Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Dorien Scholtens

Dorien Scholtens

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Al tien jaar werk ik als administratief medewerker /receptioniste/telefoniste/secretaresse. Wat ik hier het meest leuk aan vind, is de afwisseling. Je hebt contact met mensen, je werkt met de computer, je doet administratieve werkzaamheden maar ook facilitaire werkzaamheden. Wat ik zoek in een baan is iets doen waar ik goed in ben. Collega’s of afdelingen ondersteunen, klanten ontvangen en begeleiden, administratieve werkzaamheden, archiveren. Daarnaast vind ik belangrijk om iets voor mezelf te hebben naast het moeder zijn. Wat ik van een werkgever verwacht, is wat een werkgever ook van zijn werknemers verwacht. Respect, eerlijkheid, inzet en vertrouwen. Wat ik te bieden heb, is een enthousiaste medewerker die zich betrokken voelt bij de organisatie, die inzet en initiatief toont. Collega’s zullen mij omschrijven als een snelle leerling, leergierig, accuraat, vriendelijk, vrolijk en betrouwbaar.

Ik zoek iets anders omdat ik bij het bedrijf waar ik nu werk geen voldoening vind en me niet op mijn plek voel.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

01-07-2002 tot 31-12-2013
Periode : 2010 tot heden
Functie : secretaresse / administratief medewerkster
Bedrijf : A&E Trading te Leek
Taken : verantwoordelijk voor receptie en telefoon, administratieve en secretariële werkzaamheden, ondersteuning afdeling verkoop en inkoop, diverse office-manager taken, marketing taken (24 uur per week)

Periode : 2009 t/m 2010
Functie : adm. medewerkster/receptioniste/secretaresse, contract voor bepaalde tijd
Bedrijf : EBC Glasvezeltechniek te Groningen
Taken : verantwoordelijk voor receptie en telefoon, administratieve en secretariële werkzaamheden (24 uur per week)

Periode : 2009
Functie : administratief medewerkster
Bedrijf : UMC te Groningen (via uitzendbureau)
Taken : administratieve ondersteuning van afdeling Werving en Selectie (20 uur per week) (schriftelijke referentie op aanvraag)

Periode : 2008
Functie : administratief medewerkster
Bedrijf : Harting-Bank te Groningen (via uitzendbureau)
Taken : aanvragen behandelen, bestellingen maken, offertes opstellen, afhandelen van correspondentie, baliewerkzaamheden, telefonisch klanten en buitendienstmedewerkers te woord staan (20 uur per week)

Periode : 2002 t/m 2007
Functie : administratief medewerkster, vast contract
Bedrijf : DML B.V. te Wehe den Hoorn
Taken : facturatie, correspondentie, telefoonverkeer, baliewerkzaamheden, voorraadadministratie, inkoop kantoorartikelen, allround assistente van directie, planning en boekhouding (40 uur per week) (schriftelijke referentie op aanvraag)

Opleidingen

01-09-1999 tot 01-07-2002
MBO-4 Management Assistente / Directiesecretaresse,Noorderpoort College te Groningen

Meer over mij

Werkgebied

  • Eenrum 50km
Talentcard®