
Personalia
- Leeftijd
- 57 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Competenties
Ik ben zeer betrokken, collegiaal en flexibel. Bovendien ben ik een loyale werknemer kan goed zelfstandig maar zeker ook goed samenwerken. Verder ben ik creatief, een harde werker, ik houd van aanpakken en ben klantgericht.
Werkervaring
3 december 2012- FOOX Groothandel Zuid-Nederland, Venlo,
2 juni 2014 P&O ondersteuner, 20 uur per week.
Verantwoordelijk voor de gehele P&O administratie van meerdere B.V.’s.
Gehele urenverantwoording, opstellen van contracten en overeenkomsten, personeelsmutaties, aanleveren gegevens voor pensioen, gehele verzuimregistratie en contact met bedrijfsarts(en), actueel houden personeelsinformatie, beheren van personeelsinformatiesystemen, alle administratieve werkzaamheden op het gebied van werving en selectie, diverse correspondentie. Contractbeëindiging m.i.v. 3 juni 2014.
___________________________________________________________________
30 mei 2011- BRB International B.V. Ittervoort, HR Administrator,
30-mei 2012 20 uur per week.
Verantwoordelijk voor de gehele HR administratie, zowel nationaal als internationaal zoals: aanleveren/controleren van salarisvariabelen, aanleveren/controleren verzekeringsgegevens, personeelsmutaties, opstellen van contracten en overeenkomsten, uur- en verzuimregistratie, actueel houden personeelsinformatie, beheren van personeelsinformatiesystemen, gehele administratieve afhandeling m.b.t. uitzendkrachten, alle administratieve werkzaamheden op gebied van werving en selectie (vanaf werving, uitnodigingen en afwijzingen), beheer van vacatures op eigen website, diverse correspondentie. Een functie die veel hectiek met zich meebrengt en waarbij integriteit, grote zelfstandigheid en verantwoordelijkheid is vereist. Door interne verschuivingen en functiewijziging is mijn jaarcontract niet verlengd.
9 juli 2009- : Facilicom Bedrijfsdiensten B.V. Eindhoven, divisie Gom
30 mei 2011 Specialistische Reiniging B.V., allround administratief
medewerkster 20 – 30 uur per week.
Werkzaam voor Gom Specialistische Reiniging te Eindhoven (ca. 18 glazen-wassers/handymans). Eerste aanspreekpunt voor personeel, hoofdkantoor, middenkader, klanten, leveranciers en overige relevante derden. Alle voorkomende administratieve handelingen op het gebied van object- en personeelsadministratie zoals, urenregistratie, opstellen arbeidscontracten, verzuimregistratie, opstellen en verwerken van werkbonnen, facturatie, verwerken van alle binnenkomende nota’s, materiaalbestellingen, verzorgen administratieve afhandeling rondom uitbreidingen, creditnota’s en extra opdrachten bij bestaande en nieuwe klanten. Een functie met veel hectiek waarbij je als enige vrouw je mannetje moet kunnen staan. Door een ingrijpende reorganisatie waarbij de administratie is verhuisd naar Schiedam zijn mijn werkzaamheden komen te vervallen.
1999- juni 2009 : Schoonmaakbedrijf José Crombeen B.V. Born,
allround adm.medewerkster met accent op HR
administratie (personeel en salaris), 16 uur per week.
Gehele HR administratie van ca. 200 schoonmaak(st)ers: urenregistratie, salarisadministratie, alle werkzaamheden inzake in/uit dienst, beheer ziekteverzuim, correspondentie, loonkostenbeheer, aansturen/begeleiden rayonleid(st)ers, indien nodig zorgen voor personeel op de projecten, inkoop schoonmaakartikelen. Verder alle voorkomende (conflict)situaties betreffende personeel afhandelen.
Geheel zelfstandige functie met veel vrijheid. Einde dienstverband i.v.m. bedrijfseconomische redenen (65% omzetverlies).
1998-1999 : Alpheios B.V. Heerlen, verkoop binnendienst, fulltime
Alpheios is een leverancier van schoonmaakartikelen van zowel machines alsmede chemie in meerdere landen binnen Europa. Ik was hier werkzaam op de afd. verkoop binnendienst in Heerlen met als functie het coördineren en verwerken van de verkopen binnen een district in Nederland. Na zwangerschapsverlof elders gaan werken i.v.m. parttime werk dichter bij huis.
___________________________________________________________________
1990-1998 : Facilicom Bedrijfsdiensten B.V. Geleen, vestigings-
administratrice, fulltime
Werkzaam voor Gom Schoonhouden en Trigion Beveiligingstechniek.
Gom Schoonhouden (ca. 300 werknemers): alle voorkomende administratieve werkzaamheden zoals oa: urenregistratie, personeelsadministratie, opmaken arbeidsovereenkomsten en ontslagbewijzen, verzuimregistratie, facturatie, correspondentie en ontslagaanvragen UWV voor het gehele district.
Trigion Beveiligingstechniek (6 werknemers): idem als bovenstaande, afhandelen van alarmstoringen (gedeeltelijk aansturen monteurs), uitwerken en versturen van offertes, bestellen van materialen.
Het betrof hier een geheel zelfstandige functie waarbij ik verantwoording moest afleggen aan het districtskantoor te Eindhoven. (Mijn echtgenoot en ik werkte beide voor dezelfde holding en wij wilde privé en zakelijk gescheiden houden, derhalve ben ik elders gaan werken)
Opleidingen
Mavo-D : Nederlands, Engels, Wiskunde, Scheikunde,
Economie en Biologie.
MEAO-CE : Nederlands, Engels, Spaans, Commerciële economie,
Informatica en Assurantiën.
Alpheios : Interne opleiding 6 weken verkoop binnendienst.
NBZ : Nationale Beroepsopleiding Zwemonderwijs (Instructeur 10-3-2014 tot 3-11-2014 ZwemABC)
Talenkennis
Nederlands : Moedertaal
Engels : Redelijk zowel woord als geschrift
Duits : Voldoende in woord, niet in geschrift
Overig
Computer : Office 2010 (Outlook, Word, Excel), Lopac, AS400,
Unit4, Astrow, Plan8MijnRooster.
Hobbies : - Zwemmen
- Sieraden maken (workshops geven aan groepen);
- Glasmozaïeken;
- Jeugdcomité Someren/werkgroep zeskamp
(bedenken en organiseren jaarlijkse zeskamp);
- Klussen/tuinieren.
- Met de hond wandelen.
Referenties
Laura Franssen : HR Manager BRB International, tel. 0475-560309;
Dolf Mulder : Districtsmanager Gom Specialistische Reiniging,
momenteel eigenaar iClean Specialistische
Reiniging, tel. 0495-591324.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
3 december 2012- FOOX Groothandel Zuid-Nederland, Venlo,
2 juni 2014 P&O ondersteuner, 20 uur per week.
30 mei 2011- BRB International B.V. Ittervoort, HR Administrator,
30-mei 2012 20 uur per week.
9 juli 2009- Facilicom Bedrijfsdiensten B.V. Eindhoven, divisie Gom Specialistische Reiniging
30 mei 2011 allround administratief medewerkster 20 – 30 uur per week.
1999- juni 2009 Schoonmaakbedrijf José Crombeen B.V. Born, allround adm.medewerkster met
accent op HR administratie (personeel en salaris), 16 uur per week
1998-1999 Alpheios B.V. Heerlen, verkoop binnendienst, fulltime
1990-1998 Facilicom Bedrijfsdiensten B.V. Geleen, vestigingsadministratrice, fulltime
Opleidingen
MEAO-C
NBZ Zweminstructeur ZwemABC
Meer over mij
Werkgebied


