organiseren, notuleren van in- en externe vergaderingen incl. follow-up +
andere teamactiviteiten (leerlijn, trainingen)
• Deelname aan COP (community of practice) en teamassistentenoverleg

01-2013 t/m 09-2013 Medewerker Meldpunt Zorg & Overlast, Stadsdeel Zuidoost
• Innemen, registreren en beheren van meldingen
• Bewaken voortgang van in behandeling genomen meldingen, administratieve afronding en terugkoppeling naar melder
• Pilot Ris Pro
• Notuleren stadsdeeltafel en follow-up
• Onderhouden contacten lokale netwerk
• In voorkomende gevallen vervangen coördinator MZO

10-2010 t/m 12-2012 Assistent coördinator CRG, beleidsondersteuner, assistent manager OKC, ondersteuner procesunit,
managementassistent, Stadsdeel Nieuw West, directie wijkzaken
• Structureren inkomende informatie
• Bewaken procedures
• Opzetten procesunit
• Agendabeheer en bewaking
• Voorbereiden, plannen, organiseren, notuleren van in- en externe vergaderingen incl. follow-up
(onder andere stafvergadering wethouder)
• Verzamelen, bewaken, produceren en dossier vormen van (overleg) stukken en rapportages
• Bieden van uiteenlopende organisatorische en inhoudelijke ondersteuning op secretarieel gebied

2007 t/m 2011 Cliëntensessies integratieve therapie, vanuit eigen praktijkruimte cliënten behandelen

04-2000 t/m 09-2006 Directiesecretaresse / office manager, GTI Industriële Service Noordwest bv
• Secretariële ondersteuning voor de directeur en hoofd commercie, alsmede verantwoording over de receptie en kantine
• Planning activiteiten directeur
• Aansturen en beoordelen van twee receptionistes en de kantinemedewerkster
• Organiseren van in- en externe vergaderingen (onder andere OR), bijeenkomsten en personeelsfeesten
• Notuleren (zoals MT en OR) en follow-up
• Opstellen jaarlijkse vergaderjaarplanner en coördineren van geplande vergaderingen
• Inkoop en beheer relatiegeschenken

07-1992 t/m 03-2000 Operations controller, Uitgeversmaatschappij The Reader’s Digest
• Structureren informatiestromen tussen interne afdelingen, drukkerij en verzendhuis, trouble shooter
• Projectadministratie
• Organiseren en notuleren van in- en externe vergaderingen incl. follow-up
• Maken presentaties
• Archiefbeheer

10-1989 t/m 06-1992 Directiesecretaresse, C.N. Schmidt B.V. en Kabi Diagnostica
• Secretariële ondersteuning voor de directeuren van beide firma’s
• Agendabeheer directeuren (3)
• Organiseren en begeleiden symposia
• Verzorgen drukwerk en verstrekken informatie aan klanten
• Opzetten archiefsysteem
• Bieden van uiteenlopende ondersteuning op secretarieel gebied

1989 Diverse banen als office manager en afdelingssecretaresse

Opleidingen en kwalificaties
Integratieve (psycho)therapie certificaat 2010, diploma 2014
Hoger Management Support, HBO niveau (ISBW) diploma 2004
Management Support Training (Schouten & Nelissen) certificaat 2003
Opfriscursus Nederlands (Schouten & Nelissen) certificaat 2002
Office Manager (ISBW) diploma 1992
Sociaal Cultureel Werk (Sociale Academie) diploma 1987
Secretaresse opleiding (M.E.A.O.) diploma 1982

PC-vaardigheden
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, diverse administratieve programma’s

Hobby’s en interesses
Lezen, wandelen, chi neng (soort thai chi), borduren, motorrijden, contact onderhouden met familie en vrienden.
Tevens doe ik op de vrijdag aan vrijwilligerswerk in de vorm van: integratieve therapie, massage, quantum touch.

Kwaliteiten
Luisteren, communiceren, structureren, transparant, proactief, klant/service/doelgericht, analytisch, neem initiatief, doorzettingsvermogen, nieuwsgierig, betrouwbaar, humor, empathie, zelfkennis, flexibel

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

10-2013 t/m 04-2014 Assistent teamleider Samen Doen Zuidoost, Stadsdeel Zuidoost
• Innemen, controleren, registreren en beheren van aanmeldingen voor SD incl. de (financiële) administratie
en informatieverzoeken (incl. programmateam)
• Toepassen en bewaken van protocollen Samen Doen
• Opstellen planningen incl. voortgangsbewaking (caseload- en sturingsgesprekken)
• Voorbereiden, plannen, organiseren, notuleren van in- en externe vergaderingen incl. follow-up +
andere teamactiviteiten (leerlijn, trainingen)
• Deelname aan COP (community of practice) en teamassistentenoverleg

01-2013 t/m 09-2013 Medewerker Meldpunt Zorg & Overlast, Stadsdeel Zuidoost
• Innemen, registreren en beheren van meldingen
• Bewaken voortgang van in behandeling genomen meldingen, administratieve afronding en terugkoppeling
naar melder
• Pilot Ris Pro
• Notuleren stadsdeeltafel en follow-up
• Onderhouden contacten lokale netwerk
• In voorkomende gevallen vervangen coördinator MZO

10-2010 t/m 12-2012, Assistent coördinator CRG, beleidsondersteuner, assistent manager OKC,
ondersteuner procesunit, managementassistent, Stadsdeel Nieuw West, directie wijkzaken
• Structureren inkomende informatie
• Bewaken procedures
• Opzetten procesunit
• Agendabeheer en bewaking
• Voorbereiden, plannen, organiseren, notuleren van in- en externe vergaderingen incl. follow-up
(onder andere stafvergadering wethouder)
• Verzamelen, bewaken, produceren en dossier vormen van (overleg) stukken en rapportages
• Bieden van uiteenlopende organisatorische en inhoudelijke ondersteuning op secretarieel gebied

2007 t/m 2011 Cliëntensessies integratieve therapie, vanuit eigen praktijkruimte cliënten behandelen

Opleidingen

Integratieve (psycho)therapie certificaat 2010, diploma 2014
Hoger Management Support, HBO niveau (ISBW) diploma 2004
Management Support Training (Schouten & Nelissen) certificaat 2003
Opfriscursus Nederlands (Schouten & Nelissen) certificaat 2002
Office Manager (ISBW) diploma 1992
Sociaal Cultureel Werk (Sociale Academie) diploma 1987
Secretaresse opleiding (M.E.A.O.) diploma 1982

Meer over mij

Werkgebied

  • Purmerend 10km
Talentcard®