
Personalia
- Leeftijd
- 57 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Hobbies: Koken, lezen, mode, tuinieren en film kijken.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2012-2013 SW&M Fashion BV
Branch: Detailhandel (Sandwich damesmode)
Functie: Shopmanager
Werkzaamheden: Verkoop van dameskleding, leiding geven
aan drie medewerkers, administratie, aanspreekpunt van het management, visual
merchandising (inhangen nieuwe collectie, inrichten van de etalage, verzorgen van het
uiterlijk van de winkel), en de algehele verzorging van de winkel.
Voltijd/deeltijd: 38 uur
Adres: Lage Heurnseweg 1
Postcode: 7095 AA
Telefoon: 0683605250
Referenties: Madelein Beije
2008-2010 Transcor B.V.
Branche: Internationale Handel
Functie: Office Manager
Werkzaamheden: Voeren van de crediteuren administratie, hierbij had ik contact met de crediteuren zorgde ervoor dat de goede betalingen op de correcte data betaald werden, zorgde ik voor de verdere afhandeling, checkte ik de betalingen op de bankrekeningen, hierbij had ik geregeld contact met de accountant. Verschepingen van medische supplies, dit was vanaf de bestelling van onze klant in Iran tot het afleveren van de goederen vanuit Frankrijk naar Iran. Ik verzorgde het plaatsten van de order bij de fabrikant, regelde de vrachtvervoerder, verzorgde de benodigde documenten, dit luisterde heel nauw, alles moest kloppen, dus het maken van de pakbonnen, invoices, vrachtpapieren, legalisatie van de documenten, en alle bijkomende documenten, hierbij moest ik ook zorgdragen voor de betalingen.
Maken van pro forma invoices in verband met vleesverschepingen. Boeken van reizen met bijbehorende visa. Registratie van die reizen met betrekking tot uitgaven, hier overzichten van maken. Personeelsadministratie, verzorgen van de correspondentie, contacten met leveranciers, leasewagenpark beheer, kilometer registratie, postverwerking, ontvangen van gasten en relaties, archivering (opzetten/heropzetten van het archief), facilitaire zaken (zoals internet aansluitingen, kantoormeubilair, het kantoor zelf), telefoonbeantwoording, allerhande administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van allerlei lijsten,het maken van spreadsheets, het invoeren van gegevens in Excel bestanden, beheer van kantoorsupplies en de contante kas. Veel van de telefonische en email contacten vonden plaats in het engels
Voltijd/deeltijd: 32 uur
Adres: Engelandlaan 140
Postcode: 2711 DW Zoetermeer
Telefoon: 0795939126
Referenties: G.W. Brand
2008 CITC groep
Branche: ICT
Functie: Office Manager
Werkzaamheden: Opzetten en bijhouden van het archief, personeelsadministratie (leaseauto’s, verlofregistratie, ziekmeldingen e.d.), urenadministratie, bijhouden en bijwerken van de planning van de consultants, agendabeheer, onderhoud/inrichting kantoor, postverwerking, contractbeheer, onderhouden van contacten met klanten en partners, assisteren van de accountmanager, telefoonbeantwoording, notuleren bij vergaderingen, maken van verslagen.
Voltijd/deeltijd: 32 uur
Adres: Rokkeveenseweg 49
Postcode: 2712 PJ
2007-2008 Jacobse Hulsebosch & Doorduyn Notarissen Zoetermeer
Branche: Notarieel
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: Postbehandeling, aanleggen van dossiers, aanmaken van aktes, passeer klaar maken van aktes, correspondentie, het verwerken van gegevens in Excel, bewaken van de agenda, maken van afspraken, archivering van dossiers en nog verschillende andere werkzaamheden. Daarnaast draaide ik soms baliedienst, alwaar ik fungeerde als telefoniste/receptioniste.
Voltijd/deeltijd: 32 uur
Adres: Ierlandlaan 5
Postcode: 2713 HG Zoetermeer
Telefoon: 0793539111
Referenties: Notaris mr. O. de Groot
2001-2007 Ibelle BV Gouda
Branche: Detailhandel / Franchise
Functie: Verkoopmedewerkster
Werkzaamheden: Verkoop van kinderkleding van het merk Mexx, opmaken van de kas en bijkomende werkzaamheden.
Voltijd/deeltijd: 16 uur
Bedrijf bestaat niet meer.
1997-1998 Verseveld Totaalkantoor Zoetermeer
Branche: Detailhandel
Functie: Telefoniste/receptioniste
Werkzaamheden:Ontvangen klanten, telefoonbeantwoording, afspraken maken, contacten met leveranciers, postbehandeling en administratieve handelingen.
Voltijd/deeltijd: 16 uur
Adres: Het bedrijf bestaat niet meer.
1995-1996 Meldpunt Ongebruikelijke Transacties KLPD Zoetermeer
Branche: Overheid
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden: Administratie, public relations, begroting/budget, secretariële werkzaamheden, notuleren, verslaglegging, boeken van ruimtes voor vergaderingen e.d..
Voltijd/deeltijd: 38 uur
1995 Meldpunt Ongebruikelijke Transacties KLPD Zoetermeer
Branche: Overheid
Functie: Administratief Medewerker
Werkzaamheden: Data entry werk, invoeren van gegevens in het systeem.
Voltijd/deeltijd: 38 uur
1993-1994 Centrale Recherche Informatiedienst KLPD Zoetermeer
Branche: Overheid / Afdeling Dactyloscopie
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden: Invoeren van gegevens in het systeem, ondersteunen van asielcoordinator, het voeren van de administratie, het versturen van uitslagen en rapporten.
Voltijd/deeltijd: 38 uur
Opleidingen
Haagse Hogeschool Personeel en Arbeid te Den Haag
MDGO Sociale Arbeid te Zoetermeer
MAVO te Zoetermeer
Meer over mij
Werkgebied


