Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Monique Millarson

Monique Millarson

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een energiek en sportief persoon, toon betrokkenheid bij problemen die anderen hebben en ben zeer bereid hulp of steun aan te bieden. Loyaliteit is mij niet vreemd. Kan zelfstandig werken, werk zeer nauwkeurig en heb een tamelijk groot numeriek inzicht. Werk graag in teamverband en kan daarin goed functioneren. Ik houd van gezelligheid. Als ik ergens voor ga zet ik me ook volledig in en ik heb dan ook een groot doorzettingsvermogen.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

06/2014 – heden CH Robinson Europe (Amsterdam)
Executive Assistant
Verantwoordelijkheden
• Secretariële ondersteuning voor 9 directeuren alsmede ondersteuning voor de Legal department en HR
• Agendabeheer
• Boeken van reizen/hotels/huurauto’s alsmede regelen van VISA
• Voorbereiden van vergaderingen/events, printen handouts, maken van slides, regelen van locaties, boeken van lunches/diners
• Verwerken van declaraties
• Postverwerking, inkomend, uitgaand (incl express zendingen)
• Ad hoc (aan)vragen
• Back-up Office Manager/Receptioniste
o Telefoon, ontvangen bezoek, keukenbeheer
o Voorraadbeheer, reparatieverzoeken, monitoring pool auto’s, contact gebouw beheer, contact met schoonmaakbedrijf.


08/2010 – 08/2013 Vodafone Nederland (Amsterdam)
Finance /Commercial Operations Product & Services
Management Assistant/Personal Assistant
Verantwoordelijkheden:
• Secretariële ondersteuning voor de afdelingen Controlling en Product & Services
• (Tijdelijke) Secretariële ondersteuning CFO
• Zeer complex agendabeheer
• Voorbereiden, coördineren, bijwonen en notuleren van vergaderingen en actiepunten bewaken.
• Boeken van reizen/hotels
• Vervangen van collega secretaresse binnen Finance team bij afwezigheid

01/2009 – 07/2010 IBM Nederland (Amsterdam)
Integrated Technology Service
Medewerker Delivery Support Office (DSO)
Verantwoordelijkheden:
• Maken van rapportages voor diverse klanten van IBM (SLR)
• Maken van interne rapportages (dagelijks/twee- /wekelijks)
• Beheren van teamroom (gezamenlijke database)
• Uitleveren hardware
• Afhandelen van klachten
• Vervangen van teamlead DSO bij afwezigheid

11/2005 – 01/2009 IBM Nederland (Amstelveen)
Integrated Technology Delivery, ABN AMRO Account
Management Assistente
Verantwoordelijkheden:
• Secretariële ondersteuning van Account- en Service Management
• Agendabeheer
• Voorbereiden en notuleren van MT-/project vergaderingen
• Boeken van reizen/hotels
• Vervangen van collega secretaresses bij afwezigheid
• Ondersteuning diverse IT gerelateerde projecten (SIP Service Improvement Programma en CSI Continuity Service Improvement)

05/2002 – 11/2005 ABN AMRO BANK (Amsterdam)
C&CC, ICT Development Netherlands, S&S 2
Management Assistente
Verantwoordelijkheden:
• Secretariële ondersteuning van PFM, ESM, RM en de medewerkers binnen domein
• Agendabeheer, correspondentie, telefoon- en postafhandeling
• Voorbereiden/bijwonen en notuleren van vergaderingen
• Urenregistratie, ziek- en betermeldingen, factuurafhandeling
• Bestellen kantoorartikelen, boeken van reizen
• Vervangen van collega secretaresse en facility coördinator bij afwezigheid
• Redactielid Afdelingsnieuwsbrief, bijwonen vergaderingen, stukken plaatsen op intranet en beheer
• Stage coördinator

04/2000 – 05/2002 ABN AMRO BANK (Amsterdam)
Staff DGIT tot 01/2001,
Daarna C&CC, ICT Development Netherlands S&S 1
Facility Coordinator
Verantwoordelijkheden:
• Coördineren, organiseren en faciliteren van bijeenkomsten en evenementen voor DGIT (nationaal en intern)

10/1999 – 04/2000 KPMG Metrum (De Meern)
(Coördinerend) secretaresse
Verantwoordelijkheden:
• Ondersteuning van + 9 managers (projectleiders, senior- en junior managers en planeconomen)
• Maken/uitwerken van rapporten, offertes en verslagen
• Agendabeheer, correspondentie, telefoon- en postafhandeling
• Vervangen van collega secretaresse bij afwezigheid
• Coördineren van het secretariaat van 8 secretaresses
• Aanvragen van telefoons en laptops

06/1995 – 10/1999 Cap Gemini Nederland B.V. (Utrecht)
Secretaresse

1992 – 06/1995 Content Secretaries (Utrecht)
Detacheringssecretaresse
• Secretaresse bij diverse klanten van Content, hier werden de meest uiteenlopende secretariële taken uitgevoerd.

1989 – 1992 Computer Associates (Nieuwegein)
Speerpunt secretaresse/Technisch secretaresse

1984 en 1989 Verschillende bedrijven op uitzendbasis
Diverse commerciële en ondersteunende functies.

Opleidingen

1992 – 1993 Secretaresse opleiding, instituut Scheidegger te Nieuwegein
1987 – 1988 Receptioniste-Informatrice, instituut Schoevers te Utrecht
1984 – 1987 HAVO, te Utrecht
1980 – 1984 MAVO, te Utrecht

2014 Persoonlijke ontwikkeling, Intellect Coaching te Utrecht
2010 Finance for non-financials
2009 VBA voor Excel, New Horizons te Amsterdam
2009 Excel voor gevorderden, New Horizons te Amsterdam
2006 ITIL Foundation, IBM te Amsterdam
2005 – 2006 Engels, Schoevers (inhouse ABN AMRO) te Amsterdam
2002 Excel/Access, Computrain te Amsterdam
2000 Engels, Foreign Affairs te Amsterdam
1998 – 1999 Engels, Cambridge First Certificate, instutuut Schoevers te Amsterdam
1998 Persoonlijke Effectiviteit van de Management Assistente, ISW/IBW te Utrecht
1997 Management Assistente, ISW/IBW te Utrecht

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Aerobics/Steps/Fitness, sport in het algemeen
Winkelen
Uit eten
Gezellige dingen doen familie/zoon/vriendinnen

Werkgebied

  • Amsterdam-Zuidoost 50km
Talentcard®