Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Rob Wolters

Rob Wolters

Personalia

Leeftijd
33 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn naam is Rob Wolters en na jaren lang tobben over wat ik met mijn leven wilde doen ben ik eindelijk op een antwoord gekomen. Het wordt werken in de IT-sector. Dit mede gemotiveerd door mijn aanleg voor computers en basis software know-how.
Zij het via een studie, een traineeship of een optie waar ik nog helemaal niet aan gedacht heb, dit is voor mij de volgende uitdaging en de volgende stap.

DISC, leer mij beter kennen

Om het rapport goed te lezen kijk je naar de vier afzonderlijke scores en de samenhang daartussen. Niemand is 1 kleur. Het geheel wordt bepaald door de mix van de 4 scores.

  • Taakgericht
  • Daadkrachtig
  • Extrovert
  • Inspirerend
  • Mensgericht
  • Stabiel
  • Introvert
  • Conformerend

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Hobby Benelux Caravans B.V.
Functie(s):
  • magazijnmedewerker
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

2017 – Heden Magazijnmedewerker
Hobby Benelux Caravans B.V.
Taken
Bestellingen van dealers komen binnen via de fax. Faxen worden verzameld op tafel en uitgezocht naar gelang de intentie van de fax (bestelling, prijsopgave, urendeclaratie, enz.).
Onderdelen bij elkaar zoeken naar gelang de bestellingen van dealers. Dit gebeurt door meerdere magazijnen waar de onderdelen gesorteerd zijn op merk, grote en de frequentie waarmee ze gepakt worden.
Prijsopgaves bestaan uit het opzoeken van het onderdeel in het systeem van de leverancier en vervolgens de kosten en levertijd uitzoeken voor de desbetreffende dealer. Dit antwoord ontvangen ze weer terug via de fax.
Dealers halen hun bestellingen zelf af of maken gebruik van een vervoerder die de onderdelen bij ons af komt halen. Gezien de grote van het merendeel van de onderdelen, is dit de handigste manier. Echter, op verzoek worden kleinere onderdelen ook verstuurd via de post. Bij het afhalen van bestellingen wordt er geassisteerd met het inladen van het voertuig.
Elke vrijdag vegen we het hele magazijn aan. Tussendoor wordt er ook geveegd en, indien noodzakelijk, op andere manieren schoongemaakt.
Daarbij zijn er ook verscheidene andere werkzaamheden met betrekking tot het magazijnwerk. Denk aan herindelingen, algeheel aan kant maken en beter schikken van de stellingen, caravans verplaatsen en klaar maken voor transport en reparaties aan caravans.
Jaarlijks vind er een grote beurs omtrent caravans plaats in ons pand. Hier gaat ook veel voorbereiding mee gepaard in de vorm van opruimen, hallen leeghalen, schoonmaken van het pand en van caravans die er staan, opnieuw indelen van de hallen voor het ontvangen van een grote groep bezoekers en decoratie. Tijdens de beurs worden de standaard werkzaamheden uitgebreid met het te woord staan van bezoekers, af en aan ruimen van caravans, barwerkzaamheden en andere bezigheden puur met betrekking tot de beurs.



2014 – 2016 Koerier
DHL Express
Taken
Basistaken bestaan uit het afleveren en ophalen van zendingen bij bedrijven en particulieren, het navigeren in een bestelbus, overweg kunnen met de scanner en het bijhouden van het verloop van de route middels een Employee Day Card.
Voor eventuele ondersteuning en het melden van bijzonderheden moet ik contact opnemen met Dispatch op hoofdkantoor.
Het ophalen van zendingen gebeurt binnen een bepaald tijdsbestek dat de klant van tevoren opgeeft.
Bij binnenkomst pakketten in mijn route controleren op schades en adres correctheid.
Bus controleren op eventuele schades en eventueel pallets nog inladen aan de voorkant van het pand.
Vervolgens route wegrijden zo ik deze het beste uit zie komen. Onderweg eventueel nog contact met klanten over ophaaltijden, adresgegevens, et cetera.
S'Middags eventueel aangeleverd worden met extra zendingen voor mijn route.
S'Avonds de bus uitladen, de pakketten in de daarvoor bestemde containers deponeren, eventueel ontvangen geld van BTW afdragen overhandigen bij het bijbehorende loket, de bus weer aansluiten op het bijbehorende dock en de rit afmelden bij het debriefloket.


2013 – 2014 Cafémedewerker
Pathé Buitenhof
Taken
Bestellingen opnemen en vervolgens klaarmaken.
Verscheidene snack foods klaargemaakt in de keuken.
Te woord staan en begroeten van gasten.
Algeheel gedurende de dag het café runnen en na de dienst de opgebrachte inkomsten in de kluis storten.
Dagelijkse schoonmaaklijst afwerken en het café op orde houden.



2012 - 2014 Servicemedewerker
Pathé Buitenhof
Taken
Te woord staan en het begroeten van bezoekers.
Eventuele vragen en klachten afhandelen op een geïnformeerde en acceptabele manier.
Het pand schoonhouden en om het uur een schoonmaakroutine lopen.
Magazijn op orde houden en eventuele bestellingen aannemen en verwerken.



2008 – 2013 Logistiek en administratief medewerker
Scaletrading
Taken
Orders en bestellingen aannemen en verwerken in het systeem.
Ervoor zorgen dat de verscheidene orders op voorraad zijn.
Individuele orders bij elkaar zoeken per klant en verzorgd inpakken.
S'avonds de klaargemaakte bestellingen geheel afronden en invoeren in het postsysteem. Vervolgens de pakketten afleveren bij het postkantoor.
Regelmatig direct bezoek aan klanten om spoed orders af te leveren en eventuele reparaties mee terug te nemen.


2011 - 2012 Magazijnmedewerker
Beekman
Taken
Orders binnenkrijgen op de persoonlijke handscanner en deze vervolgens in het magazijn bij elkaar zoeken. Elke order apart in een krat verzamelen en deze doorsturen naar het inpakstation.
Op het inpakstation de orders per klant bij elkaar zoeken en vervolgens de kratten controleren op inhoud. Mits alles in orde is wordt de bestelling verpakt en doorgestuurd naar het vulstation.
Op het vulstation de verscheidene pakketten opvullen voor een veilig transport. Vervolgens de barcodes opplakken en in een rolcontainer opstapelen.



2010 – 2011 Pakketbezorger
Doornebal Pakket Distributie
Taken
Aan het begin van de dienst worden de pakketten uitgelegd op volgorde van de te rijden route. Vervolgens elk individueel inscannen en op volgorde in de bus inladen.
Route rijden met verscheidene stops voor beide particulieren en zakelijke klanten.
Aan het einde van de route de pakketten die niet afgeleverd konden worden afleveren bij het postkantoor voor de klanten om ze later zelf af te kunnen halen.
Einde van de dienst wordt de bus afgeleverd op het distributiecentrum. De route wordt afgedragen, compleet met eventuele overgebleven pakketten voor de volgende dag en eventueel ontvangen remboursgeld wordt afgestort.


2005 – 2005 Medewerker op kantoorartikelenafdeling
Vroom & Dreesmann
Taken
Direct verantwoordelijk voor het op orde houden van de ter dienst gestelde afdeling.
Ervoor zorgen dat de vragen van klanten beantwoord worden en eventuele klachten op een professionele manier afgehandeld worden.
Ervoor zorgen dat het magazijn op orde is en eventuele bestellingen uitgepakt worden en op de juiste plaats komen te staan.

Opleidingen

Tweetalig VWO
Koninklijke Scholengemeenschap
Apeldoorn

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Haag 10km
Talentcard®