Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anja Zegeling

Anja Zegeling

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Met mijn jarenlange, zeer diverse werkervaring kan ik vele functies aan. Ik heb mijn verschillende functies altijd onder directe leiding en verantwoordelijkheid van én in nauwe samenwerking met een algemeen directeur uitgevoerd en weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goede, assistent te hebben die weet wat prioriteiten stellen en discretie zijn. Maar ik ben ook gewend aan een grote mate van zelfstandigheid en weet wat klantvriendelijkheid is. Ik kan absoluut bijdragen aan een administratief goed gestructureerde organisatie en/of een gemotiveerd team. Bent u op zoek naar een zeer nauwkeurige, loyale en stressbestendige duizendpoot met een positieve instelling, gedrevenheid, een fantastische helikopterview, een fascinatie voor mensen en een passie voor taal èn cijfers? Dan zijn wij een match!

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Allround, organisatietalent, loyaal, discreet, slim, stressbestendig, pro-actief, nauwkeurig, positief

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Apr 2007 - mrt 2013, Virtual Booster/Project Manager, Buzzer te Amsterdam
Teamleider uitvoerenden word-of-mouth marketingcampagnes, schakel tussen directie, klant en consument
Behaalde resultaten: trends gesignaleerd en overgebracht (producten aangepast), visie partijen vertaald naar actiepunten en uitgevoerd, eigen processen en systemen continu geoptimaliseerd, gestructureerde afdeling opgezet
Na reorganisatie (sep 2012) zelfstandig ‘special projects’ voor directie uitgevoerd, o.a. corporate LinkedIn en Facebook opgezet, database (35.000 consumenten) geoptimaliseerd, geautomatiseerde uren- en projectadministratie in Excel ontworpen en geprogrammeerd
(Alle werkzaamheden op afstand vanuit thuiskantoor uitgevoerd)

Mei 2001 - mei 2002, Projectmanager, Gates for Glory te Baarn
Coördinatie lopende marketingcommunicatieprojecten
Behaalde resultaten: succesvolle uitvoering groot prijzenfestijn bakkerijen, inkoopdeals grafisch ontwerp en drukwerk continu aangescherpt, vele creatieve projecten van concept tot en met uitvoering strak gepland en gecoördineerd, onhaalbare projecten afgewezen, zelfstandig copywriting gedaan voor campagnes en nieuwsbrieven

Jan 2001 - mei 2001, Diverse administratieve en ondersteunende functies, Dactylo Uitzendbureau

Mrt 2000 - dec 2000, Formule Manager, Floorstore Nederland b.v. te Amersfoort
Management hoofdkantoor en vijf vestigingen (detailhandel, parketvloeren)
Behaalde resultaten: kwaliteits- en formulebewaking opgezet, voorraadbeheer gestructureerd, motivatie personeel sterk vergroot, interne processen opgezet en geoptimaliseerd, onderlinge communicatie sterk verbeterd, inkoopdeals continu aangescherpt, omzetten verhoogd

Nov 1997 - mrt 2000, Account manager, Tele-action b.v. te Utrecht
Schakel tussen opdrachtgevers en telefonisten (in- en outbound), in- en extern begeleiden lopende projecten callcenter
Behaalde resultaten: gestructureerde rapportages naar opdrachtgevers opgezet en uitgevoerd, consumentenklachten vertaald naar actiepunten voor klanten, database geoptimaliseerd, nieuwe inbound consumenteninformatielijn opgezet voor klant

Nov 1996 - nov 1997, Office Manager, Triad/Take Five, strategie en creatie te Amersfoort
Administratieve en secretariële ondersteuning directie
Behaalde resultaten: Organisatie grote hoeveelheid persmappen voor nieuw te bouwen woonwijk, intern netwerkbeheer onder mijn hoede genomen en uitgevoerd, organisatie facilitaire zaken onder mijn hoede genomen en uitgevoerd

Mei 1995 - nov 1996, Office manager, Admission Interactive Communications b.v. te Baarn
Administratieve en secretariële ondersteuning directie
Behaalde resultaten: receptieteam opgezet en begeleid, beursdeelnames georganiseerd, vele werkzaamheden zelfstandig op mij genomen (correspondentie, offertes en opdrachtbevestigingen, archivering, projectadministratie, mailings en persberichten, advertentieplaatsingen, inkoop kantoor- en huishoudelijke artikelen)

Mrt 1995 - mei 1995, Administratief medewerker, Van de Beek Vleeswaren te Amersfoort
Debiteuren- en crediteurenadministratie en onderhouden van klantencontacten

Tot sep 1992, Diverse bij- en vakantiebaantjes, o.a. verkoopster/serveerster bij
vlaaienwinkel, verkoopster slagerij, algemeen studiomedewerker
reclamebureau, algemeen medewerker lithografie bedrijf, administratief
medewerker reclamebureau en verkoopster damesmodezaak.

Opleidingen

HBO leraar basisonderwijs, Christelijke Hogeschool Ede, niet afgerond
WO Bedrijfskunde, Erasmus Universiteit Rotterdam, niet afgerond
VWO, Farel College te Amersfoort, Vakkenpakket: Ne, En, Du, Fr, Wa, Wb, Ee, diploma behaald
HAVO, Farel College te Amersfoort, Vakkenpakket: Ne, En, Du, Fr, Wi, Na, diploma behaald

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, schrijven, koken, fietsen, internet en social media

Werkgebied

  • Hoogland 25km
Talentcard®