
Personalia
- Leeftijd
- 45 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Extravert, doel en resultaatgericht, doorzetting/inlevingsvermogen, sensitief, pro-actief, verantwoordelijkheidsbesef.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Okt 2012 – Okt 2014 Service Point Nederland BV
Functie: Inzet Manager Professional Services
- Hiërarchisch leidinggevend aan een deel van de medewerkerspool binnen
Service Point Nederland/ Professional Services.
- Inzetten van medewerkers op klantlocaties, zodanig dat rekening wordt
gehouden met de kwaliteiten en ontwikkelingsmogelijkheden van de
medewerkers en zodanig dat aan eisen op het gebied van marges wordt
voldaan.
- Selectie van geschikte medewerkers voor de juiste werkplek/klantlocatie.
- Voeren van selectiegesprekken.
- Bewaken van een optimale bezettingsgraad.
- Verantwoordelijk voor een correct proces en administratie van inzet
management.
- Periodieke beoordeling van plaatsingcriteria.
- Volgens de vastgestelde regeling houden en laten houden van voortgang-
en beoordelingsgesprekken.
- Het actief uitvoeren en toezien op het uitvoeren van het corporate
personeelsbeleid.
- Het ontwikkelen en borgen van kennis- en kwaliteitsniveau van
medewerkers.
- (Mede) opstellen van een opleidingsplan voor medewerkers.
- Sparringpartner voor Account Directors en Contract Managers voor
teamvorming en offertes aan klanten.
- Uitvoeren van het beleid omtrent de afspiegelingsprocedure UWV.
- Het inrichten en onderhouden van de benodigde overlegstructuren.
- Het bewaken van de vastgestelde kwaliteitsnormen.
- Het verbeteren van bedrijfsprocessen.
- Het benutten en uitdragen van de bestaande managementsystemen binnen
Service Point Nederland, met name ISO, Arbo, IiP en VBM.
Dec 2008 – Sep 2012 Service Point Nederland BV
Functie: Projectmanager
- Zorgen voor de voorbereiding, uitvoering en afronding van projecten
volgens vastgestelde projectmanagement- methodieken.
- Managen van projecten op basis van tijd, geld en kwaliteit.
- Opstellen van / bijdragen aan plan van aanpak, procesbeschrijvingen en
technische specificaties.
- Zorgen voor goede specificaties voor de ontwikkeling van systemen en de
werkinstructies tijdens het proces.
- Coördineren van de verschillende afdelingen binnen de organisatie en/of
de coördinatie van de inzet van gekwalificeerde medewerkers en de
benodigde middelen.
- Onderhouden goed operationeel contact met de klant.
- Tot stand brengen en onderhouden van goede zakelijke contacten tussen
alle betrokkenen.
- Acteren als eerste aanspreekpunt voor betreffende projecten.
- Zorgen voor goede en tijdige interne en externe rapportages.
- Zorgen voor een sluitende en volledige projectadministratie.
- Ontwikkelen van kennis op het gebied van data en document management
en/of mail, repro en logistiek.
- Bijdragen aan kennisuitwisseling en het onderling lerend vermogen binnen
het projectbureau.
- Opstellen van een SLA (Service Level Agreement)
- Bijdrage aan preventie ofwel vermindering van de milieubelasting bij de
uitvoering van de werkzaamheden.
Sept 2007 – Nov 2008 Brunel Nederland BV te Amsterdam
Functie: Coördinator Team Freelance
- Nieuw freelance werkproces opgesteld en geïmplementeerd.
- Aansturen team 3 FTE.
- Beheer en planning werkstroom.
- Werkverdeling.
- Vraagbaak juridische aspecten m.b.t. freelance en inleen-
doorleen zowel intern als extern.
- Opmaak freelance/ inleen-doorleen overeenkomsten en verlengingen.
- Facturatie (controle en betaling inkoopfacturen, opstellen
verkoopfactuur).
- Opstellen maandrapportages (financieel en lopende projecten).
- Maandelijkse controle kosten-baten analyse.
- Eindcontrole werkzaamheden.
- Back-up contractadministratie bij het opstellen van
arbeidsovereenkomsten, mutaties, verloning en facturatie.
Aug 2005 – Aug 2007 Brunel Insurance & Banking te Amsterdam
Functie: Accountmanager Zorg & Inkomen
- Verantwoordelijk voor het realiseren van de commerciële
doelstellingen.
- Focussen op de acquisitie van detacheringopdrachten bij
prospects en bestaande relaties.
- Signaleren en ontwikkelen van kansen in de markt.
- Initiëren van wervingsactiviteiten in samenwerking met collega’s.
- Werving en selectiegesprekken kandidaten.
- Plaatsen van kandidaten bij klant.
- Beheer kandidaten
- Uitvoeren HR Beleid zoals verzuim- en beoordelingsgesprekken.
- Verzorgen opleidingstrajecten.
Sept 2002 – Aug 2005 Start Uitzendbureau te Alphen a/d Rijn
Functie: Key Account Intercedente
- Werving en selectie van kandidaten voor 1 Key Account.
- Begeleiding van personeel op de arbeidsplaats.
- Relatiebeheer en acquisitie.
- Diverse administratieve werkzaamheden als urenregistratie,
ziekteverzuim, opstellen arbeidsovereenkomsten etc.
Jan 1994 - Aug 2002 Wortman Medo Clean B.V. te Koudekerk a/d Rijn
Functie: Algemeen medewerker
- Personeelsplanning.
- Vastleggen van werkinstructies.
- Eindverantwoordelijke werkzaamheden.
- Natellen van goederen, pakbonnen opstellen en klaar maken
voor vertrek.
- Vullen en legen van drogers, ophangen van de kleding en
zorgen voor de correcte afwerking.
1998 Rabobank Leiden & Oegstgeest
Functie: kasboxmedewerker.
- Geld storten en bestellen bij de Nederlandse Bank
- Aanleveren van aangevraagd geld, cheques, passen etc. bij
de klantenbalies.
- Personeelsplanning.
- Tellen en storten van ‘sealbags’.
Duur: 4 maanden.
1998 Stage Bank- en Verzekeringswezen bij Rabobank Leiden & Oegstgeest.
Kasbox, baliemedewerker.
Duur: 2 maanden
Opleidingen
Diverse interne trainingen; klantgericht communiceren, ziekte en Wet Poortwachter, voeren selectie gesprekken.
MBO - Bank- en Verzekeringswezen
HBO - Management, Economie en Recht
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Voeding, fotografie.
Werkgebied


