Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Linda Oosterink

Linda Oosterink

administratief/ financieel

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik zoek een leuk baan met een beetje uitdaging en pit...

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Flexibel
Accuraat
Sociaal
Stressbestendig
Behulpzaam
Zelfstandig maar werk ook graag in een team

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring:

2011- aug. 2014: Selectcamp Group International B.V. te Alkmaar
Medewerkster Finance, alle dagelijkse voorkomende administratieve werkzaamheden. Zoals debiteuren, crediteuren, boeken van banken, controle aansluitingen grootboek rekeningen. BTW aangifte per kwartaal, verwerken declaraties (inter)nationale medewerkers en camping administraties.
Maandelijkse loonverwerking voor vast en camping personeel en controle daarop.
Boeken banken, crediteuren en debiteuren voor dochter bedrijven: Selectcamp Nederland, Spanje en Frankrijk.

2008- 2011: Kyda Advies B.V. te Alkmaar (50%)
Freelance financieel administratief medewerkster, diverse administratieve werkzaamheden voor opdrachtgevers, vooral in de reiswereld o.a. Captain Cruise.
Zoals de debiteuren, crediteuren, boeken van banken, aansluitingen grootboek rekeningen. BTW aangifte per kwartaal, klaarmaken van lonen. Ook overleg met de accountant tijdens jaareinde en verwerking van correcties. De controle van de accountant vindt één keer per jaar plaats. Opstellen kwartaaloverzichten t.b.v. directie.
Regelmatig afstemmen met commerciële ondersteuners over boekingen, tickets etc. om zeker te zijn dat alles netjes verloopt.
Daarnaast doe ik ook een groot deel van de administratie voor onze eigen BV.

2008- 2011: Bodycelli B.V. te Alkmaar (50%)
Verkoopster in een speciaalzaak (ook voor grote maten) voor kleding. Naast actieve verkoop in de winkel ben ik verantwoordelijk voor het administratieve deel van het klantenbestand . Zoals het up to date houden van de klant gegevens en nieuwe klanten invoeren. Verkoop voor de webshop waaronder ook het controleren van betalingen en zorgen dat de bestellingen goed worden verstuurd. Prijzen en muteren van collectie, voorraadcorrecties en afwikkelen van klachten. Daarnaast de winkel Alkmaar up-to-date houden (inrichting en aankleding), regelen van de personeelsbezetting en vakantiedagen en overige werkzaamheden die nodig zijn om een winkel netjes open te houden.

2003 – 2008: Toerkoop Reisburo Zonvaart te Heerhugowaard
Supervisor administratie, verantwoordelijk voor de gehele administratie van 18 filialen verdeeld over 3 BV's. Controle door accountant vindt één keer per jaar plaats. Dagelijkse gang van zaken zoals debiteuren, crediteuren, boeken van banken, aansluitingen grootboek rekeningen en onderlinge rekeningen courant. BTW aangifte per kwartaal. Kas controles van de filialen. Onderhouden externe contacten met onder andere accountant, credit card maatschappijen en bank. Daarnaast verantwoordelijk voor operationele deel van het ‘kantoor administratie/zakelijke reizen’, bezetting, kantoorbenodigdheden, service aan apparatuur en overige noodzakelijk werkzaamheden om in een kantoor netjes en verantwoord te kunnen werken.

2002 – 2003: Milou jeugdmode te Schagen.
Verkoopster van exclusieve kinderkleding.

1998 – 2001: Wim van der Werff Woninginrichting te Alkmaar.
Administratief medewerkster. Verantwoordelijk voor de gehele administratie, inclusief voorbereiding salarisadministratie en het doen van aangifte BTW. Controle door accountant vond één keer per half jaar plaats.

1996 – 1998: Miss Grandioos te Alkmaar.
Verkoopster van exclusieve dameskleding. Tevens organisatie van de gehele winkel evenals het (deels) bestellen van kleding.

1993 – 1995: Autobedrijf Klaver B.V. te Alkmaar.
Administratief medewerkster en telefoniste. Tevens verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het benzinestation, inclusief planning personele bezetting.

1986 – 1992: Gebr. Van der Gragt B.V. te Broek op Langedijk.
Eerst als administratief medewerkster, later als verkoopster witgoed en administratief medewerkster in filiaal Heerhugowaard. Toen tevens belast met inkoop van witgoed.

1985 – 1986: J.R. Komen Internationaal transport- en verhuisbedrijf B.V. te Heerhugowaard
Administratief medewerkster, verzorging van de gehele administratie.

Opleidingen

Opleidingen:
MAVO 4
Apothekersassistentenschool
Secretariaatsopleiding (MEAO niveau)
PD Boekhouden
Cursus MS Office
Rendement, cursus loonverwerking

Ervaring computerprogramma’s:
Exact online
Accountview
Unit-4
Muis
BAS (reisbranche)
DSIS (reisbranche)
Microsoft Office
Softwear (kledingbranche)
Nmbrs (salaris/ PO programma)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Ik ben iemand die samen met vrienden, familie en leuke mensen geniet van het Bourgondische leven.
Ik houd van koken, lezen, werken in mijn stadstuintje en leuke dingen doen met vrienden, familie en gezin…

Werkgebied

  • Alkmaar 25km
Talentcard®