Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Rob Tillemans

Rob Tillemans

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik heb een opleidingsachtergrond en diverse werkervaring in de commerciële branche. Door mijn klantgerichte aanpak weet ik mijzelf in de (interne) klant te verplaatsen en kan ik begrijpen waar behoeften, problemen en vragen zitten.
Mijn collega’s zien mij als enthousiast, positief, sociaal, oplossingsgericht, iemand met een sterke interne drive en een goede coach.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

April 2012 – juni 2014
Phone House (Area Sales Manager)
Verantwoordelijk voor een regio met 22 winkels en circa 85 medewerkers
Algemene werkzaamheden:
- Verantwoordelijk voor: FTE budget, P&L, ziekte-
verzuim, Visual Merchandise en het aannamebeleid.
- Winkels individueel aansturen om regiotargets te behalen.
- Begeleiden van shopmanangers op gebied van: coachen, managen, plannen en de uitvoer van processen en procedures.
- Het houden van regio- en teammeetings, 1-2-1
gesprekken, slecht nieuws gesprekken en het
bijwonen van vergaderingen.

December 2010 – april 2012
Phone House (Geek Squad Sales Manager)
Algemene werkzaamheden:
- Verantwoordelijk voor het landelijk resultaat op gebied van de verkoop van het verzekering- en supportproduct van Phone House
- Aanleveren en analyseren van rapportages.
- Training en ondersteuning voor intern callcenter (in- en outbound).
- Waarborgen van de kwaliteit (NPS).
- Organiseren en bijwonen van evenementen (Horecava, media-, pers- en interne evenementen

Februari 2006 – december 2010
Phone House (Trainer)
Algemene werkzaamheden:
- Het ontwikkelen en geven van all-round trainingen.
o managen & coachen, time-management, situationeel leiderschap, omgaan met klachten en bezwaren, cross- en upsell, product- en systeemtrainingen.
- Individuele coaching van de shopmanagers in de winkel.

Mei 2002 – februari 2006
Phone House (Shopmanager)
Algemene werkzaamheden:
- Verantwoordelijk voor de resultaten van de winkel op 6 vlakken (targets)
- Leiding geven aan 4-7 medewerkers per winkel (soms meer winkels tegelijk).
- Planning, processen & procedures en administratieve zaken.

Opleidingen

HBO Opleidingskunde, NCOI Utrecht.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Voetbal, (stijl-)dansen, sociaal uitgaan (bioscoop, uit eten, stappen).

Werkgebied

  • Arnhem 50km
Talentcard®