Personalia
- Leeftijd
- 52 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
k ben William, 41 jaar. HBO werk- en denk niveau
Ik voel me als een vis in het water als ik kan regelen, organiseren, coördineren en coachen. Ik ben een manusje van alles. Ik zorg er met mijn creativiteit, gedrevenheid , resultaat en oplossingsgerichte werkhouding de zaken uitstekend geregeld worden.
Mijn ervaringen heb ik opgedaan als:
- deelprojectleider van systeemaanpassingen
- verhuiscoördinator
- managementondersteuner bij het analyseren, optimaliseren en implementeren van allerlei werkprocessen
Tijdens al deze ervaringen ben ik er achter gekomen dat creatieve hoek vooral mijn interesse heeft gewekt. Denk hierbij aan het visueel maken van opdrachten en uitkomsten d.m.v. allerlei tekeningen en plaatjes.
Privé houd ik me ook al enige tijd bezig om ontwerpen te bedenken voor posters, affiches en ander uitingen voor verschillende darttoernooien die ik bedenk/organiseer.
Dit alles heeft mij doen besluiten dat ik naast het bedenken van ontwerpen juist ze ook zelf wil gaan maken. Daarom heb ik er voor gekozen om te gaan omscholen en ben ik begonnen met een opleiding als grafisch vormgever.
Ik ben dan ook op zoek naar baan in een grafische functie.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaringen
1996 - heden Agis Zorgverzekeringen/Achmea te Amersfoort
2011 - heden Procesbeheerder
- releasecoördinator testwerkzaamheden en implementatie voor verschillende afdelingen waarbij elke zes weken nieuwe of verbeterde systeemwijzigingen worden doorgevoerd
- (deel)projectleider testen en implementatie voor diverse projecten oa jaarovergang, basis, farmacie, hulpmiddelen, ziekenhuizen, mondzorg, zorggids en AWBZ, BiSL.
- ondersteuning teamleider, procesmanager en business specialist bij het verbeteren, implementeren en documenteren van processen
- beoordelen, analyseren, oplossen en implementeren van alle systeemmeldingen
- verhuiscoördinator; verantwoordelijk voor verhuizingen afdelingen en divisies zowel intern als naar andere locaties
- implementeren van Lean methodiek bij afdeling Declaratie Verwerking (opzetten, uitvoeren en rapporteren van audits wat heeft geleid tot verbeteringen in capaciteit en kwaliteit)
- initiator, organisator van het implementeren van Lean methodiek binnen eigen team en Divisie waardoor meer inzicht in werkzaamheden, capaciteit en kwaliteit is gekomen
- inwerken en coachen medewerkers op efficiency in afhandeling werkzaamheden waardoor activiteiten tijdig werden afgehandeld
-verwerking van betalingen aan zorgverleners en verzekerden
- vervangend teamleider/coördinator team Declaratieverwerking Agis 2012 (periode aug 2013 – sep 2013)
2003 - 2011 Medewerker Kwaliteit
- releasecoördinator testwerkzaamheden en implementatie voor verschillende afdelingen waarbij elke zes weken nieuwe of verbeterde systeemwijzigingen worden doorgevoerd
- (deel)projectleider testen en implementatie voor diverse projecten farmacie, huisartsen en systeemmigraties
- ondersteunt het management bij het verbeteren, implementeren en documenteren van processen
- het uitvoeren kwaliteitscontroles administratieve processen
- het opstellen en onderhouden van administratieve werkinstructies
- het implementeren van wet- en regelgeving vanuit overheid (oa basisverzekering) in de bedrijfsprocessen
contactpersoon voor externe partijen voor administratie en beleidszaken
- deelname externe werkgroepen Vektis, Zorgverzekeraars Nederland voor invoering landelijk beleid en vereenvoudiging/verbeteren administratieve processen
- coördinatie en bewaking terugvorderen onterechte betalingen bij zorgverleners
- adviseur hulpmiddelen (ad interim) okt 2009 - april 2010
- teamleider paramedie (ad interim) jan 2004 - juli 2004
2001 - 2003 Teamleider afdeling declaratieverwerking .
- verantwoordelijk voor planning en organisatie werkzaamheden van 20 medewerkers
- verbeteren administratieve processen met beleidsmedewerkers en externe partijen.
1999 - 2001 Assistant to the manager afdeling declaratieverwerking
-contactpersoon voor interne en externe partijen voor administratieve processen en beleidszaken
1997 - 1998 Administratief medewerker afdeling Declaratieverwerking
-afhandeling declaraties huisartsen, farmacie, hulpmiddelen en ziekenhuizen
1996 De Groot Assurantiën te Apeldoorn
Administratief/commercieel medewerker binnendienst
- administratief afhandelen auto- en letselschades
1993 - 1996 Anoz/Agis Zorgverzekeringen te Apeldoorn
Administratief medewerker afdeling Declaratieverwerking
- afhandeling declaraties huisartsen, farmacie, hulpmiddelen en ziekenhuizen
Opleidingen
Opleidingen
2014 Grafische Vormgeving/DTP, Laurius, Apeldoorn
2012 Business Information Services Library (BiSL), APMG-Benelux BV, Amersfoort
2010 Prince 2 (foundation), Amersfoort
2007 - 2008 HBO Kwaliteit en Procesmanagement, NCOI opleidingsgroep, Amersfoort/Apeldoorn
1989 - 1994 MEAO Apeldoorn Administratief/Commercieel
1985 - 1989 LEAO Apeldoorn Administratief/Kantoorpraktijk
Trainingen
2011 LEAN Continu Verbeteren (1* examen medewerker), Amersfoort
2011 Testcoördinatie in de praktijk, Amersfoort
2009 Mastering Your Excellence, Hilversum
2001 Training Communicatieve Technieken, Delta Media, Apeldoorn
Training Leiderschap & Emotionele intelligentie, Delta Media, Apeldoorn
Training Presentatie Technieken, Delta Media, Apeldoorn
Training Transactionele Analyse & Kernkwaliteiten, Delta Media, Apeldoorn
Training Waarneming & Feedback, Delta Media, Apeldoorn
Training Schriftelijk rapporteren, Delta Media, Apeldoorn
Training Klachtbehandeling & conflicthantering, Delta Media, Apeldoorn
Training Besluitvorming, Delta Media, Apeldoorn
1996 Cursus Wegwijs in Schade, Anoz Intern, Apeldoorn
1993 Cursus Wegwijs met Verzekerden, Anoz Intern, Apeldoorn