Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Pieter Kuiper

Pieter Kuiper

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een leergierige, hardwerkende en toegankelijke professional. Als u mijn werkgevers zou vragen mij te omschrijven, dan zouden ze zeggen: Pieter werkt nauwkeurig en gestructureerd, is sociaal, pakt snel zaken op, neemt graag initiatieven, is pro-actief en durft beslissingen te nemen. Mijn ervaring is, dat ik binnen een team, een ondersteunende rol heb ten aanzien van mijn collega’s. Netwerken binnen en buiten de organisatie, gaat mij zeer goed af. Nieuwe systemen/programma’s maak ik mij snel eigen. Ik weet op een snelle en creatieve manier problemen eenvoudig op te lossen. Een uitdaging ga ik niet uit de weg.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Industrie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring
Lely Industries (via Jelle.com). januari 2014 - heden
Medewerker accounts payable
▪ Scannen, inboeken en doorsturen facturen.
▪ Vragen beantwoorden van leveranciers en

Heineken (via Adecco). september 2012 - juni 2013
Medewerker accounts payable
▪ Aanmaningen controleren, contacten onderhouden met budgethouders binnen Heineken en zijn leveranciers.
▪ Controle onjuistheden aangaande facturen.
▪ Gegevensverwerking in de systemen.
▪ Controle en verwerking van binnengekomen facturen.
▪ Facturen naar budgethouders sturen om te accorderen.
▪ Boeken geaccordeerde facturen.


Yacht. oktober 2007 - februari 2012
Interim professional financieel
▪ Diverse kantoor werkzaamheden. (feb. 2011 - feb. 2012)

Ministerie van VROM FEZ/IFA. juli 2009 - februari 2011
Medewerker crediteurenbeheer:
▪ Aanmaningen controleren, contacten onderhouden met budgethouders. binnen VROM en leveranciers.
▪ Controle onjuistheden aangaande facturen.

Medewerker financieel mid-office. juli 2009
▪ Controle en verwerking van binnengekomen facturen. (VFMS)
▪ Facturen naar budgethouders sturen om te accorderen.
▪ Boeken geaccordeerde facturen. (SBB)

Gemeente Den Haag SZW, afdeling Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO). oktober 2007 - juni 2009
▪ Project synchronisatie van facturen en declaraties van zorgaanbieders gemeente Den Haag.
▪ Communicatie en rapportage vorderingen synchronisatieproces zorgaanbieders. (met zelf ontwikkelde Excel bestanden)
▪ Beheer en berekening Persoonsgebonden budgetten huishoudelijke verzorging.
▪ Verwerken wijzigingen gegevens gemeentelijke basisadministratie in het systeem. (Socrates Fusion)
▪ Rapporteren besloten voorstellen WMO, huishoudelijke verzorging d.m.v. zelf ontwikkelde Excel bestanden.
▪ Controle rekeningen Centrum Indicatiestelling Zorg en Centraal administratie kantoor.

Steigenberger Kurhaus Hotel Scheveningen. juni 2004 - september 2007
Medewerker crediteurenadministratie
▪ Verwerken afdrachten van afdelingen.
▪ Coderen en boeken van bankafschriften.
▪ Rekeningen boeken.
▪ Registreren en verwerken aanbetalingen.
▪ Betalingen aan crediteuren.

Palace Hotel Noordwijk aan Zee. oktober 2002 - mei 2004
Night auditor
▪ Night manager, aanspreekpunt; verantwoordelijk voor de service en veiligheid van de gasten.
▪ Financieel verwerken, controleren, zo nodig corrigeren en rapporteren van de omzetten van afdelingen.
▪ In- en uitchecken van gasten.

Albatros IJmuiden. september 2000 – maart 2002
Objectleider
▪ Manager over 30 medewerkers.
▪ Verantwoordelijk voor algehele dagelijkse schoonmaak van totaal 146 kamers en algemene ruimtes.
▪ Als objectleider heb ik gezorgd voor een verhoging van de productiviteit.

Dorint Hotel Den Haag. september 1999 – september 2000
Night auditor
▪ Financiële verwerking, controle, zo nodig corrigeren en rapporteren van de omzetten van afdelingen.
▪ In- en uitchecken van gasten.

Hotel Des Indes Den Haag. september 2012 - juni 2013
Assistant banqueting supervisor
▪ Verantwoordelijk voor leiding, organisatie en bediening van evenementen, feesten en partijen.)
Medewerker accounts payable
▪ Aanmaningen controleren, contacten onderhouden met budgethouders binnen Heineken en zijn leveranciers.
▪ Controle onjuistheden aangaande facturen.
▪ Gegevensverwerking in de systemen.
▪ Controle en verwerking van binnengekomen facturen.
▪ Facturen naar budgethouders sturen om te accorderen.
▪ Boeken geaccordeerde facturen.

Opleidingen

Middelbare Hotel School Den Haag

Praktijkdiploma boekhouden NCOI nog een certificaat
Basiskennis boekhouden behaald 2013
Basiskennis calculatie behaald 2013

Cursus
▪ Financial Applications overview Oracle
▪ SAP introductie
▪ SAP E-learning
▪ Excel cursussen voor gevorderden

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Haag 25km
Talentcard®