Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ingrid Voorbach

Ingrid Voorbach

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ervaren en gedreven managementassistent, zelfstandig en proactief, gewend om als spil in de organisatie collegiaal samen te werken voor het beste resultaat, veel ervaring als rechterhand van de algemeen directeur.

Kernwoorden die op mij van toepassing zijn:
• Zelfstandig en ondernemend
• Betrokken en accuraat
• Proactief en gedisciplineerd
• Flexibel (qua persoonlijkheid en qua inzetbaarheid) en sportief
• HBO werk- en denkniveau, thuis in Microsoft Office

Werkervaring
2007 - heden Managementassistent
Intersolve, Woudenberg - internationaal IT bedrijf op het gebied van loyalty en digitale cadeaukaarten. Takenpakket: o.a.:
• Proactief agendabeheer voor vierkoppige directie
• Organiseren, plannen en notuleren van interne en externe vergaderingen, waaronder RvC
• Bewaken van actiepunten voor directieleden en RvC-leden
• Organiseren en plannen van interne (Engelstalige) trainingen aan klanten
• Per (mail)correspondentie en telefonisch contact met klanten en relaties in Nederlands en Engels
• Bewaken van huisstijl in alle uitingen van het bedrijf
• Voorraadbeheer en inkoop voor kantine en kantoor
Daarnaast voor HR en Sales:
• Ziek- en herstelmeldingen
• Bijhouden van vakantiedagen
• Opstellen van (digitaal) Handboek personeel
• Voeren van sollicitatiegesprekken
• Uitwerken van arbeidsovereenkomsten
• Casemanager
• Uitwerken van offertes
• Nabellen van offertes
• Opstellen van verkoopdocumenten
• Administratieve afhandeling
• Archiveren, ook digitaal
• Notuleren van sales- en projectoverleg

2012 - 2013 Administratief medewerkster
Nivo Logistiek - het transportbedrijf van mijn echtgenoot. Takenpakket o.a.:
• Boeken van inkomende en uitgaande facturen
• Debiteurenbewaking
• Contact met klanten en leveranciers
• Contact met UWV
. 
2004 - 2007 Secretaresse en medewerkster werving en selectie
Koelewijn & Partners, Baarn – franchise adviesbureau. Takenpakket o.a.
• Organiseren, plannen en notuleren van bestuursvergaderingen voor diverse Franchise Verenigingen (Pearle, Multivlaai en Avis)
• Organiseren, plannen en notuleren van jaarvergaderingen voor diverse Franchise Verenigingen (Pearle, Multivlaai en Avis) met tussen 100-200 deelnemers
• Redigeren van rapporten die door consultants werden opgesteld
• Werven van kandidaat franchisenemers

2003 - 2004 Commercieel medewerkster binnendienst (tijdelijke baan)
Endurance, Amersfoort - bureau voor (horeca) opleidingen. Takenpakket o.a.:
• Plannen en organiseren van trainingen en trainingslocaties
• Opmaken en afwerken van lesmateriaal
• Uitbrengen en opvolgen van offertes
• Contacten onderhouden met externe trainers en organiseren van jaarlijkse bijeenkomst met alle trainers

1999 - 2003 Allround secretaresse
Good Company, Amersfoort - adviesbureau op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Na 11 jaar in een ander vakgebied werkzaam geweest te zijn, heb ik hier mijn vaardigheden als secretaresse volledig kunnen ontplooien.

1988 - 1999 Algemeen (administratief) medewerkster
Hartog Assurantiën - plaatselijk assurantiekantoor. Takenpakket o.a.
• Alle voorkomende baliewerkzaamheden
• Accent op correspondentie met verzekeringsmaatschappijen inzake schadedossiers
• Debiteurenbewaking

1983 - 1988 Directiesecretaresse
Van der Pol Ovenbouw BV, Bunschoten - producent van internationale industriële ovens. Hier heb ik vooral mijn kennis van de moderne talen nieuw leven ingeblazen.

Vanaf 1979 tot 1983 ben ik werkzaam geweest bij Vereniging Krachtwerktuigen in Amersfoort, de Gemeentelijke Brandweer in Amersfoort en de Rabobank in Barneveld in diverse functies.

Nevenactiviteiten – recent en minder recent
• Organiseren van Candle Light toernooi plaatselijke tennisvereniging
• Klassen assistent bij Nederlandse les voor buitenlandse vrouwen (ROC)
• Huiswerkbegeleiding voor Afghaans meisje tijdens MBO-studie
• Redactie van clubblad van plaatselijke gymnastiekvereniging
• Lid en voorzitter van MR van de basisschool van mijn dochters
• Lid van de OR en Deelraad van de middelbare scholen van mijn dochters
• Penningsmeester plaatselijke afdeling NV De Zonnebloem

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Office manager, directie assistente, PA, management assistente, project coördinator

Opleidingen

Secretaresse Opleiding
Receptioniste /telefoniste Opleiding
HAVO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennis, wandelen, fietsen, reizen, lezen

Werkgebied

  • Bunschoten-Spakenburg 25km
Talentcard®