

Herma Verkerk
management-assistent, bureaucoördinator, office-manager, secretaresse
Personalia
- Leeftijd
- 67 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Opleiding:
Management / Communicatie:
Vrouwen en Leidinggeven, Noord-Hollandse Bestuursacademie. Certificaat.
Management opleiding, GAK. Certificaat.
Ziekenhuis Informatie Systeem, O.L.V.G. Management- begeleidingscursus.
Formatie- en taakbeleid (VO) en medezeggenschap + Effectieve communicatie, AOB.
Zelfmanagement, CNV-Training, Opleiding en Vorming. Certificaat.
Gesprek- en vergadertechniek, Gemeente Haarlem.
Keuzemanagement, CNV-Training, Opleiding en Vorming.
Professioneel telefoneren, Training en Adviescentrum Telecom. Certificaat.
Communicatie, Teleac.
Automatisering:
Magister 5.1. Versie 5.1.12, Basis, Leerlingen en Cijfers
Microsoft Office 2007: Word, Excel, PowerPoint, Centric Training, Certificaten.
Microsoft Dynamics CRM 4.0, Centric Training.
Microsoft Outlook 2007, Centric Training.
Workshops Smartboard, Office 2007, It’s learning en Project Vaardigheden, Iris-ICT. Certicaat.
ICT niveau 2, Nova Contract Opleiding & Training. Certificaat.
Perfect View.
Personeelsregistratie-Beaufort.
BM pers.+ BM post (Bureaumanager postregistratie en relatiebeheer).
Access 97 (NL+E) Basis, Compu’train. Certificaat.
Quattro Pro 5.0 Basis, CTS Advies. Certificaat.
Windows Professioneel, Instituut Scheidegger. Diploma.
Vakopleiding:
Cursus Makelaardij in onroerende goederen, I.S.W.Opleidingen Leiden.
Tussenschoolse (leerling) opvang (basisschool), Hogeschool INHOLLAND. Certificaat.
Kabeltelevisietechnicus, PBNA.
Algemeen:
Rijbewijs B/E
P.D. Boekhouden, Instituut Praehep.
HAVO, Groen van Prinsterercollege, ‘s-Gravenhage. Diploma.
Nevenactiviteiten:
Voorzitter stembureau.
Secretaris Bestuur Stichting Vrienden van de Dr. H. Bavinckschool.
Lid oudercommissie Techniek & ICT Academie Nova College.
Lid deelraad MR LJC² Centrum.
Kascontrole ouderraad Schoter Scholengemeenschap.
Secretaris Straatcommissie Führhopstraat.
Kascontrole ouderraad Dr. H. Bavinckschool.
Penningmeester + lid zangkoor Rosa fra Funen en lid zangkoor Xmas Angels
Werkervaring:
2012 – 2013 : Plan (voorheen Foster Parent Plan), Amsterdam via Randstad.
Functie : Management Assistent / Medewerker Customer Services cluster Communicatie,
Marketing, Fondsenwerving & Donor Services (CMDS)
Werkzaamheden : Zelfstandig uit te voeren secretariële en administratieve ondersteuning van de CMO
(Chief Marketing Officer) tevens MT lid en projectmatige ondersteuning van afdelings- hoofden binnen het cluster CMDS, met als doel het faciliteren van een effectief en
efficiënt management binnen CMDS. Plv. leidinggeven aan receptionisten / telefonisten.
2010 - 2012 : Hogeschool Inholland, Domein Communication, Media & Music Haarlem via Bien Sûr B.V. Recruitment.
Functie : Management Assistent.
Werkzaamheden : Het ondersteunen van de opleidingsmanager Media Entertainment Management.
Agendabeheer, postbehandeling. Diverse vergaderingen plannen, voorbereiden en notuleren. Bijhouden en bewaken personeelsdossiers. Plannen functionerings- en beoordelingsgesprekken en zorgdragen voor de afhandeling. Inhoudelijke en administratieve ondersteuning. Contacten met interne en externe relaties.
2010 : Spinoza Lyceum, Dalton Scholengemeenschap Amsterdam, gedetacheerd via Randstad Onderwijs.
Functie : Administratief Medewerkster.
Werkzaamheden : Medeverantwoordelijk zijn voor het onderhoud en inrichting van de schooladministratie en Magister. Administratieve en secretariële ondersteuning van de schoolleiding. Zorg dragen voor de diverse automatische incassobestanden en informatieverschaffing aan personeel, leerlingen en ouders.
2009 - 2010 : Hogeschool Inholland, School of Communication, Media & Music, Diemen, via
Bien Sûr B.V. Recruitment.
Functie : Secretaresse.
Werkzaamheden : Vergaderingen met directeur en voor- en naoverleggen SMR (School Medezeggen- schapsraad) voorbereiden, notuleren en uitwerken, in Alkmaar, Diemen en Haarlem.
2009 - 2010 : Iris, Stichting voor Christelijk Voortgezet Onderwijs, locatie Kaj Munk College,
Hoofddorp.
Functie : Administratief medewerkster.
Werkzaamheden : Inhoudelijke en administratieve ondersteuning afdelingsleiders. Het notuleren van
teamvergaderingen. Het verzorgen van foldermateriaal en correctie drukproeven
voor informatieavonden en Open Huis. Bewerken van leerlingengegevens in Magister.
Verwerking diverse enquêtes. Surveilleren tijdens proefwerken.
2009 : Heraeus Kulzer Benelux BV, Haarlem, via Bien Sûr B.V. Recruitment.
Functie : Secretaresse Marketing Manager.
Werkzaamheden : Ondersteunen Marketing Manager met alle marketings- en secretariaatswerkzaamheden. Het schrijven en vertalen van teksten m.b.t. dealerinformatie en productbeschrijvingen. Het voorbereiden van reclamemateriaal. Organiseren van lezingen, cursussen, acties en marketingplannen etc. Ondersteunen bij direct mailingactiviteiten en promoties.
2008 - 2009 : St. Arbouw, Amsterdam, per medio januari 2009 te Harderwijk,
via Bien Sûr B.V. Recruitment.
Functie : Directiesecretaresse, afd. directiesecretariaat / personeelszaken.
Werkzaamheden : Het ondersteunen van de directie, de directiesecretaris en het bestuur.
Budgetbewaking directiesecretariaat. Ondersteunen administrateur. Verantwoordelijk zijn voor personeels- en verlofadministratie, bewaking werving- en selectieprocedures, regelen auto lease- en telefoniecontracten en bewaking kleine kas.
Organiseren buitenlandse reizen, congressen, cursussen, vergaderingen en bijeenkomsten. Eerste aanspreekpunt zijn voor facilitaire zaken, catering, receptie en telefooncentrale. Plaatsvervangend leidinggeven aan receptionisten / telefonisten.
Deelname werkgroepen. Agendabeheer, postbehandeling en correspondentie.
2007 : Union Edel Chocolade B.V, Haarlem, via Bien Sûr B.V. Recruitment.
Functie : Assistent Account Manager Export.
Werkzaamheden : Medeverantwoordelijk zijn voor de commerciële binnendienst. Eerste aanspreekpunt zijn voor de export relaties en ondersteuning van de accountmanagers bij hun activiteiten. Het voorbereiden van buitenlandse beurzen. Het verzorgen van de orderentry en opvolgen van de ordervoortgang. Belast zijn met de productieplanning.
2007 : Hogeschool Inholland, School of Education, Haarlem via Bien Sûr B.V. Recruitment.
Functie : Management Assistent.
Werkzaamheden : Het ondersteunen van de directeur en de opleidingsmanager Pabo.
Agendabeheer, postbehandeling. Diverse vergaderingen (Managementteam SMR, teamvergadering, besturenconferentie) plannen, voorbereiden en notuleren. Contacten met interne en externe relaties. Inhoudelijke en administratieve ondersteuning. Informatie verstrekken. Gegevens verzamelen, controleren en verwerken.
2003 – 2004 : SOVOH (Stichting Openbaar Voortgezet Onderwijs Haarlemmermeer),
locatie Haarlemmermeer Lyceum, Hoofddorp.
Functie : Hoofd Secretariaat.
Werkzaamheden : Leiding geven aan het secretariaat. Algemene ondersteuning schoolleiding.
Het opzetten van de website. Het verzorgen van de jaaragenda. Verantwoordelijk zijn voor de administratieve ondersteuning van de commissie PR en werving. Het verzorgen van de communicatie met ouders. Verzorging van de uitgifte van de school-brochures en ander Pr-materiaal. Het organiseren van informatieavonden, ouderspreekavonden, bijeenkomsten van de ouderlagen, de ouderraad en Open Huis.
2002 – 2003 : Stichting Radius - Welzijnswerk, Haarlem.
Functie : Hoofd Secretariaat.
Werkzaamheden : Leiding geven aan het secretariaat, bestaande uit ca. 12 medewerkers op 4 locaties: het centrale bureau en 3 satellietkantoren. Inventarisatie en coördinatie van de werkzaamheden. Implementatie van Perfect View. Zorg dragen voor de personele en organisatorische planning van telefooncentrale, recepties, catering, archief en vergader- ruimten. Verantwoordelijk voor efficiënte communicatie en effectieve vastlegging
en beheer van zakelijke informatie. Voorzitten en deelnemen aan diverse overlegvormen.
1999 – 2001 : HOI, Instituut voor Media Auditing, Amsterdam.
Functie : Bureaucoördinator.
Werkzaamheden : Coördinatie van de totstandkoming van kwartaal- en jaarpublicaties: verzamelen, controleren en publiceren van oplagecijfers van de aangesloten Nederlandse
dagbladen en tijdschriften. Vervanging van de parttime (40%) directeur. Aansturing
toeleveranciers: planning en controles uitoefenen. Verantwoordelijk zijn voor de facturering. Eerste aanspreekpunt zijn voor uitgevers, adverteerders, het bestuur en de commissies. Organisatie van workshops, bijeenkomsten en vergaderingen. Begeleiden van buitenlandse, Russische, stagiaires.
1997 – 1999 : RIAGG (Regionale Instelling voor Geestelijke Gezondheidszorg) Zuid/Nieuw-West, Amsterdam.
Functie : Teamleider afdeling Ondersteuning.
Werkzaamheden : Leiding geven aan de afdeling Ondersteuning in Amsterdam Nieuw-West, bestaande
uit 30
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Meer over mij
Werkgebied


