
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Curriculum Vitae
Personalia:
Pascal *******
**** Velp
Geboren: 10-07-1985
Telefoon: ****
E-mail: ****
Opleidingen:
1997 – 2002 HAVO (Richting Economie & Maatschappij) Diploma: Ja
2002 – 2003 HBO (Management, Economie en Recht) Diploma: Nee
Cursussen en behaalde certificaten
NIMA- A HBO Certificaat; HBO Communicatieve Vaardigheden; Pensioenpraktijk 1 ; Basisopleiding Pensioen- en verzekeringskennis, WFT Schadeverzekeringen (Centraal Beheer)
Recente Werkervaring:
Maart 2013 – Heden bij Bosch Communication Center
Taakomschrijving:
Callcenter agent voor het project Online.nl (Internetprovider). Voor zowel de afdeling Consumer Service Desk als de afdeling Retentie. Hieronder volgen een aantal kerntaken die ik daar verricht.
– Telefonisch en per E-mail klantcontact in allerlei gebieden (Technisch, Financieel, Commercieel)
– Klantbehoud en contractsvernieuwingen
– Het bieden van een totaalplaatje aan service voor de klantcontact
Resultaten:
– Een klanttevredenheidscijfer in 2014 d.m.v. enquêtes van 7,3 wat ruim bovengemiddeld is.
– Het aantal cross- en upsells van de maand september lag op 36 sales. Dit is zeer uitstekend te noemen.
– Een goede beoordeling van het management betreffende mijn werkzaamheden.
Januari 2012 – Oktober 2012 bij Centraal Beheer Achmea
Taakomschrijving:
Deskaccountmanager op de afdeling schadeverzekeringen. Hieronder een aantal kerntaken die ik daar verrichte.
– Het onderhouden van klantcontact met de verzekerden en de juiste service verlenen.
– Het verkopen van schadeverzekeringen en de juiste producten aan de man brengen.
– Cross- en Upsell
Resultaten:
– Een klanttevredenheidsbeoordeling die uitstekend te noemen was
– Prima verkoopresultaten. Ik was de beste verkoper van mijn team waarin ik werkte.
November 2010 – Januari 2012 bij OHRA Verzekeringen via Cendris
Taakomschrijving:
Medewerker afdeling inbound sales op de afdeling zorg- en schadeverzekeringen. Hieronder een aantal kerntaken die ik daar verrichte.
– Service verlenen aan verzekerden (Zowel op Zorg- als op Schadeverzekeringen)
– Het verkopen van verzekeringen (Zowel op Zorg- als op Schadeverzekeringen)
– Cross- en Upsell
Resultaten:
– Beste verkoper zorgverzekeringen 2011-2012
– Bovengemiddeld cijfer in klanttevredenheid
November 2009 – November 2010 bij T-Mobile
Taakomschrijving:
Medewerker afdeling Telesales. Dit hield in eerste instantie in dat ik mij bezighield met contractsvernieuwing van klanten en later is dat gewijzigd naar retentie van klanten. Hieronder een aantal werkzaamheden die ik daar verrichte.
– Verkopen van contractsvernieuwingen aan bestaande klanten
– Het behouden van klanten die wilden opzeggen.
– Verkopen van nieuwe contracten via een prijsvechter in mobiele telefoons
Resultaten:
– Goede verkoopcijfers
Werkervaring als vrijwilliger
Sinds 2000 ben ik actief vrijwilliger bij mijn voetbalvereniging S.C. Veluwezoom. Hierin heb ik al verschillende taken gehad zoals: jeugdtrainer, elftalleider bij meerdere elftallen, kantinemedewerker en organisator van meerdere toernooien.
Ook ben ik jaarlijks betrokken bij de organisatie van het Barend Liet Darttoernooi. Dit is een jaarlijks terugkerend evenement waarin gedart wordt voor het goede doel. Dit jaar zal dat KWF zijn bijvoorbeeld.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Teamspeler, Luisterend vaardig, Probleemoplossend. Aanpakker.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Maart 2013 – Heden bij Bosch Communication Center
Taakomschrijving:
Callcenter agent voor het project Online.nl (Internetprovider). Voor zowel de afdeling Consumer Service Desk als de afdeling Retentie. Hieronder volgen een aantal kerntaken die ik daar verricht.
– Telefonisch en per E-mail klantcontact in allerlei gebieden (Technisch, Financieel, Commercieel)
– Klantbehoud en contractsvernieuwingen
– Het bieden van een totaalplaatje aan service voor de klantcontact
Resultaten:
– Een klanttevredenheidscijfer in 2014 d.m.v. enquêtes van 7,3 wat ruim bovengemiddeld is.
– Het aantal cross- en upsells van de maand september lag op 36 sales. Dit is zeer uitstekend te noemen.
– Een goede beoordeling van het management betreffende mijn werkzaamheden.
Januari 2012 – Oktober 2012 bij Centraal Beheer Achmea
Taakomschrijving:
Deskaccountmanager op de afdeling schadeverzekeringen. Hieronder een aantal kerntaken die ik daar verrichte.
– Het onderhouden van klantcontact met de verzekerden en de juiste service verlenen.
– Het verkopen van schadeverzekeringen en de juiste producten aan de man brengen.
– Cross- en Upsell
Resultaten:
– Een klanttevredenheidsbeoordeling die uitstekend te noemen was
– Prima verkoopresultaten. Ik was de beste verkoper van mijn team waarin ik werkte.
November 2010 – Januari 2012 bij OHRA Verzekeringen via Cendris
Taakomschrijving:
Medewerker afdeling inbound sales op de afdeling zorg- en schadeverzekeringen. Hieronder een aantal kerntaken die ik daar verrichte.
– Service verlenen aan verzekerden (Zowel op Zorg- als op Schadeverzekeringen)
– Het verkopen van verzekeringen (Zowel op Zorg- als op Schadeverzekeringen)
– Cross- en Upsell
Resultaten:
– Beste verkoper zorgverzekeringen 2011-2012
– Bovengemiddeld cijfer in klanttevredenheid
November 2009 – November 2010 bij T-Mobile
Taakomschrijving:
Medewerker afdeling Telesales. Dit hield in eerste instantie in dat ik mij bezighield met contractsvernieuwing van klanten en later is dat gewijzigd naar retentie van klanten. Hieronder een aantal werkzaamheden die ik daar verrichte.
– Verkopen van contractsvernieuwingen aan bestaande klanten
– Het behouden van klanten die wilden opzeggen.
– Verkopen van nieuwe contracten via een prijsvechter in mobiele telefoons
Resultaten:
– Goede verkoopcijfers
Opleidingen
Opleidingen:
1997 – 2002 HAVO (Richting Economie & Maatschappij) Diploma: Ja
2002 – 2003 HBO (Management, Economie en Recht) Diploma: Nee
NIMA- A HBO Certificaat; HBO Communicatieve Vaardigheden; Pensioenpraktijk 1 ; Basisopleiding Pensioen- en verzekeringskennis, WFT Schadeverzekeringen (Centraal Beheer)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Films kijken, series kijken, voetbal en muziek
Werkgebied


