Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Inge Burlet

Inge Burlet

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Graag zou ik weer aan de slag willen in een administratieve/financiële baan. Natuurlijk weet ik dat ik niet tot de groep jonge sollicitanten behoor waar de tegenwoordige arbeidsmarkt voor het merendeel op focust. Daar staat een flinke portie (levens)ervaring, doorzettings- en relativeringsvermogen tegenover. Evenals het feit dat ik graag nog veel jaren zou willen werken en ook duurzaam voor de arbeidsmarkt beschikbaar ben. Mijn enthousiasme, energieniveau, inzet en verantwoordelijkheidsgevoel doen niet onder voor mijn (veelal zeer jonge) collega’s en ook de samenwerking met hen verloopt uitstekend.

Ik ben een enthousiaste en betrouwbare persoon, met realiteitszin. Iemand die van aanpakken weet en voortvarend, ook op eigen initiatief en in goed overleg, taken oppakt en tot een goed einde brengt. Gericht op nauwkeurigheid, een goede communicatie, klantgericht handelen en een constructieve teamsamenwerking.
Met organisatievermogen, in de zin van overzicht kunnen behouden, kunnen plannen, regelen en coördineren, hoofd- en bijzaken kunnen scheiden en structuur kunnen aanbrengen in een veelheid van informatie en vereiste handelingen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een gedreven persoon die niet graag stil zit en resultaatgericht te werk gaat. Service- en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel. Door mijn creativiteit ben ik daarnaast ook gericht op het verbeteren van interne processen.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Callcenter medewerker inbound | VGZ Heerlen
9-2013 tot 2-2014

Medewerker secretariaat | Provincie Limburg Maastricht
4-2011 tot 7-2013
Collationeren en verzenden van beleidscorrespondentie, registreren van correspondentie, kantoor voorraadbeheer, verdelen van post onder de medewerkers, telefonisch informeren van klanten, registreren van ziekmeldingen, inplannen van vergaderafspraken, bezoekers begeleiden naar hun afspraak en notuleren van werkoverleg.
Vanuit efficiency oogpunt heb ik bij de Provincie Limburg een voorstel ingediend waardoor het aantal kopieën van vergunningen sterk teruggebracht kan worden.

Rechtvaststeller pensioenen | AZL Heerlen
4-2009 tot 1-2011
Zelfstandig beoordelen en uitvoeren van diverse pensioenregelingen en de resultaten verwerken en bewerken in geautomatiseerde systemen. Het werken met deadlines is een iedere maand terugkerende gebeurtenis, want de pensioenbetalingen moeten iedere maand op tijd plaatsvinden. Het behandelen van klantaangelegenheden vanaf de aanvraag tot aan de beëindiging van het pensioen inclusief het testen en uitdraaien van Uniform Pensioen Overzichten. Zelfstandig de werkzaamheden plannen en organiseren. Een aanzienlijk deel van deze werkzaamheden bestaat uit correspondentie aan pensioengerechtigden en andere instanties. Maar ook het mondeling communiceren, komt ruim aan bod door het klantcontact per telefoon, het werk- en fondsoverleg en overleg met collega’s van andere afdelingen.
Daarnaast ben ik ook gericht op het mede-optimaliseren van interne procedures. Zo heb ik bv. bij AZL een overbodige procedure ontdekt, die na onderzoek van de accountant is verwijderd uit het ISAE3402-raamwerk (kwaliteitskeurmerk voor interne beheersing bij financiële instellingen). Dit heeft AZL veel manuren bespaard.

Administratief medewerker | Van den Hof bewindvoering Maastricht
10-2008 tot 4-2009
Maken en voeren van de persoonlijke boekhoudingen van de cliënten, het aanvragen van uitkeringen, het aanvragen van kortingsregelingen bij de overheid, indien van toepassing het uitzoeken waar de cliënt schulden had en de hoogte van de schuldbedragen, verzoeken ter kwijtschelding van deze schulden.

Medewerker uitkeringen | Loyalis Maatwerk Administraties¬ Heerlen
4-2007 tot 10-2008
Deze werkervaring komt overeen met de werkervaring bij AZL (zie boven).

Callcenter medewerker inbound | APG Heerlen
9-2006 tot 4-2007

Uitdiensttreding vanwege de geboorte en daarna de verkozen fulltime zorg voor twee zonen geboren in 1995 en 1998.


Medewerker pensioenen | Algemene Pensioen Groep (APG) Heerlen, voormalig ABP
5-1989 tot 5-1995
Deze werkervaring komt overeen met de werkervaring bij AZL (zie boven).
Bij APG kreeg ik vaak meer werk toebedeeld dan andere tijdelijke medewerkers. Daarnaast heb ik vaak andere collega’s ingewerkt, zowel collega’s met een tijdelijk- als vast dienstverband, zowel jongere- als oudere collega’s.

Opleidingen

OPLEIDINGEN
Cursus notuleren ROC Leeuwenborgh te Maastricht, Mbo opleiding
2013
Diploma, cijfer: 9

Cursus SPO Opleiding Collectieve Pensioenen, Mbo+ opleiding
2010
Diploma, cijfer: 9,2

Type diploma 1991

Voeding en Diëtetiek, Hbo-opleiding Wachtendonk te Heerlen
1988
Diploma

HAVO, vakkenpakket
Nederlands, Engels, wiskunde, scheikunde, economie en biologie.
1984
Diploma

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Hobby’s: schilderen (aquarel en acryl) en speksteen snijden

Werkgebied

  • Maastricht 50km
Talentcard®