Personalia
- Leeftijd
- 68 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Als ruim ervaren Financieel Medewerker(tevens eindverantwoordelijk) ben ik op zoek naar een pittige financiële functie. Mijn kracht zit in het duidelijk, overzichtelijk en leesbaar maken van de cijfers.
Het financiële vak boeit mij om dat ik graag zorg dat de gegevens juist en overzichtelijk zijn en voor een ieder leesbaar. Dit inspireert mij om steeds beter te worden in mijn vak en dus om de organisatie een nog steviger en inzichtelijk financieel fundament te bieden. Op de werkplek merkt u dat ik uiterst geconcentreerd te werk ga, en daarnaast mijn collega`s graag help als daar behoefte aan is.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2005-april 2014 Administrateur, Dutch Steigers, Amsterdam
Samen met door mij aangestuurde medewerkers het voeren van de algehele financiële administratie
- Debiteurenbeheer, o.a. incasso.
- Bijhouden en controleren van de projectadministratie
- Zorgen dat de dossiers van de onderaannemers compleet en up-to-date zijn.
Mijn uitvoerende taken:
- Activa
- Diverse rapportages
- Liquiditeitsbegroting
- Opstellen jaarrekening en contact hierover met de accountant
- Aangifteomzet en loonbelasting, CBS
- Verrichten van de betalingen
- Contact met bank, accountant belastingdienst, verzekeringmaatschappij.
- Aanleveren van de personeelsgegevens aan het scab en de verwerking hiervan
Extra / resultaten
Alle spreadsheets heb ik persoonlijk op gesteld zodat het gemakkelijk voor de directie te lezen was. Daarnaast heb ik een projectadministratie opgezet, waardoor het resultaat duidelijker werd.
2002-2005 Administrateur, Aannemingsbedrijf Poell en van der Putten, Cruquius.
Samen met een door mij aangestuurde medewerkster het voeren van de algehele financiële administratie
Debiteurenbeheer, incasso
- Persoonlijk zorgde ik voor de diverse rapportages,
Belastingaangiftes en CBS werkzaamheden
1997-2002 Finance Manager, Aircraft Fuel Supply, Schiphol-Rijk
Ik was verantwoordelijk voor financiële administratie van de kerosineopslag op Schiphol. O.a.:
- Contact met bank, accountant, verzekeringen
- Aangifte belasting, CBS
- Een nieuwe administratie opgezet voor een tweede BV waarvoor ik ook de gehele administratie verzorgde.
- De projectadministratie verzorgd voor de projectleider die het tankdiensten- gebouw begeleid heeft.
1990-1997 Assistent Accountant, Accountantskantoor Kennemerwaerd, Heemskerk.
Als Assistent Accountant was ik verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekeningen en de controle hier op.
1986-1990 Administratief medewerker, Univé Noord-Holland-Noord.
(inclusief incasso & schadeafhandeling)
Hier ben ik begonnen als data typiste.
Vervolgens aan de slag als controleur van declaraties.
Vervolgens uitvoering premie incasso, het uitbetalen van de schades en het verwerken van de overige financiële gegevens.
Opleidingen
1988-1992 SPD 1 & 2
1987-1988 MBA (Moderne Bedrijfsadministratie)
1986-1987 PD (Praktijkdiploma Boekhouden)
1971-1973 Middenstandsdiploma
1968-1971 V.M.B.O.