Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ellen Hoekstra-De Rond

Ellen Hoekstra-De Rond

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Hobby’s
Ik houd van wandelen, fietsen, zwemmen en lezen. Mijn favoriete sport is aquarobics en dit doe ik 1

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Supergemotiveerd, stressbestendig, vrolijk, nauwkeurig, zelfstandig en collegiaal, oplossingsgericht, klantvriendelijk en servicegericht. Ik ben een loyale persoon die graag de handen uit de mouwen steekt om alle secretariële en administratieve handelingen in goede banen te leiden.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

BeWerkervaring

Tamminga Groep (19 mei 2014-16 juli 2014)
Hier was ik werkzaam als stagiaire in de functie van balie- en secretariaatsmedewerkster. De werkzaamheden hier bestaan onder andere uit:


- Beantwoording telefoon (telefooncentrale: Business Connect)
- Inplannen afspraken in agenda’s van de fysiotherapeuten, deze verzetten of annulering vermelden
(programma Intramed.) Deze berichten tevens per email doorgeven aan betreffende fysiotherapeut
- Het beantwoorden van vragen aan de balie en het correct doorverwijzen naar juiste afdeling
- Het scannen en controleren van verwijsbrieven voor het digitale medisch dossier en archiveren in digitaal dossier
- Het in laten vullen van patiëntverklaringen en deze archiveren in de betreffende map
- Het afrekenen van materialen, zoals voetzooltjes en verbanden, via pinapparaat.

Referentie: op aanvraag

BDO Accountants & Belastingadviseurs BV (1997-2013)
Bij BDO Accountants & Belastingadviseurs BV was ik werkzaam als afdelingssecretaresse.
Mijn taken bestonden uit de volgende secretariële werkzaamheden:

- Behandeling inkomende post
- Agendabeheer
- Correspondentie/uitgaande post
- Emailverkeer
- verzorgen mailings
- Beantwoording telefoon
- Archiveren en registratie, opvragen/retourneren dossiers uit extern archief
- Powerpointpresentaties
- Bijhouden vakantieoverzichten
- (incidenteel) notuleren werkoverleg

Tevens was ik medeverantwoordelijk voor de uitstelregeling en de daaraan gekoppelde werkzaamheden:

- Het aanvragen van uitstel en bijhouden voortgangslijsten
- Termijnbewaking voor indienen bezwaarschriften en aangiften
- Verspreiding van de elektronische aanslagen onder de adviseurs
- Nabellen van cliënten i.v.m. retourneren aangiften
- Mutaties doorvoeren in het programma Afas

Daarnaast assisteerde ik geregeld bij seminars en workshops en regelde hiervoor de voorbereidingen.

Receptiewerkzaamheden
Eén of twee dagen in de week was ik werkzaam als receptioniste / telefoniste. Ik ontving hier gasten en bediende de telefooncentrale. Ook het inplannen, klaarzetten en afruimen van vergaderzalen behoorden tot mijn taken. Bij vakanties van collega-receptionistes viel ik drie dagen per week in.

Referentie: op aanvraag

Ericsson Business Mobile Networks BV (1992-1996)
Hier was ik in dienst als telefoniste / receptioniste en facilitair medewerker. Mijn werkzaamheden hier bestonden uit:

- Verspreiden post
- Ontvangst bezoek
- Klaarzetten vergaderzalen
- Bedienen telefooncentrale
- Bestellen kantoorartikelen, opruimen en aanvullen

1989 t/m 1992
Via diverse uitzendbureaus heb ik verscheidene banen gehad. Dit varieerde van het verzorgen van mailings bij diverse bedrijven, tot het verrichten van werkzaamheden als data typiste en telefoniste / receptioniste.

Opleidingen

Opleidingen

- Avond opleiding Scheidegger MBO Medisch secretaresse, november 2013 – april 2014
Diploma: ja
Studieprogramma deel I: Medisch secretaresse:
Afgerond 8 februari 2014, examencijfer: 8,8

Modules: organisatie spreekuur, patiëntendossiers, omgaan met zieke mensen, lichamelijke en
geestelijke klachten, conflicten en agressiehantering, medische terminologie, algemene anatomie,
pathologie en fysiologie, geneesmiddelenleer.

Studieprogramma deel II: Medische administratie en kantoorpraktijk:
Afgerond 21 april 2014, examencijfer: 8,5

Modules: structuur en organisatie van de gezondheidszorg, medisch-administratieve handelingen,
systemen raadplegen, de kantoorpraktijk, effectieve werkorganisatie, agendabeheer, plannen en
organiseren, ingaande en uitgaande post, archiveren, dossiers en ICD-codering, informatie en
informatievoorziening, vastleggen en rapporteren, privacy en ethische aspecten.

- Opleiding directie-secretaresse via Leerlingwezen op de Streekschool Leiden (1996-1997)
Diploma: ja

Modules: Postbehandeling, archiveren, bedrijfsoriëntatie, correspondentie Nederlands en Engels,
gegevensverwerking, MS Dos, Word Perfect 5.1, Lotus 123, DBase, vergaderen en marketing.

- Secretaresse opleiding Scheidegger (1990-1991)
Diploma: ja

- HAVO (1983-1989)
Diploma: ja

Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Aardrijkskunde, Handelswetenschappen en Economie

Cursussen
- Bedrijfscorrespondentie Nederlands, afronden april 2015

- Cursus Excel 2010 Basis en Vervolg door Compu’Train (2 dagen in 2012)

- Cursus reanimatie/ AED 2010, 2011 en 2012

- Cursus Werken in een secretaressepool gehouden door Secretary Plus Trainingen & Workshops
(1 dag in 2000)

- Cursus BHV via Ericsson Business Mobile Networks BV (1994 t/m 1996) en cursus Word for Windows

- Telefoontraining voor telefoniste/receptioniste bij NIVE (1 dag in 1993)

- Cursus Word Perfect 4.2 (1990)

Meer over mij

Werkgebied

  • Woubrugge 50km
Talentcard®