Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Patty van de Bor

Patty van de Bor

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Senior management
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2013-maart 2014 Vestigingsmanager sales, hoofd verkoop binnendienst Eurogifts
Gespecialiseerd in relatiegeschenken en promotie-artikelen
-manager Nederland verkoopkantoor (4 medewerkers)
-Sales new business, binnen en buitendienst
-onderhoud klanten, advies,
-sales online en offline
-Bezoeken van nieuwe klanten en relaties onderhouden met bestaande klanten.
-Uitwerken van offerte aanvragen en orders.
–Het opzetten van reclame campagnes met de marketing afdeling.
-Het bedenken van verbeteringen/vernieuwingen interne verkoop procedures.
-Verdelen/coördineren van de werkzaamheden binnen het verkoopteam.
-Het motiveren en het bevorderen van initiatieven bij de medewerkers verkoopafdeling.
-Adviseren van klanten / prospects in showroom en op beurzen.
-Overige werkzaamheden

2008-2013 Commercieel Ronald Dissevelt Fotoprodukties
Gespecialiseerd in schoolfotografie
Opdracht: hoofdzakelijk new business genereren en veranderen methodiek kantoor.
- Acquisitie
- Verkoopmanager, new business, binnen en buitendienst
- Onderhoud klanten
– Inkoop
– Organisatie m.b.t. Opdrachten
– Planning
– Organisatie m.b.t. Afhandeling
– Ontwikkeling nieuw programma m.b.t. Bestellingen, efficiency
– Totale organisatie kantoor
1985-2007 General Manager bij MOBO Promotions en JdR Promotions
Beider bedrijven houden gespecialiseerd in Field Marketing, waarbij het uitzenden voor promotionele activiteiten hoofdactiviteit is. Per maand worden gemiddeld 300 medewerkers ingezet voor verschillende werkzaamheden op verschillende projecten (plaatsen en tijden).
oproepkracht van 1985 tot 1986:
diverse hostessactiviteiten, zoals gastvrouw op beurzen, congressen, teamleider horeca-activiteiten, sales-lady, etc.
Intern van 1986 tot 2007:
HRM/PA van de directeur/Officemanager en sales
- Aansturen en motiveren, leidinggevend medewerkers intern(14) en extern(300)
- Geven van instructies m.b.t. opdrachten
- Beoordelingsgesprekken medewerkers intern
- organisatorische veranderingen aanbrengen en doorvoeren
- doelstellingen vormgeven en realiseren
- leidinggevend aan alle medewerkers op kantoor(14) en in het veld(300)
- Alle werkzaamheden afdeling P&O - zaken m.b.t. uitvoeringsinstellingen
- ziekmeldingen en administratieve afhandeling
- veranderingen op gebied van wetgeving doorvoeren
- Oplossen alle voorkomende calamiteiten
- Totale verantwoording debiteuren
- Alle bankzaken
ontwikkelen van nieuwe werksystemen waarbij efficiency voorop staat
human resource



Sales, grote en complexe accounts

Sales: werving en selectie van zowel kortlopende als langlopende projecten in verschillende sectoren.
Opzetten van complexe salesplannen m.b.t. beurzen, evenementen, acties en langlopende uitlopende opdrachten.
o.a.:
Opzetten van een landelijk verkoopteam(80 medewerkers) voor een felicitatiedienst(Felicitas) vanwaar de hele organisatie, team salesmedewerkers, telefonische helpdesk, rapportage, distribtie etc. door ons verzorgd werd.
Opzetten van een regionaal samplingteam(60 medewerkers) voor Metro.
Voor diverse sectoren: beveiliging, receptiebemanning, telefonisten, salesforce, marketing, beursbemanning etc.(o.a. Jaarbeurs, Hallmark, Warsteiner, Inventum, Atrium, diverse banken, Zespri, Lever Faberge, Dior, Parker, MSD, Volvo, Mercedes, The Phonehouse etc.).


- Acquisitie, actief new business genereren via diverse kanalen.
- Verkoop, Uitgebreide offertes(creatieve) maken. Actieve salesbezoeken.
– Onderhoud klanten, aftersales en onderhoud klanten m.b.t. nieuwe opdrachten.

Overige werkzaamheden:
– Inkoop
- Totale organisatie planning m.b.t. van hostesses op diverse opdrachten
- Diverse organisatorische werkzaamheden m.b.t. opdrachten
- Logistieke planning m.b.t. materialen voor diverse acties
- Totale verantwoording voor de salarisadministratie, d.w.z. declaraties innemen, - - Checken en verwerken, salarisverwerking en uitbetaling voor zowel interne medewerkers als oproepkrachten en flexwerkers
- alle juridische aangelegenheden
- Verzorgen contracten medewerkers zowel intern als voor de oproepkrachten en de flexwerkers
- Updaten van database bestanden
- Vergroten van bestand oproepmedewerkers / werving en selectie
- Interne en externe sollicitanten ontvangen en beoordelen
- PA van de directeur


1985-1986 Krijco Amusement
Marketing: onderzoek t.b.v. opening nieuwe locatie en promotieteams op de beurzen
Aansturen van medewerkers en beheer kas

1984-1985 Project Tenniscomplex ALTA
Opzetten organisatorisch en logistiek voor totaal nieuw tenniscomplex
Volledig opzetten van interieur clubhuis inclusief keuken, bar etc.
Verantwoordelijk voor het hele Horecagedeelte
Verantwoording voor tennispark:

1983-1987 De Petomaan, De Hof
Bedrijfsleider (6 medewerkers)
Loonadministratie
Inkoop volledige catering
Organisatie diverse activiteiten op horecagebied

1982-1984 Broodje Rubo
Bedrijfsleider (4 medewerkers)
Inkoop cafetaria
Loonadministratie
Verkoop en bediening
Interne organisatie

1981-1982 Primavorm
Interne verkoop
Verkoop buitendienst
Orderverwerking
Debiteuren- en crediteuren administratie
Acquisitie
Planning logistiek



1979-1981 Pribor Confectiebedrijven
Verantwoordelijk voor de interne verkoop
Orderverwerking
Inkoop confectie in Amerika, Brazilië en Spanje
Loon administratie 250 medewerkers
Calculatie van de eigen productie
Planning m.b.t. de productie

1975-1979 St. Jans Ziekenhuis
Opleiding verpleegkundige-A, werkervaring op alle afdelinge

Opleidingen

Havo: Nederlands, Frans, Duits, Engels, Wiskunde, Natuurkunde
Verpleegkundige-A
Cafébedrijf / horeca diploma
Diverse verkooptrainingen
Diverse management trainingen
Diverse congressen bijgewoond op het gebied van wetgeving en flexibele arbeidscontracten en ZZP-ers

Meer over mij

Werkgebied

  • Amersfoort 50km
Talentcard®