Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Arjan Zeeman

Arjan Zeeman

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonlijk:
Ik ben positief ingesteld, houd van werkdruk en denk alleen aan oplossingen. Aangezien ik bij een internationaal bedrijf een support functie heb vervuld, ben ik het gewend om in het Engels te communiceren, zowel mondeling als in geschrift.

Vrije tijdsbesteding:
Met de kinderen in de weekenden mee naar hun sport waarvan ik nu 3 jaar begeleider van het honkbal team van mijn zoon om ervoor te zorgen dat zij voorzien zijn van voldoende spelers en auto’s en dat bij de thuis wedstrijden de kantine is voorzien van “vrijwilligers” om onze gasten van consumpties te voorzien.

Reden zoeken naar een nieuwe baan:
Vanwege een reorganisatie en outsourcing werkzaamheden is mijn funtie per 28-08-2014 komen te vervallen en ben op zoek naar een afwisselende baan in de ICT sector.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • programmeur internet
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring:
Tijdens de opleiding stage gelopen bij een beveiliging bedrijf voor het installeren en onderhouden van elektrische beveiliging systemen. Na de dienstplicht terecht gekomen bij Oki Printing Solutions ( Holland )b.v. waar ik van 1989 tot 29-08-2014 werkzaam ben geweest. Vanaf 1989 tot 2004 als service engineer”voor het uitvoeren van reparaties zowel binnen als buiten op het adres van de klant.
2004 tot september 2014 als product support engineer op de afdeling support en deze werkzaamheden worden hieronder uitgelicht.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden als product support engineer:
1.Product Support.
Ondersteuning geven aan klanten en dealers, telefonisch met ( indien nodig ) teamviewer als via de e-mail. Het opzetten en geven van trainingen op kantoor of op locatie op hardware en software niveau. Specifieke wensen van klanten uitwerken en documenteren om die naderhand als handleiding naar de klant te sturen. Het installeren van multifunctionele producten binnen het netwerk en software installatie op de clients.

2.Sales Support.
Samen met de verkoop het juiste product adviseren met de wensen die de klant heeft aangegeven, eventueel in samenspraak met de klant andere in de toekomst gerichte mogelijkheden doornemen wat voor hun relevant kan zijn. Opstarten en verder begeleiden van projecten en op reguliere basis rapporteren.

3.IT / Netwerkbeheer.
Het oplossen van interne IT problemen en het configureren van laptops en mobiele telefoons volgens de richtlijnen vanuit het hoofdkantoor met de daarbij behorende software.

Software kennis:
SAP- basis
Outlook- gevorderd
Lotus Notes - gevorderd
Teamviewer- gevorderd
Microsoft Windows / Office / Server- gevorderd
Apple- gevorderd op het operating systeem
CAS ( CRM packet )- basis
Remedy- gevorderd

Opleidingen

1980 – 1984 Elektrotechniek: LTS Maarten van der Vaart te Mijdrecht- diploma
1984 – 1987 Elektrotechniek: KMBO Amstelland en Meerlanden - certificaten
1992 – 1993 Elektriciteitsleer: Dirksen opleidingen- diploma
2000 – 2000 Cursus Kantoormachines en netwerken - diploma

Meer over mij

Werkgebied

  • Uithoorn 25km
Talentcard®