Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mark Strijker

Mark Strijker

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een zeer gemotiveerd persoon die graag werkt in een team, maar ook goed alleen kan werken.
Mijn grootste passie is problemen op te lossen en nieuwe procedures te leren.
Ik ben erg gemotiveerd, flexibel, stress bestendig, een goede team player en een uitstekende beheersing van de Engelse taal doordat ik 7 jaar in Ierland heb gewoond.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Stressbestendig
Zelfstandig
Teamplayer

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

INTRALOX LLC te Amsterdam - Customer Service Representative
november 2014 - september 2015

o Adviseren van producten en diensten aan klanten in verschillende industrieën. o Aanmaken van nieuwe offertes / bestellingen voor nieuwe en/of bestaande
transport banden via het Oracle systeem.
o Het oplossen van klant problemen met behulp van technische dienst, productie
en engineering.
o Assisteren in account maintenance in Oracle en CRM.
o Nauw contact met accountmanager via telefoon en email voor aanmaken nieuwe
klanten en/of offertes.

KASBANK N.V. te Amsterdam - Fundagent
juni 2013 - augustus 2014

n juni 2013 verhuisd naar Nederland na 7,5 jaar in Ierland te hebben gewoond.
o Dagelijks contact met key accounts van KAS BANK. Schriftelijke en mondelinge communicatie in het Nederlands en Engels.
o Accepteren van nieuwe fund-orders en deze verwerken in diverse externe systemen (Fundsettle, NYSE Euronext & Vestima).
o Verantwoordelijk voor de invoering, acceptatie en controle van dagelijkse koersen voor key accounts.
o Dagelijkse reconciliatie van effecten posities.
o Maandelijkse rapporteren aantal gesettelde transacties.
o Trainen en coachen van nieuwe medewerkers.
o Verbetervoorstellen maken en implementeren om efficiency te behalen.

Citibank te Dublin, Ierland - Settlements Specialist
oktober 2010 - mei 2013

Verantwoordelijk voor de opdrachtverwerking van corporate cliënts, zodat
de aandelentransacties naar de markt correct en naar tevredenheid verlopen met behulp van diverse bank computer systemen.
o Afhandeling van inkomende en uitgaande telefoongesprekken (zowel nationaal en internationaal).
o Dagelijkse reconciliatie van effecten posities.
o Senior point of contact voor het "Queries-team" voor Nederland, België,
Frankrijk, Verenigd Koningrijk, Ierland en Oostenrijk.
o Actief verbetervoorstellen maken en deze na goedkeuring implementeren binnen
Citi Bank.

Bentley Systems te Dublin, Ierland - Inside Sales Specialist
augustus 2010 – oktober 2010

Bentley Systems heeft de functie van Inside Sales Specialist destijds als vacature uitgezet, waarop ik ben aangenomen. Door reorganisatie is de gehele afdeling ontmanteld. Om die reden heb ik de volgende werkzaamheden verricht:
o Rapportages bijhouden en genereren in Excel.
o Debiteuren beheer: afdeling Credit & Collections (nationale en internationale cliënten).
o Signaleren van aflopende abonnementen en hierover advies verstrekken aan de cliënten.
o Afdelingsadministratie bijhouden.

arvato Services te Dublin, Ierland - UAT/Process Specialist
maart 2006 - augustus 2010

Deze functie heb ik namens arvato Services uitgevoerd in het Europese hoofdkantoor van Microsoft Corporation. Dit betreft de volgende werkzaamheden:
o Het testen en signalen van verbeteringen van een centraal nieuw intern systeem.
Dit ter vervanging van verschillende organisatie-brede systemen.
o Langdurige business-trips naar onder meer Fargo, Noord-Amerika. Dit om op locatie alle markten en systemen van de opdrachtgever te testen. (financiële
markten: EMEA, Azië en Amerika).
o Nieuwe procedures schrijven en implementeren naar aanleiding van het nieuwe
financiële systeem.
o Primair aanspreekpunt voor vragen/problemen voor het nieuwe financiële
systeem.

Classic Curtains te Bray, Ierland - Finance employee
november 2005 - maart 2006

In november 2005 ben ik naar Ierland verhuisd en ik vond deze functie direct. Werkzaamheden:
o Rekeningen controleren, versturen en innen.
o Operationeel en tactisch contact met toeleveranciers.
o Bestellingen van stoffen plaatsen en benodigdheden voor de werkplaats en
showroom regelen.
o Personeels- en uren administratie van medewerkers verwerken en bijhouden.

Unamic te Haarlem - Callcenter Agent
oktober 2004 – november 2005

o Outbound bellen voor onder meer Klingel (bestellingen opnemen vanuit de Klingel catalogus), KPN (oud-klanten van KPN bellen om terug te keren) en Vodafone (aanbieden van contractverleningen met nieuwe UMTS telefoons).
o Inbound verkeer voor onder meer Campina (klantenservice), OV-Chipkaart (klantenservice tijdens de eerste dagen na introductie) en Casema (bestellingen opnemen en helpdeskfunctie).

Luba Uitzendburo te IJmuiden - Uitzendkracht
december 2002 – oktober 2004

Tijdens deze 2 jaar ben ik ingezet op verscheidende banen, waaronder:
o Keukenhulp voor- en nagerechten bij restaurant De Heeren van Velsen. o Medewerker service balie bij Albert Heijn in Spaarndam.
o Pompmedewerker bij Total tankstation in Velserbroek.
o Banqueting medewerker bij Holiday Inn IJmuiden.

Opleidingen

Scholen Gemeenschap Haarlem VMBO, 1997 - 2002 Vakrichting: Horeca
Diploma: Ja

Citi Bank: Microsoft Excel niveau 3, 2012
KASBANK: DSI Financieel Dienstverlener Banken, 2014

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen
Muziek
Films
Sporten

Werkgebied

  • Hillegom 25km
Talentcard®