Personalia
- Leeftijd
- 64 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik heb geen 9 tot 5 figuur, weet van aanpakken en kan zowel zelfstandig a;s in teamverband werken.
Hier ben ik écht goed in
Zowel het verzorgen van de administratie, opstellen van rapportages en analyses en maken van begrotingen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Profielschets: Rustige, doelgerichte en contactuele persoonlijkheid, die goed kan omgaan met
veranderingen.
Ik ben gewend om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Leergierig ingesteld, wil kennis ook delen met collega’s.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2008 – juni 2014 : Insigno Group BV te Nijmegen. (Baan is komen te vervallen i.v.m. faillissement)
Functie: Administrateur + BHV'er en preventiemedewerker .
Werkzaamheden: het verzorgen van de gehele administratie van 12 BV’s in Afas.
2005 – 2008 : Het verzorgen van een viertal projecten via Robert Half/Accountemps:
juni ’07- dec ’07 : F. van Lanschot Trust te Utrecht.
Functie: Administrateur (projectgebonden opdracht via Robert Half/Accountemps)
Werkzaamheden: opstellen van jaarrekeningen van Kasgeld vennootschappen,
verzorgen van diverse administraties.
nov’06- mrt’07 : Hogeschool Utrecht te Utrecht.
Functie: Administrateur (projectgebonden opdracht via Robert Half/Accountemps)
Werkzaamheden: het verzorgen van de gehele administratie van een faculteit
binnen het Shared Service Center van de Hogeschool Utrecht.
april’06- okt’06: Albron bv te De Meern.
Functie: Administrateur (projectgebonden opdracht via Robert Half)
Werkzaamheden: het verzorgen van de gehele administratie van de Holding BV van
Albron (balansdossiers, facturering, maandrapportages, BTW aangifte, afstemmen
Rek.Couranten met andere BV’s.)
2005- april’06: Gemeente Nijmegen bij de Directie Stadbedrijven te Nijmegen.
Functie: Interim Administrateur (projectgebonden opdracht via Robert Half)
Werkzaamheden: het assisteren bij DSB in verband met het samenstellen van de
jaarrekening over 2005.
2004-2005 : Trivoor Projectsourcing te Tilburg.
Functie: Administrateur.(projectgebonden opdracht)
Werkzaamheden: het verzorgen van de gehele administratie binnen een groot
project in de bouwwereld.
1997-2003 : Arcadis Bouw en Vastgoed te Amersfoort.
Functie: Administrateur.
Werkzaamheden:
Het verzorgen van de gehele projectadministratie in SAP (vanaf het ontstaan van
het project tot en met het afsluiten van het project), het verzorgen van financieel
overleg met de projectleiders, het verzorgen van maandelijkse rapportages,
debiteurenadministratie, crediteurenadministratie
1995 - 1997 : Sazzog te Arnhem.
Functie: Interim Administrateur. (op detacheringsbasis)
Werkzaamheden:
Het verzorgen van de gehele administratie, cashmanagement, het verzorgen van
aangiften loonbelasting, BTW en vpb, het verzorgen periodieke rapportages en
overleg voeren met de directie over de uitkomsten daarvan, samenstellen
jaarrekeningen, coachen van een administratief medewerker.
1984-1997 : Diverse functie bij verschillende bedrijven:
- Provinciaal Bestuur Utrecht, te Utrecht.
- Euroconsult B.V. te Arnhem. (projectgebonden opdracht)
Talenkennis : Nederlands, Engels en Duits
Softwarekennis: SAP, Exact, Coda, FMS, Afas.
Opleidingen
2010 : Afas (certificaat)
2005 : Keten- en inlenersaansprakelijkheid
2003 : SAP 4.6c (FI-CO, PS, SD en CATS)
2002 : Persoonlijke Organisatie
1999 : SAP R 3.1 (FI-CO, PS, SD en CATS)
1993 : Loonadministratie (PDL) (diploma)
1987 : Schriftelijke communicatie
1986 : Kamerfaktsysteem bij de Kamer van Koophandel
1986 : MS-DOS besturing voor pc en PC/OIS Multiplan (certificaat)
1978-1984 : HAN te Arnhem, richting bedrijfseconomie (diploma)
1976-1978 : Havo te Nijmegen (diploma)
1972-1976 : Mavo te Nijmegen (diploma)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hobby’s : Penningmeester EHBO-vereniging, lezen.
Tevens actief als EHBO-er en gecertificeerd BHV-er.