Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Teuny Bakker

Teuny Bakker

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Vanuit de persoonlijke overtuiging om mensen te kunnen verzorgen en écht iets voor hen te betekenen startte ik in 1985 mijn loopbaan binnen zorg en welzijn. Met inmiddels ruim 29 jaar werkervaring, zowel op uitvoerend- als leidinggevend niveau, loopt het onderhouden van contacten, het opzetten van samenwerkingsverbanden en de ontwikkeling en implementatie van beleid als een rode draad door mijn curriculum vitae.

Als beleidsmedewerker ben ik gedreven en betrokken en zorg met mijn uitgebreide netwerk voor een vergroting van de slagkracht van een organisatie. Ik zie mijzelf als een bruggenbouwer tussen gemeenten, instellingen en overige aanbieders. Interne strubbelingen pak ik op transparante wijze bij de wortel aan.
Loyale teamspeler en inspirerende motivator.

09/2013 – heden Het Uitzendbureau.nl in de Botlek / Voorne Putte
Functie: vestigingsmanager op zelfstandige basis gespecialiseerd
in de richtingen industrie, technologie, zorg en welzijn


05/2013 – heden WoonWelZorg in Hellevoetsluis
Onder het motto "slagvaardig in zorg", geeft WoonWelZorg in nauwe samenwerking met onder andere IOB, invulling aan de veranderingen in de AWBZ

Functie: consultant wonen, welzijn en zorg



Werkzaamheden:
• het revitaliseren van zorglocaties en herontwikkeling naar vastgoed;
• het faciliteren van contacten tussen zorgverzekeraar, zorgaanbieder en cliënt;
• het ontwikkelen van woonzorgconcepten op het gebied van tijdelijke opnames;
• het creëren van een woonomgeving waar bewoners een veilig gevoel ondervinden en waar zij de zorg ontvangen die zij nodig hebben.
• Het leggen, en onderhouden van contacten met, gemeentes, zorgaanbieders en zorgverzekeraars

Werken in uitvoering;
• zorghotel Ridderkerk, 20 plaatsen revalidatiezorg, in combinatie met gemeente Ridderkerk, de Riederborgh Ridderkerk en ziekenhuizen uit de regio,
• 6 plaatsen palliatieve zorg Ridderkerk, in samenwerking met de gemeente Ridderkerk,
• Kleinschalig wonen project 24 plaatsen WMO in samenwerking met de gemeente Schiedam,
• Kleinschalig wonen project 24 plaatsen VPT in samenwerking met de gemeente Ridderkerk en de Riederborgh,
• Zorghotel Capelle aan den IJssel, 16 plaatsen revalidatie in samenwerking met de gemeente Capelle aan den IJsssel

05/2006 – 04/2013 G.W. Geeve Beheer BV in Oostvoorne
Functie: directeur beleid
Werkzaamheden:
• het zelfstandig aanbesteden, coördineren en aansturen van bouwprojecten zoals Zorghotel het Spui in de gemeente Albrandswaard;
• het proactief volgen en analyseren van ontwikkelingen in de zorg op lange en middellange termijn en de gevolgen daarvan en de advisering hieromtrent;
• nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementering van het beleid;
• het beschrijven van de visie, missie en strategisch beleidsplan;
• het signaleren en analyseren van knelpunten in het bestaande beleid en daar waar nodig advies uitbrengen over beleidsalternatieven;
• verantwoordelijk voor het maken van afspraken met zorgaanbieders in de regio;
• het initiëren van gesprekken en het opzetten van samenwerkingsverbanden;
• het voeren van sollicitatie- en functioneringsgesprekken, aanspreekpunt en vraagbaak voor de medewerkers en salarisverwerking.

02/1996 – 05/2006 Stichting Humanitas in Rotterdam
Functie: locatiemanager Hoogvliet, officemanager

1988 – 1996 Diverse zorginstellingen in Rotterdam
Functie: gediplomeerd bejaardenverzorgster
Instelling: stichting Humanitas
Centraal Tehuis voor Israëlieten

1985 – 1988 Craeyenburg in Nootdorp
Functie: leerling z-verpleegkundige

Aanvullende opleidingen en cursussen

1997 ISBW in Den Haag
Richting: officemanager
Getuigschrift behaald

2014 Examenbureau Nederland
Richting: VCU - VOL

Aanvullende informatie

Talenkennis Engels – goed in woord en geschrift
Duits – goed in woord en geschrift

Computervaardigheden Office pakket, ENK planning en boekhouding,
Snelstart, Windows 7 en 8

Interesses Duiken, skiën, wandelen met mijn honden

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • kwaliteitscoördinator
  • kwaliteitsfunctionaris
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Directie
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Consultant in wonen, welzijn en zorg. De transitie van AWBZ naar WMO, beleidskeuzes en ontwikkelen van kleinschalig woonconcepten

Directeur G.W. Geeve Beheer BV, belast financiën, personeelszaken, offreren, controleren en aansturen van werkteams

Locatiemanager Humanitas Hoogvliet, het opzetten van een intra en extramurale locatie voor zorgclienten. gestart met 0 cliënten in zorg in 2000. In 2006 een zorgcapaciteit van 105 cliënten.

Officemanager Stichting Humanitas Zuid

Directiesecretaresse

Opleidingen

VO-Management Organisatie en Beleid
Management voor middenkader zorg
Officemanager
Beleidsmedewerker
VCA VOL
VCU VOL

Meer over mij

Werkgebied

  • Hellevoetsluis 50km
Talentcard®