Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jeanine Abbingh

Jeanine Abbingh

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een afwisselende baan als managementassistente/officemanager in een leuke organisatie. Ik ben erg flexibel en een aanpakker. Door mijn ruime werkervaring ben ik snel inzetbaar in elke organisatie, ben snel ergens ingewerkt.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Kwaliteiten/vaardigheden

• goede communicatieve en sociale vaardigheden
• goed analytisch denkvermogen
• accurate, zelfstandige werkhouding
• klantvriendelijk
• goede beheersing van de Nederlandse taal
• goede plannings- en organisatorische vaardigheden



Persoonskenmerken

• flexibel, stressbestendig, doorzetter, loyaal, positief ingesteld

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Vanaf 16 juni 2014 ben ik tijdelijk (tot 1 januari 2014) werkzaam als Management-assistente Bestuursrecht bij de Rechtbank Noord Nederland

2011 - 2014 HSK Groep
hoofd secretariaat Assen/Hoogeveen
Taken:
• de verantwoordelijkheid hebben voor een goed draaiend secretariaat en ook zelf meewerken op het secretariaat, wat vooral inhoudt: correct opmaken en verzenden van medische rapportages naar bedrijfsartsen en huisartsen, agendabeheer van therapeuten, cliënten inplannen, uitnodigen, ontvangen aan de balie en telefonisch te woord staan, opdrachtgevers telefonisch informatie verstrekken
• ondersteunen van en meedenken met de vestigingsmanager
• voorbereiden en notuleren van het werkoverleg
• bijhouden cliëntendossiers, zowel digitale als papieren dossiers en archiveren van deze dossiers
• voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken

2008 – 2011 roel&jasper B.V. Paterswolde
functie: officemanager
Taken:
• zelfstandig verrichten van alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden voor drie consultants (zoals agendabeheer, zorgdragen voor correct opmaken en verzending van rapportages, offertes en overige correspondentie)
• verzorging planning wervingsprocedures
• zorgen voor up-to-date houden van relatiebeheersysteem
• bestellen en bewaken voorraad kantoorbenodigdheden
• ontvangen van bezoek
• verzorgen van mappen voor trainingen
• financiële administratie
• coördineren facilitaire zaken

2006 – 2008 HSH Advies Groningen
functie: officemanager
Taken:
• zelfstandig verrichten van alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden voor tien consultants (zoals agendabeheer, zorgdragen voor correct opmaken en verzending van rapportages, offertes en overige correspondentie)
• coördineren van facilitaire zaken (zoals schoonmaak, telefonie, ict, groenvoorziening)
• zorgen voor up-to-date houden van relatiebeheersysteem
• website beheren
• ondersteunen financiële administratie (zoals versturen facturen, opmaken kasboek kleine kas, facturen inboeken)

1989 – 2006 GITP International BV, vestiging Groningen
2002 – 2006: hoofd secretariaat
Taken:
 leiding geven aan team van vijf secretaresses
 zelfstandig verrichten van alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden voor vestigingsmanager
 coördineren van facilitaire zaken (zoals schoonmaak, telefonie, ict, groenvoorziening)
 voorbereiden en notuleren vestigingsvergaderingen

1999 - 2006: projectassistente Werving & Selectie
Taken:
 verzorgen planning wervingsprocedures
 contact onderhouden met reclamebureau
 sollicitanten van informatie voorzien over verloop wervings-procedure
 regelen bijeenkomen van selectiecommissies en kandidaten voor selectiegesprekken
 zorgdragen voor correct opmaken en verzending van offertes en overige correspondentie

1989 – 1999: groepssecretaresse
Taken:
 uitwerken en verzenden rapportages van assessments
 inplannen assessments
 alle voorkomende secretariële werkzaamheden (zoals agendabeheer, telefoon, postverwerking)

1986 – 1989 NITPB en Stichting voor School- en Beroepskeuze Groningen
functie: secretaresse/testzaalassistente
Taken:
 uitwerken en verzenden rapportages van psychologische onderzoeken
 inplannen psychologische onderzoeken
 alle voorkomende secretariële werkzaamheden (zoals agendabeheer, telefoon, postverwerking)
 begeleiden van kandidaten op de testzaal (instructie geven over te maken testen, scoren van de gemaakte testen)

1985 – 1986 Diverse uitzendbanen (o.a. voedingsassistente en administratief medewerkster)

Opleidingen

OPLEIDING

1981 HAVO
1985 HBO Diëtetiek



CURSUSSEN / TRAININGEN

persoonlijke effectiviteit, GITP
workshop aantrekkelijk en correct formuleren, Taal in Bedrijf
practicum database (Access), LOI
practicum spreadsheets (Excel), LOI
communicatie en maatschappelijke vorming, LOI

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

hardlopen, lezen

Werkgebied

  • Groningen 50km
Talentcard®