
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
In de afgelopen jaren heb ik veel kennis opgedaan in de administratieve ondersteuning van een HR afdeling waardoor ik snel en goed inzetbaar ben. Ik ben accuraat in het verwerken van personele gegevens en ik vind het belangrijk om laagdrempelig te zijn waardoor collega’s en managers gemakkelijk naar mij toe komen i.v.m. een HR gerelateerde vraag. Verder ben ik enthousiast en leergierig ingesteld waardoor ik nieuwe werkzaamheden snel eigen maak.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Als persoon ben ik enthousiast, accuraat, gedreven, leergierig, collegiaal en dienstverlenend ingesteld. Verder hecht ik veel waarde aan het onderhouden van goede relaties met zowel collega’s als medewerkers. Verder ervaar ik het als prettig om binnen een organisatie te werken waar het teamgevoel voorop staat en de neuzen dezelfde kant op wijzen.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
02-2014 t/m heden
Functie: Interim facilitair Manager
Organisatie: @home
- Facilitaire ondersteuning van diverse familieleden;
- Privé chauffeur;
- Begeleider schoolse activiteiten;
- Interieur verzorging.
01-2012 t/m 01-2014
Functie: Personeelsadministrateur
Organisatie: Poelmann van den Broek Advocaten
- Ondersteuning processen rondom in- , door- & uitstroom en uitvoeren van mutaties in perrsoneelsinformatiesysteem;
- Bewaken salarisverhogingsmomenten;
- Up-to-date houden van de digitale en fysieke personeelsdossiers;
- Administratieve verwerking van ziek- en herstelmeldingen;
- contact met Arbo-dienst;
- Beheren van het opgestelde HR budget;
- Plaatsen gegevens omtrent indienst- en uitdiensttreders en nieuwe en gewijzigde personeelsregelingen/beleid op het gebied van HR op intranet;
- Aanspreekpunt voor teamleiders en medewerkers.
06-2011 t/m 12-2011
Functie: Medewerker/Secretaresse HR
Organisatie: Teijin Aramid
- Opstellen en verwerken van arbeidsovereenkomsten en overige arbeidsvoorwaardelijke correspondentie;
- Agendabeheer van HR-Manager & HR-Officers;
- Verantwoordelijk voor verwerking & afhandeling van binnengekomen sollicitaties en verdere begeleiding van de werving- & selectieprocedure;
- Digitaliseren van personeelsdossiers en up-to-date houden van personeelsdossiers alsmede de fysieke personeelsdossiers;
- Het verzorgen van het administratieve proces rondom instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers;
- Aanspreekpunt voor medewerkers op het gebied van HR.
02-2011 t/m 04-2011
Functie: Medewerker HRM/Salarisadministratie (tijdelijke opdracht)
Organisatie: De Goede Woning te Apeldoorn
- Administratieve ondersteuning aan HRM Manager en Salarisadministrateur;
- Opstellen en verwerken van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. sollicitaties, doorstroom en uitstroom van medewerkers;
- Verwerken van mutaties op het gebied van personeel- en salarisadministratie;
- Zorgdragen/afhandelen van ziekmeldingen;
- Contactpersoon voor medewerkers rondom HR-vragen.
08-2010 t/m 01-2011
In verband met een reorganisatie bij Alliander is mijn arbeidsovereenkomst niet verlengd. Aansluitend ben ik met zwangerschapsverlof gegaan.
08-2009 t/m 07-2010
Functie: HRM Medewerker
Organisatie: Alliander te Arnhem
- Administratieve ondersteuning en advisering aan HR Adviseur;
- Aanspreekpunt voor het lijnmanagement & medewerkers;
- Zorgdragen voor een juiste toepassing van de CAO en bedrijfsregelingen;
- Het verwerken van personeel- & salarismutaties in het personeelssysteem;
- Zelfstandig afhandelen van binnengekomen post, e-mail en telefoon;
- Up to date houden van digitale personeelsdossiers;
- Het verzorgen van het administratieve proces rondom instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers;
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten en andere arbeidsvoorwaardelijke correspondentie.
10-2005 t/m 07-2009
Functie: Office Manager
Organisatie: Strijbosch Thunnissen Makelaars te Arnhem
- Assisteren, ondersteunen en faciliteren van directie;
- Verantwoordelijk voor werving & selectie
- Organiseren van diverse vergaderingen;
- Aanspreekpunt voor zowel particuliere als zakelijke cliënten m.b.t. makelaardij;
- Verzorgen van interne en externe (digitale) correspondentie/nieuwsbrieven;
- Zelfstandig agenda- en mailbeheer, telefoon- en postbehandeling;
- Facilitair management;
- Lid van Dynamis Marcomm-projectgroep;
- Financiële administratie;
- Leiding geven aan afdelingssecretaresses.
05-2002 t/m 09-2005
Functie: Commercieel Medewerker Binnendienst/Secretaresse
Organisatie: Petra De Kleermaeker Makelaardij te Arnhem
- Agendabeheer van (assistent-) makelaars en directeur;
- Zelfstandig afhandelen van telefoon/fax/e-mailverkeer;
- Administratief ondersteunen van de (assistent-)makelaars en directeur;
- Ontvangen en zelfstandig te woord staan van (potentiële) cliënten, zowel telefonisch, per mail of aan de balie;
- Bewaken van financieringstermijn i.v.m. aankoop/verkoop/hypotheek;
- Verzorgen van financiële administratie;
- Complementeren van dossiers van zowel aankoop, verkoop en hypotheken.
09-2001 t/m 04-2002
Functie: Recruiter
Organisatie: Balans Selective te Arnhem
- Het werven van nieuwe opdrachtgevers en kandidaten;
- Onderhouden en uitbouwen van bestaande relatie’s;
- Het screenen, voorstellen en plaatsen van kandidaten bij opdrachtgevers;
- Onderhandelen met opdrachtgevers en kandidaten met betrekking tot salarissen, fees, start data, etc.;
- Verzorgen van administratieve afhandelingen.
Opleidingen
Opleidingen
1997-2001 HBO P&A, Saxion Hogeschool IJsselland te Deventer (diploma behaald)
1990-1997 VWO, Olympus College te Arnhem (diploma behaald)
Cursussen
2012 Training ADP Perman (certificaat behaald)
2010 Introductietraining LEAN
2007 Praktisch Personeelsmanagement van ICM (certificaat behaald)
2004 Vastgoed Praktijk Opleiding van NVM SOM (certificaat behaald)
2003 Vastgoed Introductie Cursus van NVM SOM (certificaat behaald)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Interesses en hobby’s
- motorrijden;
- hardlopen;
- eten met vrienden.
Werkgebied


