Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een levendige office manager die zichzelf omschrijft
als doelgericht, leergierig, proactief en secuur. Verder
beschik ik over doorzettingsvermogen, ik ben
dienstverlenend en goed in het aanbrengen van overzicht
en structuur.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
levendig, doelgericht, proactief, secuur, doorzettingsvermogen, toewijding, empatisch
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Organisatie: Achmea
Periode: december 2005 – september 2013
Afdeling: Eurocross Claimhandling
Functie: Administratief medewerker Claimhandling
Werkzaamheden:
Het beoordelen en controleren van nota’s, waarbij er naast de Nederlandse taal ook de Engelse- en andere moderne talen voorkomen
Het toekennen van de codering en de claims betaalbaar stellen, ook in buitenlandse valuta
Indien Insurance werkzaamheden, het beoordelen en controleren van schadeclaims van herverzekeringen binnen de gestelde polisvoorwaarden en het betaalbaar stellen van schadeclaims
Het verzorgen van de gehele administratieve afhandeling en facturatie o.a. het invoeren van claims
Het verwerken van informatie in het systeem en het verrichten van standaard- en niet standaard correspondentie
Het verzorgen van de gehele klachtenafhandeling
Het doorbelasten van nota’s en het instellen van vorderingen
Het signaleren van mogelijke fraude en onjuistheden en dit melden aan de teamleider
Het nemen van zelfstandige beslissingen binnen de polisvoorwaarden, eventueel in overleg met de senior
Afdeling: Syntrus Achmea Pensioenbeheer
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
E-mails printen en sorteren op acties, informatie en agendastukken
Afhandelen van spoedeisende zaken
Binnen vastgestelde kaders (vertrouwelijke) correspondentie opstellen
Oplossingsrichtingen voorleggen bij problemen
Agendabeheer en het tijdig aanleveren van de benodigde informatie
Het regelen van facilitaire – en IT aanvragen
Het voorbereiden van overleggen
Het samenstellen van de agenda en het selecteren van agendastukken
Notuleren
Het ondersteunen en bewaken van afdelingactiviteiten n.a.v. business of projectplannen
Het organiseren van afdelingsuitjes
Het verzorgen van ziek- en herstelmeldingen van collega’s
Het accorderen van acties t.b.v. de leidinggevende
Het controleren en accorderen van binnenkomende facturen
Afdeling: Avéro Achmea, Agro Acceptatie
Functie: Projectmedewerker Rendement
Werkzaamheden:
Het voorbereiden en uitzetten van 300 opdrachten per maand
De teruggekomen opdrachten verwerken en offertes afgeven
Declaraties voorbereiden en nazorg plegen
Het voeren van telefoongesprekken met het intermediair
Afdeling: Avéro Achmea, Polisservice Zorg
Functie: Administratief Medewerker & Management Assistent
Werkzaamheden:
Zelfstandig verwerken van mutaties in klant- en polisgegevens
Het beoordelen van (buitenlandse) aanvragen voor een zorg- en tandartsverzekering
Het beoordelen van vaktechnische vraagstukken
Het hebben van intensieve in- en externe klantencontact (telefoon, schriftelijk en e-mail)
Actief meedenken met de klant en/ of intermediair
Volgens de gestelde productiviteitsnorm een bijdrage leveren aan het afdelingsresultaat
Meedenken in oplossingen, signalen van de klant/ en of intermediair doorgeven aan de teamleider of de
seniormedewerker
Notuleren
Het bijhouden en centraliseren van afdelingsinformatie
Voortdurend op de hoogte zijn van inhoudelijke en/ of procedurele wijzigingen en de gevolgen hiervan voor het uitvoeren van de werkzaamheden
Voortgangsbewaking van actiepunten
Agendabeheer van de afdelingsmanager
Het bijhouden van e-mail en stukken van de afdelingsmanager
Het bijhouden van de kostenadministratie van de afdeling
Het onderhouden van afdelingsrapportages
Vergaderruimtes reserveren
Bezoekers ontvangen
Werknemers afmelden bij einde dienstverband
Het organiseren van MT en afdelingsuitjes
Afdeling: Avéro Achmea, Polisservice Zorg
Functie: Administratief Medewerker
Werkzaamheden:
Het hebben van intensieve in- en externe klantencontact (telefoon, schriftelijk en e-mail)
Het identificeren van problemen en oplossingsrichtingen voordragen
Signalen van de klant/ en of intermediair overdragen aan de teamleider of seniormedewerker
Organisatie: Fortis ASR
Periode: juli 2004 - september 2005
Afdeling: Zorg & Inkomen, AOV
Functie: Administratief Medewerker
Werkzaamheden:
Dossiers aanmaken, archiveren
Het verzorgen van vooracceptatie van een AOV aanvraag
Poststukken uitzoeken en verdelen onder de acceptanten
Het rappelleren van standaardcorrespondentie
Het scanklaar maken van documenten
Het onderhouden van in- en externe klantcontacten
Afdeling: Polisverzending
Functie: Medewerker Polisverzending
Werkzaamheden:
Het verzendklaar maken van polissen en het handmatig converteren
Pakketpolissen verzendklaar maken
Het op nummer leggen van diverse output
Etiketten maken
Afdeling: Backoffice Hypotheken
Functie: Medewerker Backoffice Hypotheken
Werkzaamheden:
Verstrekkingen controleren
Storno’s behandelen
Archiveren
Mutaties verwerken
Dossiers opzoeken m.b.v. het ficheapparaat
Opleidingen
Business English Course (English Breeze, 2014)
Praktische Coachingsvaardigheden (Schouten & Nelissen, 2012)
HBO Projectmanagement (NCOI, 2009-2010)
PowerPoint 2000-2003 (Compu’Train 2010)
Eigentijds en servicegericht schrijven (Van ’t Loo van Eck, 2007)
Zorgspecialist (Brunel Academy, 2005)
Secretaresse (MBO College Mondriaan, 2004)
Secretarieel medewerker (MBO College Mondriaan, 2002)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Culturele evenementen bezoeken, dansen, yoga, sociale contacten onderhouden en lezen
Werkgebied