Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ingrid de Ruiter-Davids Blumink

Ingrid de Ruiter-Davids Blumink

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Spaans
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Spaans
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE

Personalia

***********************

Opleidingen:

• MS Office (diploma’s 1998 & 2012)
• AFAS – debiteurensysteembeheer
• AMADEUS – (inter)nationaal reserveringsprogramma reis- en vliegbranche
• HBO Spaans, Spaanse school Cervantes (2010)

• Designing & Mood Boards (2005)
• Medisch secretaresse & medische terminologie (diploma 1977)
• MEAO Secretarieel (diploma 1977)
• HAVO (diploma 1974)

Werkervaring:
2 april 2013 tot heden
Verbeek Hatchery Holland – Directie-assistent/Management Assistant
Internationaal handels- en productiebedrijf van broedeieren, kuikens en jonge leghennen aan legpluimveehouders in Europa e.v.
Verantwoordelijk voor de opzet en het voeren van het internationaal office management van de Directie; het voorbereiden van internationale tenderdocumenten; notuleren van complexe (o.a. Raad van Commissarissen)vergaderingen in Nederlands en Engels; opvolgen van actiepunten voortvloeiend uit de diverse vergaderingen; voorbereiden en notuleren van Management Team-, Operations- en Verkoopvergaderingen; corrigeren en redigeren van brieven, memorandums en e-mails in het Nederlands, Engels, Duits en Spaans; opzetten van nieuw functionerings- en beoordelingssysteem voor de afdeling HRM; AFAS debiteurenbeheer.
3 mei 2011 tot april 2013
Koninklijke Nederlandse Munt – Directiesecretaresse/PA Muntmeester, CEO. Commercieel handels- en productiebedrijf van nationaal en internationaal muntgeld.
Complex agendabeheer Algemeen Directeur en Muntmeester; het voorbereiden en notuleren van Directie-, OR- en MT-vergaderingen; het voorbereiden en organiseren vergaderingen Raad van Commissarissen; het voorbereiden internationale en Europese vergaderingen te Brussel; het dagelijks bijhouden van de (internationale) mailbox; het archiveren (digitaal, hard copy); het zelfstandig behandelen van e-mails en (internationale)correspondentie van de Directie; het voorbereiden van afspraken en de ontvangst van bezoekers en internationale relaties en bankrelaties; de totale organisatie van buitenlandse reizen; de voorbereiding van internationale tenderdocumenten; het doen van vertalingen vanuit de Nederlandse taal naar het Engels, het Duits en het Spaans; het mede organiseren van eerste muntslagen; het onderhouden van contacten en beantwoorden van vragen van het kabinet van het Koninklijk Huis en van het Ministerie van Financiën; de eerste opvang van persvragen; ondersteuning bedrijfsjurist en CFO.
december 2008 – maart 2011
SOS Médicos 24horas - zelfstandig ondernemer
Internationale medische organisatie die prompte 24/7 huisartsenservice verleent aan overwinteraars en pensionados in Zuid Spanje.

Opzet medisch commerciële praktijk; het contracteren van medisch en administratief personeel; inkoop van medische artikelen; de financiële administratie en de patiëntenadministratie; kwaliteitscontrole; de opzet van het marketingbeleid; het wekelijks schrijven van medische bulletins in Engelse taal voor de internationale klanten kring; de opzet en het uitvoeren van klantgerichte beurzen; bezoeken van potentiële klanten; het adviseren van de medische staf; personeelszaken en cliënt services.
Ook: het gezicht van het bedrijf, eigenaar. Bedrijf verkocht in 2011.

1994 – december 2008
Derbri INTERNATIONAL - Directiesecretaresse CEO/PA.
Commerciële organisatie op het gebied van in- en verkoop van meubelstoffen, wereldwijd.
Complex agendabeheer; opzet secretariaat Directie; voorbereiding buiten- en binnenlandse bezoeken; notuleren directievergaderingen; opzet van rappels en actielijsten; voeren van correspondentie in het Nederlands, het Engels en het Duits; het uitwerken van dictaten, brieven en memo’s; digitaal archiveren; organiseren en notuleren van Jaarvergaderingen in binnen- en buitenland (Hong Kong); boeken van buitenlandse (vlieg)reizen en hotels d.m.v. internationaal boekingssysteem; verantwoordelijk voor totale kwaliteitscontrole op gevoerde meubelstoffen; opstellen van trendvoorspellingen naar aanleiding van beursbezoeken in binnen- en buitenland; adviseren Directie over het inkoopbeleid; onderhouden contacten TNO inzake kwaliteitscontroles.
Ook: ontwerpen van moodboards voor fabrikanten van meubels in het binnen- en buitenland; schrijven van websiteteksten, werken met SharePoint; clientservices.
1983 – medio 1987
Wilma Vastgoed en Wilma Bouw Utrecht – Directiesecretaresse CEO.
Grote commerciële organisatie op het gebied van bouw en vastgoed.
Werkzaamheden bij Wilma Bouw:
complexe secretariële functie tussen Nederland en Maleisië op Board Level niveau in verband met nieuwbouw ziekenhuis en operatiekamers in Kuala Lumpur met Wilma- ingenieurs ter plaatse in Maleisië. Voorbereiding documenten nationale- en internationale aanbestedingen.
Verantwoordelijk bij Wilma Vastgoed/BPC voor:
agendabeheer directieleden; het boeken van reizen en hotels; dagelijks onderhouden van contacten met ingenieurs; het voeren van het directiesecretariaat in Nederland; leidinggeven aan twee afdelingssecretaresses; de uitvoering en controle van alle in- en uitgaande correspondentie; archiefwerkzaamheden.
Vanaf 1985 bij Wilma Koopwoning verantwoordelijk voor kwaliteitscontrole en nazorg na oplevering nieuwbouwprojecten in Badhoevedorp, Wageningen en Harderwijk; opzet commerciëel kwaliteitsonderzoek nieuwbouwprojecten.

Werkervaring 1977 - 1983
Directiesecretaresse Directeur Dienst Volkshuisvesting Utrecht (+ 685 werknemers);
Bestuurssecretaresse Nederlandse Vereniging van Ziekenhuisdirecteuren (+ 2000 leden);
Secretaresse Directeur Juridische Zaken Nationale Ziekenhuisraad (+ 250 werknemers)
Overige:
• In bezit van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag)
• HBO werk- en denkniveau; board level
• Vloeiend in woord en geschrift in het Nederlands, Engels, Duits en Spaans.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Opleidingen

Spaans, Engels, Duits, Microsoft Office Word en Excel, Outlook, volledig secretariëel onderlegd.

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Dolder 25km
Talentcard®